ISM - Międzynarodowe Targi Słodyczy i Przekąsek

ISM w Kolonii to wiodące na świecie targi słodyczy i przekąsek, oferują inspiracje i innowacje, możliwość nawiązywania kontaktów oraz najwyższej klasy wystawców. Znaleźć na nich można największą na świecie ofertę słodyczy i przekąsek.

Kolejna edycja targów trwać będzie od 2 do 5 lutego 2020 roku. I jak co roku duet targowy czyli ISM i ProSweets zmienią Kolonię w centrum przemysłu cukierniczego i przekąsek.

Podatek cukrowy a branża napojów - konferencja

Rząd chce wprowadzić podatek od napojów słodzonych. Miałby wejść w życie 1 kwietnia br. Branża napojów słodzonych mówi "nie". Szczegóły na konferencji.

Kongres For Social Media 2020

Warto wybrać się na Kongres For Social Media 2020, aby jeszcze lepiej zrozumieć marketing społecznościowy w ujęciu biznesowym.
Już w przyszłym miesiącu, a dokładnie 22 stycznia w Warszawie szykuje się bardzo pracowity i intensywny dzień pod kątem pracy w social media. To wtedy spotkają się osoby odpowiedzialne za sukcesy i porażki obecności firmy w mediach społecznościowych.
Ideą Kongresu jest pokazanie jak wykorzystując konkretne i przemyślane działania marketingu społecznościowego przełożyć obecność firmy w social media na wymierne korzyści dla biznesu.
Kongres For Social Media odbywa się od 2013 roku i cieszy się wyjątkowym zainteresowaniem. Pomaga zrozumieć i ocenić potencjał poszczególnych możliwości, by wykorzystać je później w codziennej praktyce. Sprzyja również nawiązywaniu ciekawych i trwałych kontaktów biznesowych.

Prelegentami są eksperci-praktycy, którzy w codziennej pracy poszukują możliwości wykorzystania social media właśnie do celów biznesowych. Przekażą niezbędne wskazówki co robić, by najskuteczniej działać na danych platformach.

Więcej na: www.forsm.pl

UOKiK - spotkanie prasowe, podejrzenia wobec Allegro

UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Allegro. Urząd podejrzewa, że potentat w handlu elektronicznym wykorzystuje swoją pozycję kosztem sklepów internetowych, a pośrednio również konsumentów. Ponadto startujemy z nowym rozwiązaniem dla anonimowych sygnalistów.

Szczegóły na spotkaniu prasowym.

Sspotkanie prasowe z karpiem w roli głównej

Agenda spotkania:

11:00 - powitalna kawa

11:10 - przywitanie gości: Zbigniew Szczepański, rzecznik prasowy hodowców karpi

11:15 - prezentacja dr inż. Joanny Tkaczewskiej z Katedry Przetwórstwa Produktów Zwierzęcych na Wydziale Technologii Żywności Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie

11:25 - prezentacja dr Mirosława Kuczyńskiego, biologa, specjalisty ochrony środowiska

11:35 - pytania i odpowiedzi

11:45 - pokaz kulinarny Wojciecha Harapkiewicza

12:30 - lunch z karpiem w roli głównej

13:00 - zakończenie i pożegnanie gości

Projekt finansowany przez Fundusz Promocji Ryb.

 

Start kampanii "Wybieram 590 - sobota dla Polski"

Podczas śniadania prasowego inaugurującego kampanię społeczną "Wybieram 590 – sobota dla Polski" zostaną zaprezentowane wyniki raportu, w ramach którego przeprowadzona została symulacja tego, jak zmiana nawyków konsumenckich wpłynie na kondycję ekonomiczną i oszczędności kraju.

 

 

Wasz Sklep Spar oraz Grupa Piotr i Paweł: konferencja prasowa

Nowy właściciel sieci Piotr i Paweł opowie o swoich planach wobec spółki. Firmy pokażą też sklep Eurospar, który dotychczas funkcjonował pod szyldem Piotr i Paweł.

Gala Kreatura 2019

Gala Kreatura 2019

Podczas uroczystej gali wręczane są statuetki i wyróźnienia zwycięzcom Konkursu Niezależnej Kreacji - Kreatura 2019.
Głównym celem konkursu jest uhonorowanie dążenia do doskonałości w polskiej sztuce reklamowej. Prace będą oceniane pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania.

Wstęp wyłącznie z zaproszeniami.

Gala konkursu odbędzie się 28 listopada w Małej Warszawie, ul. Otwocka 14, Warszawa.

• Rozpoczęcie: 19:30
• Wręczenie nagród: 20:00

Więcej na www.kreatura.pl

Warsztaty kulinarne

Podczas spotkania odbędą się warsztaty kulinarne z wykorzystaniem oliw z hiszpańskiej Andaluzji.

MIXX Awards

IAB MIXX Awards to konkurs, w którym nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital – takie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. W ten sposób wyznaczane są standardy kampanii interaktywnych w Polsce. Konkurs adresowany zarówno do twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Jedynym warunkiem przystąpienia do konkursu jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Zgłoszone projekty oceniane są według czterech kluczowych kryteriów: strategia, kreacja reklamowa, wykonanie i wykorzystanie mediów, rezultaty i ROI. Polska edycja tego międzynarodowego konkursu odbywa się od 2006 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja IAB MIXX Awards w Europie. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB. 

Więcej: www.mixx-awards.pl

I Kongres Nowoczesnej Dystrybucji

Hasłem przewodnim kongresu będzie "Przyszłość – wspólne wyzwania".

W listopadowym wydarzeniu weźmie udział 15 międzynarodowych sieci handlowych, członków POHiD. Prezesi tychże firm  wystąpią w roli prelegentów, wyznaczą strategiczne kierunki działania i wspólnie z  kadrą zarządzającą i właścicielami  firm FMCG, podejmą problematykę przyszłych wyzwań. 

Organizatorzy kongresu planują również równoległe sesje z udziałem firm start-up, poświęcone problematyce innowacji produktowych i usługowych w sferze handlu, produkcji i zarządzania łańcuchem dostaw.

Swoją obecność zapowiedziało także ponad 100 kupców największych sieci handlowych, co może być  okazją do rozmów na temat potencjalnej  współpracy. 

Na wieczór zaplanowana jest Gala Charytatywna z której środki przekazane zostaną na pomoc najbardziej potrzebującym.

PSH Lewiatan: gala z okazji 25-lecia

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących i najbardziej rozpoznawalnych marek franczyzowych na polskim rynku. Na terenie całej Polski zrzesza około 3.200 placówek handlowych. Łączne obroty, które w 2018 r. przekroczyły 12,5 mld zł, stawiają Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.

Gala konkursu "Piórko 2019"

W programie wydarzenia między innymi podsumowanie tegorocznej edycji konkursu "Piórko 2019. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci" dla debiutujących pisarzy i ilustratorów oraz widowisko artystyczne inspirowane fragmentami książek wybranych w ramach konkursu.

#Każda koszula pomaga

Podczas spotkania marka E.Wedel i Omena Fundation odbędzie się premiera kolekcji koszul, zaprojektowanych przez Macieja Zienia.

Dochód z ich sprzedaży przeznaczony zostanie na budowę szkoły dla dzieci ulicy w Ghanie.

Podczas wydarzenia odbędzie się także wernisaż zdjęć autorstwa Marty Wojtal i Vanessy Mensah.

Konferencja "Spotkanie z jakością"

Podczas spotkania organizowanego przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego podsumowane zostaną wyniki badań konsumenckich. Przedstawione zostaną także analizy i prognozy dla rynku mięsa. Będzie się można również dowiedzieć jakie komunikaty marketingowe przemawiają do klienta.