Multiscreen Day 2020

Chociaż „rok mobile" mamy już za sobą, to branże mediów, reklamy i marketingu dopiero teraz zaczynają rozumieć, jak wielkie zmiany czekają wszystkich w związku z rosnącą rolą urządzeń mobilnych w życiu konsumentów. Zjawisko to z różnym natężeniem można obserwować we wszystkich grupach wiekowych, ale szczególnie wśród młodych odbiorców. To o nich mówi się, że urodzili się ze smartfonem w ręku. Żaden poważny marketer, który ze swoją ofertą produktów lub usług chce dotrzeć do młodych generacji, nie zlekceważy dziś „świata mobile".

Na konferencji Multiscreen Day 2020 chcemy przyjrzeć się – zwłaszcza, ale nie tylko – młodej generacji. Poznać jej sposoby konsumpcji mediów i nowoczesnej rozrywki. Chcemy inspirować i motywować reklamodawców i agencje do nieustannych poszukiwań nowatorskich rozwiązań i podpatrywania najlepszych.

Będziemy przyglądać się nie tylko konsumpcji oferty wideo, ale też zmianom zachodzącym w streamingu, nowym pomysłom na social media czy rosnącej sile gamingu. Te wszystkie światy dziś się przenikają – i na dużych ekranach, i na sześciocalowych.
Z tymi ostatnimi młode pokolenie w zasadzie się nie rozstaje.

Multiscreen Day 2020 koncentrować się będzie na tematach związanych z pokoleniami Y i Z, ale nie tylko. Spróbujemy zajrzeć do świata najmłodszego pokolenia, które w podręcznikach marketingu zyskało już miano generacji alfa.

To odbiorcy, którzy wymykają się tradycyjnym pomiarom, bo korzystają z mediów w sposób dotychczas niespotykany. Na naszych oczach rosną w siłę – stają się coraz bardziej istotni i dla mediów, i dla marketerów. Na konferencji zaprezentujemy najnowsze badania związane z tą grupą, pokażemy też inspirujące case studies czołowych marek.

Więcej na www.multiscreenday.pl

Next Day Summit

Kim będzie konsument za kilka lat? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć?

Szczegóły tutaj.

Alimentaria 2020

Ponad 250 kupców i importerów z Polski spodziewają się organizatorzy targów Alimentaria, które odbędą się w Barcelonie w dniach 20-23 kwietnia. 

Jak zauważa J. Antonio Valls, dyrektor zarządzający Alimentariów, polskie firmy spożywcze widzą potencjał hiszpańskiego rynku. Świadczy o tym m.in. wykładniczy wzrost udziału polskich wystawców na barcelońskich targach w ostatnich latach.

https://handelextra.pl/artykuly/230086,kierunek-barcelona

PR 2021. Challenge accepted!

Jak będzie wyglądał PR 2021?
ZFPR otwiera zapisy na nową konferencję online

„PR 2021. Challenge accepted! Efektywne strategie komunikacji i zarządzania reputacją w erze post-Covid”. Pod takim tytułem Związek Firm Public Relations organizuje kolejną w bieżącym roku konferencję edukacyjną. Wydarzenie zaplanowano na 27 oraz 28 sierpnia. Każdego dnia w ramach pięciogodzinnego bloku (9:00-14:00), kilkunastu ekspertów z agencji członkowskich ZFPR, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów Komunikacji (ICCO) oraz innych organizacji, firm i instytucji, omówi najważniejsze aspekty, z jakimi należy się liczyć dla efektywnego zaplanowania oraz wdrożenia strategii PR na rok 2021.

Więcej: www.zfpr.pl

POLAGRA 2020

Targi POLAGRA to wydarzenie o najdłuższej tradycji, dedykowane branży spożywczej i sektorowi HoReCa. Wyróżnia je różnorodność, skala oraz biznesowa jakość jej uczestników, dzięki czemu stanowią platformę do rozwoju relacji biznesowych, również o charakterze międzynarodowym.

Tegoroczna edycja wydarzenia, zgodnie z nową formułą, to trzy równoległe salony: FOOD, FOODTECH i HORECA.

POLAGRA to miejsce prezentacji produktów odpowiadających potrzebom konsumentów, nowych technologii pozwalających utrzymać najwyższe standardy bezpieczeństwa w produkcji żywności, a także rozwiązań, które usprawniają prace obiektów gastronomicznych i noclegowych. Mianownikiem jest smak wokół którego budowane są nowe relacje biznesowe warunkujące rozwój branży i promocję polskiej żywności zagranicą.

Więcej informacji na: www.polagra.pl

Nielsen o branży kosmetycznej

Webinar pt.”Dom i uroda w starciu z pandemią. Dynamika w branży kosmetyczno - chemicznej i dalsze perspektywy”. Prelegentami będą eksperci Nielsena. 

LINK DO REJESTRACJI 

Nielsen: Branża FMCG po burzy

Kolejny webinar Nielsena pt. “Branża FMCG po burzy. Jak nawigować w nowej rzeczywistości i przygotować się na kolejną falę?”.

Nielsen przyjrzy się zmianom spowodowanym przez pandemię w branży FMCG, sprawdzi, czego dowiedzieliśmy się o shopperach, produktach i środowisku detalicznym oraz dokonać podsumowania i wyciągnąć wnioski.

LINK DO REJESTRACJI  

Polzak Marketing 2020

Marketing w dobie pandemii – to temat tegorocznej konferencji Polzak Marketing 2020, który w połączeniu z nietypowymi okolicznościami, zobowiązał organizatorów do realizacji wydarzenia w innowacyjnej formie, wykorzystującej wirtualny świat do spotkania z uczestnikami.

SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, PSML – Polskie Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz THINK MICE, dzięki współpracy z partnerami TSE Studio & Global EXPO oraz Emlab zdecydowali się podjąć wyzwanie i stworzyć wirtualne, innowacyjne wydarzenie. Za jego produkcję i stronę technologiczną odpowiadają TSE Studio, Global EXPO i Emlab. Reżyserem jest Maciej Amanowicz. Organizatorom zależy, by konferencja, jak zawsze była ciekawa merytorycznie, a jednocześnie atrakcyjna pod kątem formy, spełniając warunki przyswajania treści online. Pandemia stała się okazją do testowania rozwiązań technologicznych dla wirtualnych spotkań, czego dowodem będzie właśnie Polzak Marketing 2020.

Program rozpocznie prelekcja „Mózg w czasach zmiany”, którą poprowadzi dr hab. Maciej Błaszak, kognitywista, biolog. Ekspert odpowie między innymi na pytania dlaczego zmiana nam służy i co dobrego może przynieść COVID-19.
Następnie debatę strategiczną „Marketing w dobie pandemii” poprowadzi na żywo Grzegorz Markowski – strateg, partner CPC Brand Consultants i dziennikarz (TVN24, Szkło kontaktowe). Paneliści będą rozmawiać o szansach i zagrożeniach dla branży wynikających z pandemii – jaki świat czeka markę, biznes i konsumentów po COVID-19. Gośćmi Grzegorza Markowskiego będą:
• Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, Head of Marketing, Grupa Żywiec,
• Paweł Czajka, Dyrektor Departamentu Zarządzania Kontraktami i Zakupami, Santander Bank Polska,
• Michał Szaniecki, Managing Director SEAT & Cupra, Volkswagen Group.

Rejestracja na wydarzenie: POLZAK Marketing

Janusz Palikot - rynek alkoholi po pandemii

Konferencja prasowa online prezentowana będzie na na platformie Zoom.

Wpływ skutków pandemii na handel w Polsce

Webinar GfK poświęcony konsekwencjom, jakie pandemia powoduje w procesie rozwoju handlu w Polsce.

REJESTRACJA

Corona Mood - nastroje konsumenckie w czasie pandemii

Zarejestruj się, aby dowiedzieć się jak ewoluują nastroje i plany zakupowe w miarę rozwoju doświadczeń z pandemią #masterthecrisis

 

Zakaz sprzedaży papierosów mentolowych - jak wpłynie na handel?

Jak zakaz sprzedaży papierosów mentolowych wpłynie na polski handel?

20 maja br. w Unii Europejskiej wchodzi w życie zakaz sprzedaży papierosów mentolowych i z kulką smakową.  Polska Izba Handlu pragnie przedstawić przewidywany wpływ zakazu na krajowy  handel detaliczny.

Polska należy do rynków z  największym udziałem papierosów mentolowych – po te wyroby sięga nawet 30 proc. konsumentów, ale ponad 50 proc. palaczy nie wie o nadchodzącym zakazie, a wielu deklaruje, że będzie poszukiwało produktów na czarnym rynku.

12 maja (wtorek) 2020 r.

Godz. 12.00

Zachęcamy do wzięcia udziału https://us02web.zoom.us/j/6912369576

Meeting ID: 691-236-9576

Programy pomocowe BGK dla firm

Szczegóły logistyczne wydarzenia:

·  Data: czwartek, 23 kwietnia 2020, godz. 10:00.

·  Miejsce transmisji: specjalnie przygotowana strona internetowa, na której będzie możliwość zadawania pytań.

·  Link do transmisji: zostanie wysłany najpóźniej na 24 godziny przed rozpoczęciem transmisji.

Potwierdzenie przez Państwa obecności ułatwi nam organizację wydarzenia oraz umożliwi wysłanie linku do transmisji. Uprzejmie prosimy o odpowiedź na adres: media@bgk.pl. Zachęcam również do przesyłania pytań przed konferencją, za pośrednictwem e-maila (media@bgk.pl) lub wiadomości SMS (tel. 609 220 208).

Wirtualna Akademia RoślinnieJemy

Wystartowała Wirtualna Akademia RoślinnieJemy w ramach której możesz dołączyć do webinarów z przedsiębiorcami, ekspertami i osobami zaangażowanymi w tworzenie RoślinnieJemy. Link do zapisów na webimar już wkrótce. 

Bitwa o handel 2020 - dyskusja

Webimar poświęcony sytuacji branży handlowej w obliczu pandemii koronawirusa.

Można go śledzić na bieżąco na profilach Eurobuild Conferences na Facebooku oraz kanale na YouTube:

&Eurobuild, &EurobuildConferences, &EurobuildTV

Podczas webimaru będą omawiane następujące tematy:

  • Sytuacja centrów handlowych – stan na dziś.
  • Ograniczenia w polskim handlu wielkopowierzchniowym – szczegóły i okoliczności wprowadzenia regulacji.
  • Działania właścicieli centrów handlowych i najemców mające zminimalizować skutki ograniczeń.
  • Działania rządu i parlamentu wspierające handel w trudnym okresie.
  • Krótko- i długofalowe skutki ograniczeń w handlu dla branży i całej gospodarki.
  • Rozwój e-commerce i sektora magazynowo-logistycznego jako skutek ograniczeń w handlu tradycyjnym.