Gala Kreatura 2019

Gala Kreatura 2019

Podczas uroczystej gali wręczane są statuetki i wyróźnienia zwycięzcom Konkursu Niezależnej Kreacji - Kreatura 2019.
Głównym celem konkursu jest uhonorowanie dążenia do doskonałości w polskiej sztuce reklamowej. Prace będą oceniane pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania.

Wstęp wyłącznie z zaproszeniami.

Gala konkursu odbędzie się 28 listopada w Małej Warszawie, ul. Otwocka 14, Warszawa.

• Rozpoczęcie: 19:30
• Wręczenie nagród: 20:00

Więcej na www.kreatura.pl

I Kongres Nowoczesnej Dystrybucji

Hasłem przewodnim kongresu będzie "Przyszłość – wspólne wyzwania".

W listopadowym wydarzeniu weźmie udział 15 międzynarodowych sieci handlowych, członków POHiD. Prezesi tychże firm  wystąpią w roli prelegentów, wyznaczą strategiczne kierunki działania i wspólnie z  kadrą zarządzającą i właścicielami  firm FMCG, podejmą problematykę przyszłych wyzwań. 

Organizatorzy kongresu planują również równoległe sesje z udziałem firm start-up, poświęcone problematyce innowacji produktowych i usługowych w sferze handlu, produkcji i zarządzania łańcuchem dostaw.

Swoją obecność zapowiedziało także ponad 100 kupców największych sieci handlowych, co może być  okazją do rozmów na temat potencjalnej  współpracy. 

Na wieczór zaplanowana jest Gala Charytatywna z której środki przekazane zostaną na pomoc najbardziej potrzebującym.

Forum Marketingu Zintegrowanego

5–6 listopada br. w hotelu Gromada Centrum w Warszawie marketingowcy po raz 11. spotkają się na konferencji Forum Marketingu Zintegrowanego (FMZ). Dwa intensywne dni, 16 wystąpień doświadczonych praktyków, ponad 20 prelegentów, zwycięskie kampanie Golden Arrow i trendy, którymi już za chwilę będzie żyła branża reklamowa – to wszystko czeka na uczestników wydarzenia. Forum jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

 Tegoroczne FMZ odbywa się pod hasłem: „Marketerze – czy nadal jesteś w grze?”. Organizatorzy chcą w ten sposób rzucić branży wyzwanie i zachęcić do dyskusji na temat tego, co marketingowcy muszą robić już dziś, by nadążyć za trendami i zjawiskami, które staną się gorącym newsem jutro. Jakie zagadnienia zostaną poruszone? Wśród wielu innych – marketing sensoryczny, hejt w sieci, voice commerce, fake newsy i zagrożenia dezinformacyjne, a także ekologia w marketingu.

Więcej: www.fmz.smb.pl

Otwarcie nowego zakładu Tetra Pak

W planach spotkania jest zwiedzanie fabryki oraz zapoznanie się z wdrożonymi w niej technologiami.

W nowoczesnym obiekcie produkowane są maszyny do produkcji serów. Działa tam róznież centrum rozwojowo-badawcze firmy.

MMP Insight Day 2019

Marketerzy na ogół nie grają w „Fortnite", nie korzystają z TikToka i Twitcha, nie używają smartfonów Xiaomi. Nie fascynują się też elektrycznymi hulajnogami i dronami. Zrozumienie i dotarcie do pokolenia Y i Z to wyzwanie dla marek, ale także skomplikowane zadanie dla mediów i twórców treści.

Na konferencji MMP Insight Day chcemy popatrzeć na młodych konsumentów z szerokiej perspektywy. Chcemy poznać ich pasje, dowiedzieć się, jak spędzają czas, jak konsumują media i jakie marki wybierają.
Wysłuchamy ekspertów, którzy przybliżą świat gamingu, opowiedzą o tym, jak streaming zmienia sposób konsumpcji mediów, porozmawiamy o kanałach social media używanych przez pokolenie Y i Z. Nie zabraknie case studies marek, które w skuteczny sposób trafiły ze swoim przekazem do młodej generacji.

DO UDZIAŁU ZAPRASZAMY:
● marketerów ● media ● domy mediowe ● badaczy rynku
● retailerów ● agencje reklamowe ● agencje digital i social media ● producentów kontent
● a także przedstawicieli nadawców i wydawców, którzy ze swoimi treściami chcą dotrzeć do młodych ludzi.

Więcej na www.insightday.pl

Społem: Przyszłość kooperatyzmu konsumenckiego

Konferencja popularno-naukowa odbędzie się przy okazji obchodzenia 150-lecia Społem w Polsce.

Kreatura 2019

Zapraszamy do udziału w 23. edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie - Kreatura 2019
Zgłoszenia do konkursu przyjmujemy do 22 października.

Nagrody 23. edycji konkursu Kreatura 2019 zostaną wręczone podczas uroczystej Gali,
która odbędzie się 28 listopada 2019 roku w Warszawie.

Więcej na www.kreatura.pl

Konferencja marki Chivas

Podczas spotkania inaugurację będzie miała kampania marki "Success is a blend".

Konferencja prasowa Browaru Tenczynek

Janusz Palikot zaprasza na konferencję prasową pt.: Rewolucja w kraftowych alkoholach wysokoprocentowych.

W programie spotkania między innymi ogłoszenie planów biznesowych.

Eko Ivent firmy Werner & Mertz promujący inicjatywę recyklatu

Marka Frosch, znana ze swoich ekologicznych produktów czyszcząco-pielęgnacyjnych tej jesieni rozpoczęła w Polsce kampanię, w której informuje o produktach nie zawierających mikroplastiku i napełnianych w butelki pochodzące w 100% z recyklingu.

W tym celu należąca do Werner & Mertz Polska marka organizuje spotkanie. Gośćmi specjlanymi wydarzenia będą: Reinhard Schneider - partner zarządzający i właściciel firmy Werner & Mertz w piątym
pokoleniu; Maciej Orłoś - dziennikarz, influencer, współpracuje z organizacją Eko Cykl Organizacja
Odzysku Opakowań, ambasador konkursu Przedsiębiorca Efektywny Surowcowo oraz Marcin
Dorociński - aktor teatralny, filmowy i telewizyjny, autor książki, działacz społeczny na rzecz
ochrony środowiska i zwierząt.

Otwarcie centrum logistycznego Zalando

17 października odbędzie się oficjalne otwarcie centrum Zalando Lounge w Olsztynku.

XI edycja konferencji HRcamp

Już 17 października odbędzie się największa konferencja HR w Polsce. To XI edycja kultowej konferencji HRcamp, organizowanej przez Employer Branding Institute. Świetna okazja do zdobycia inspiracji dla swoich działań i podzielenia się doświadczeniem z autorytetami i profesjonalistami z branży HR i Employer Brandingu.

HRcamp to największa konferencja branżowa w Polsce, gromadząca co roku ponad 400 uczestników. To przede wszystkim szansa na spotkanie autorytetów branży HR i employer brandingu z międzynarodowych oraz polskich organizacji.

Konferencja skierowana jest do specjalistów działów HR, EB, marketingu, działów szkoleń i rozwoju oraz dyrektorów, managerów i osób decyzyjnych z polskich i międzynarodowych organizacji.

W tym roku gościć będziemy prelegentów z takich firm jak: Unilever, Lidl, OLX, McDonald’s, Talentuno, Capgemini, JYSK, Circle K, Philip Morris International, KFC, mBank, Microsoft, Intel, Santander Consumer Bank, Credit Agricole, AON, Amrest, 7N, Link4, Aviva, Contman.

Więcej na: www./hrcamp.pl

Golden Drum

W tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum ponownie nagrody przyznawane są według dwóch głównych kryteriów: What oraz Why. Każda kategoria ma jedenastoosobowe jury, a w obu składach znaleźli się przedstawiciele polskiej branży kreatywnej. Bartek Klimaszewski, creative director w McCann Worldgroup Polska, będzie oceniał prace z kategorii What, a Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner w agencji 180heartbeats + Jung v Matt, prace z kategorii Why.
Jury kategorii What będzie szukało wśród prac konkursowych odpowiedzi na pytanie, co jest ich wartością dodaną i wyróżnikiem na tle innych form komunikacji. Takich rozwiązań będą oczekiwali członkowie jury, analizując nadesłane zgłoszenia w kategoriach: Film, Druk, OOH, Audio, Digital & Mobile, Design, Innovation and Craft. Przewodniczącą jury jest Tiffany Rolfe, EVP oraz CCO w R/GA w USA.
Z kolei członkowie jury oceniającego prace z kategorii Why oceni zgłoszone prace pod kątem powodu, dlaczego przybrały daną formę: czy powstały na podstawie genialnego insightu, czy mają wyjątkowe znaczenie dla społeczeństwa? To będzie główny wyznacznik projektów zgłoszonych w kategoriach: Integrated, Activation, Brand Building, Functional Efficiency, Content, Engagement, Genius loci / Local Spirit, Social Good. Przewodniczącym został Álvaro Rodrigues, CEO/CCO agencji Fullpack w Rio de Janeiro.
W tym roku po raz pierwszy jury przyzna nagrodę Genius Loci – wyróżnienie dla projektu będącego manifestem wybranej kultury lub społeczności. W ten sposób organizatorzy chcą wyrazić uznanie dla projektów, które celebrują różnorodność i wspierają szerzenie wiedzy na ich temat.

Festiwal odbędzie się w dniach 17-18 października 2019 w Portorożu. "Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Więcej informacji na: www.goldendrum.com

in_Digital Marketing Conference

Na konferencji spotkają się osoby, które zawodowo zajmują się marketingiem lub podejmują strategiczne decyzje odnośnie działań marketingowych, osoby poszukujące nowych inspiracji i pomysłów na dalsze prowadzenie swojej firmy czy też po prostu pasjonujące się tematem digital marketingu.

2 DNI – 2 DUŻE SCENY, które działają równocześnie – PONAD 40 TEMATÓW - POLSCY I ZAGRANICZNI EKSPERCI

Uczestnicy sami wybierają obszar marketingu i tematy wystąpień, które ich interesują. W ten sposób każdy tworzy NAJLEPSZY DLA SIEBIE program.

ZERO POWTÓREK. Prelegenci przygotowują unikatowe, nieprzedstawione nigdzie wcześniej wystąpienia - specjalnie dla uczestników in_DM.

Stawiamy na praktyczny wymiar wystąpień i silnie warsztatowe podejście do tematu. Prelekcje naszpikowane są praktycznymi wskazówkami, poradami i trikami – a wszystko to na konkretnych przykładach i przypadkach z życia wziętych.

in_DM to Konkretne Korzyści:
♦ rozwiniesz swoje umiejętności,
♦ dowiesz się o wielu nowościach,
♦ będziesz na bieżąco z trendami,
♦ wyjdziesz naprzód nadchodzącym zmianom,
♦ poznasz konkretne narzędzia wspierające digital marketing,
♦ będziesz mógł na żywo porozmawiać z Ekspertami-Praktykami i zadać im indywidualne pytanie uwzględniające specyfikę Twojej branży,
♦ rozszerzysz sieć swoich kontaktów,
♦ otrzymasz materiały pokonferencyjne, niedostępne nigdzie indziej.

ALL INCLUSIVEinDM: przyjeżdżasz i wszystko na Ciebie czeka: merytoryka, welcome pack, materiały elektroniczne, kawa, domowe ciasta, lunch, After Party, muzyka, miejsce do rozmów i integracji, networking ułatwiający nawiązywanie kontaktów,  aktywności, konkursy, nagrody – i znowu: to Ty wybierasz!

Zobacz bogaty program na www.inDM.pl

Konferencja prasowa "Zachowania zakupowe w dobie omni-channel"

Spotkanie poprowadzą eksperci EY: Łukasz Wojciechowski, partner EY, lider zespołu ds. sektora handlu i produktów konsumpcyjnych; Robert Krzak, ekspert ds. sektora handlu i produktów konsumpcyjnych oraz Adam Malarski, ekspert ds. sektora handlu i produktów konsumpcyjnych.

Opowiedzą oni, m.in. w jaki sposób klienci korzystają dziś z rozwiązań oferowanych w internecie, dlaczego niektórzy preferują sklepy stacjonarne, jakie są ich doświadczenia z różnego rodzaju platformami zakupowymi i które kategorie towarów są najczęściej poszukiwane w sieci.