Alimentaria 2021

Najbliższa edycja targów Alimentaria odbędzie się w Barcelonie w dniach 17-20 maja 2021 r.

Jak zauważa J. Antonio Valls, dyrektor zarządzający Alimentariów, polskie firmy spożywcze widzą potencjał hiszpańskiego rynku. Świadczy o tym m.in. wykładniczy wzrost udziału polskich wystawców na barcelońskich targach w ostatnich latach.

https://handelextra.pl/artykuly/230086,kierunek-barcelona

Mrożone, suszone i liofilizowane

Zapraszamy na konferencję prasową online „Narodowych badań konsumpcji warzyw i owoców". Temat: przetwory mrożone, suszone czy liofilizowane? Omówimy percepcje tych kategorii wśród konsumentów i zaprezentujemy opinie naszych wybitnych producentów owoców w tych kategoriach. Transmisja na żywo w poniedziałek 30 listopada, godz. 10:30, na stronie: www.transmisje.videopr.pl/kantar

Deloitte

Podczas spotkania zostaną zaprezentowane wyniki XXIII edycji badania świątecznych zwyczajów konsumenckich w Polsce pt. „Zakupy świąteczne 2020”.


Na spotkaniu poruszone zostaną między innymi następujące kwestie:

  • Jak COVID-19 wpłynie na decyzje i zwyczaje Polaków związane z zakupami świątecznymi?

  • Zakupy last minute, czyli kiedy wydamy świąteczny budżet?

  • Ile na prezenty, a ile na jedzenie? Na co w tym roku wydamy więcej, a na czym zaoszczędzimy?

  • Jak ograniczenia związane z pandemią wpłyną na świąteczne wydatki i kogo dotkną najbardziej?

  • Kto woli znaleźć pod choinką pieniądze, a kto perfumy? Jak kryzys wpłynął na nasz prezentowy gust?

  • Czy pandemia sprawiła, że online wygra z offline? Jak będziemy kupować w tym roku? Gdzie prezenty, a gdzie produkty na świąteczny stół?

Kombinat Konopny

Konferencja online z Maciejem Kowalskim, prezesem spółki Kombinat Konopny na temat rozwoju rynku konopnego. Miejsce: platforma YouTube

12. Forum Marketingu Zintegrowanego

Tegoroczny FMZ będzie inny niż wszystkie dotychczasowe, ale też taki sam jak zawsze - bo zawsze dostosowujemy się do bieżących wyzwań rynku. Marketing jutra przyszedł wczoraj.
Wszystko zmienia się bardzo szybko, a my mówimy co robić teraz. Skorzystaj z wiedzy ekspertów m.in. z branży finansowej, motoryzacyjnej, FMCG, digital oraz doradców z zakresu planowania przyszłości, zarządzania projektami, psychologii biznesu i budowy wizerunku w sieci i tworzenia tekstów marketingowych.

Wydarzenie jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Dla kogo jest ta konferencja marketingowa?
Forum Marketingu Zintegrowanego to konferencja dla osób związanych z marketingiem i światem reklamy. Od ponad 11 lat edukujemy poprzez konkretne i merytoryczne wystąpienia przygotowywane przez doświadczonych prelegentów. Na FMZ spotykają się praktycy (w tym laureaci 15. edycji Golden Arrow), a prezentacje przygotowane są w modelu Marketerzy dla Marketerów.

Czego możesz spodziewać się po FMZ?
• 3 paneli tematycznych (inspiracje + casy uhonorowane Golden Arrow) dostosowanych do aktualnej sytuacji społeczno-gospodarczej w kontekście marketingu 360.
• Wsparcia, ożywienia szarych komórek i zaproszenia do aktywnego uczestnictwa
• Poznania opinii innych uczestników rynku dotyczących poruszanych zagadnień (pytania prelegentów do uczestników i odpowiedzi w czasie rzeczywistym).
• Materiałów konferencyjnych do obejrzenia kiedy będziesz miał/a czas
• Ciekawej formy przekazu zrealizowanej w profesjonalnym studiu nagrań (będziemy w telewizji!!)
• Dostępu do FMZ Clinic (zgodnie z wykupionych pakietem)

Więcej na: www.fmz.smb.pl

Multiscreen Day 2020

Chociaż „rok mobile" mamy już za sobą, to branże mediów, reklamy i marketingu dopiero teraz zaczynają rozumieć, jak wielkie zmiany czekają wszystkich w związku z rosnącą rolą urządzeń mobilnych w życiu konsumentów. Zjawisko to z różnym natężeniem można obserwować we wszystkich grupach wiekowych, ale szczególnie wśród młodych odbiorców. To o nich mówi się, że urodzili się ze smartfonem w ręku. Żaden poważny marketer, który ze swoją ofertą produktów lub usług chce dotrzeć do młodych generacji, nie zlekceważy dziś „świata mobile".

Na konferencji Multiscreen Day 2020 chcemy przyjrzeć się – zwłaszcza, ale nie tylko – młodej generacji. Poznać jej sposoby konsumpcji mediów i nowoczesnej rozrywki. Chcemy inspirować i motywować reklamodawców i agencje do nieustannych poszukiwań nowatorskich rozwiązań i podpatrywania najlepszych.

Będziemy przyglądać się nie tylko konsumpcji oferty wideo, ale też zmianom zachodzącym w streamingu, nowym pomysłom na social media czy rosnącej sile gamingu. Te wszystkie światy dziś się przenikają – i na dużych ekranach, i na sześciocalowych.
Z tymi ostatnimi młode pokolenie w zasadzie się nie rozstaje.

Multiscreen Day 2020 koncentrować się będzie na tematach związanych z pokoleniami Y i Z, ale nie tylko. Spróbujemy zajrzeć do świata najmłodszego pokolenia, które w podręcznikach marketingu zyskało już miano generacji alfa.

To odbiorcy, którzy wymykają się tradycyjnym pomiarom, bo korzystają z mediów w sposób dotychczas niespotykany. Na naszych oczach rosną w siłę – stają się coraz bardziej istotni i dla mediów, i dla marketerów. Na konferencji zaprezentujemy najnowsze badania związane z tą grupą, pokażemy też inspirujące case studies czołowych marek.

Więcej na www.multiscreenday.pl

Kuba Wojewódzki i Janusz Palikot z nowym biznesem

Janusz Palikot i Kuba Wojewódzki przedstawią szczegóły nowego, wspólnego biznesu.

Konferencja in_Digital Marketing & Online meetings 2020

InDM to festiwal wiedzy merytorycznej w całości poświęcony digital marketingowi. Co wyróżnia go w roku 2020? Tym razem nie musisz czekać na ten jeden dzień konferencji, możesz korzystać z zasobu wiedzy już teraz podczas naszych spotkań online. Sprawdź co na Ciebie czeka podczas tego Festiwalu Wiedzy Merytorycznej!

• 40 różnorodnych tematów dot. digital marketetingu!
• Świetna okazja by zadać pytania ekspertom, zarówno podczas konferencji offline jak i podczas wykładów online.
• Możliwość  wybrania opcji All INCLUSIVE i oglądania wykładów online, kiedy tylko masz na to czas!
• Co ważne! Poczujesz nowe inspiracje do działania!

Już od teraz do 24 września odbywają się webinary na żywo! A 30 września spotkamy się w Warszawie na stacjonarnej konferencji, gdzie eksperci zaprezentują się  na 2 różnych scenach! Prelegenci in_DM to pasjonaci marketingu z wieloletnim doświadczeniem. To będzie dzień pełen merytoryki wysokiej jakości i praktycznej wiedzy do wykorzystania w swojej codziennej pracy! Podczas spotkania uczestnicy sami wybierają obszar marketingu i tematy wystąpień, które ich interesują. W zależności od preferencji, czy specjalizacji każdy znajdzie coś dla siebie.

Wśród tematów m.in.:
✔ Kampania marketingowa - zintegrowany plan content marketingu.
✔ Najczęściej popełniane błędy - wnioski po wielu audytach SEO.
✔ Nieświadome decyzje, podświadome wybory - psychologia w marketingu.
✔ Preferencje zakupowe klientów w social media.
✔ Nowoczesny PR - wyzwania, oczekiwania, pomysły.
✔ Customer journey map  - sztuka budowania dobrej mapy.
✔ Prawidłowa segmentacja klientów - wskazówki i kluczowe wytyczne.
✔ Konkretne zasady Influencer marketingu.
✔ Metodologia i inspiracje jak poznać swojego klienta.
✔ Przemyślane ścieżki komunikacji email marketingowej - case study.
✔ Etapy budowy dobrego media planu okiem praktyka.
✔ Zasady efektywnego UX writing'u.
✔ Jak AI zmienia przyszłość marketingu cyfrowego.
✔ Optymalizacja działań marketingowych w oparciu o raporty google analytics.
✔ Jak business intelligence i online marketing mogą ze sobą współpracować.
✔ Zapanuj nad chaosem i zaplanuj dobrą komunikacje video.
✔ Jak zadbać o silny strumień w górnej części lejka sprzedażowego.

Pełny program i rejestracja na: www.inDM.pl

Next Day Summit

Zwiększaliśmy konsumpcję, a potem nastąpiło wielkie zatrzymanie… Kim będzie konsument po pandemii i jak się zmieni przez kolejne lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć? Gdzie i jak wpleść w działania biznesowe zarządzanie „koronawirusowym" i „pokoronawirusowym" lękiem?

Odpowiedzi na te pytania znajdziecie na najważniejszym wydarzeniu 2020 r., jakim będzie Next Day Summit – Consumer of the Future, pierwszej konferencji pokazującej to, co działo się po wybuchu pandemii koronawirusa. Będziemy omawiać strategie pokoronawirusowe i pierwsze podsumowania tygodni, które zmieniły świat. W centrum uwagi znajdzie się konsument przyszłości.

Next Day Summit to więcej niż konferencja.
To wydarzenie, podczas którego prezentowane będą nowe metatrendy i kreatywne rozwiązania. To spotkanie inspiracyjne, które skłaniać będzie dzisiejsze firmy do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych.

Trzy czołowe tytuły branżowe – „Media Marketing Polska", „Handel" oraz „Food Service" – po raz pierwszy połączą swoje zasoby merytoryczne na jednej konferencji – opowiedzą o tym, jak będzie wyglądać świat i gospodarka w kolejnych latach z perspektywy konsumenta.

Konsolidacja wiedzy eksperckiej z branż: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa pozwoli na 360° spojrzenie na konsumenta i jego potrzeby od strony produktowej, poprzez dystrybucję, komunikację, na konsumpcji i stylu życia kończąc.

Więcej: www.nextdaysummit.pl

PR 2021. Challenge accepted!

Jak będzie wyglądał PR 2021?
ZFPR otwiera zapisy na nową konferencję online

„PR 2021. Challenge accepted! Efektywne strategie komunikacji i zarządzania reputacją w erze post-Covid”. Pod takim tytułem Związek Firm Public Relations organizuje kolejną w bieżącym roku konferencję edukacyjną. Wydarzenie zaplanowano na 27 oraz 28 sierpnia. Każdego dnia w ramach pięciogodzinnego bloku (9:00-14:00), kilkunastu ekspertów z agencji członkowskich ZFPR, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów Komunikacji (ICCO) oraz innych organizacji, firm i instytucji, omówi najważniejsze aspekty, z jakimi należy się liczyć dla efektywnego zaplanowania oraz wdrożenia strategii PR na rok 2021.

Więcej: www.zfpr.pl

Apel branży opakowaniowej o ecodesign

Śniadanie prasowe podczas którego zostaną zaprezentowane wspólne rekomendacje branży w zakresie ekoprojektowania opakowań, uwzględniające nowe wymagania UE związane z pakietem gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ) i koniecznymi zmianami prawa dotyczącymi  gospodarowania odpadami opakowaniowymi, w tym odnoszącymi się do ostatecznego kształtu polskiego systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP).

Marketing generacji silver, potencjał konsumencki oraz profil klienta 50+

Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej ma przyjemność zaprosić na debatę on-line pt.:
Marketing generacji silver, potencjał konsumencki oraz profil klienta 50+.

Zaproszeni prelegenci:
• Michał Bonarowski – PR brand manager Allegro
• Wojciech Kowalczyk – zastępca dyrektora ds. strategii produktu - Biuro Reklamy TVP
• Piotr Machul – zastępca redaktora naczelnego magazynu „Media Marketing Polska”
• Norbert Kilen – Dyrektor Zarządzający On Board Think Kongs
• Paweł Patkowski - Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Głos środowiskowy:
• Hanna Piekarska – znana modelka
• Ireneusz Korzeniewski – Styleman, bloger, influencer

Moderator: Marzena Rudnicka – Prezes Zarządu Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej

Debata organizowana jest w partnerstwie z Biurem Reklamy TVP oraz Media Marketing Polska.

Tezy do debaty:
• Statystyka mówi dziś wprost: co trzeci mieszkaniec Polski przekroczył pięćdziesiątkę. Zachodzące zmiany społeczne nie mogą być jednak sprowadzane wyłącznie do kwestii demograficznych. Dla uchwycenia całości obrazu równie ważne jest na przykład zjawisko bogacenia się społeczeństwa. Dziś Polacy w wieku 50 + dysponują takim samym, zasobnym portfelem, jak osoby z przedziału 18-49 lat. Silversi to kilkanaście milionów konsumentów, co oznacza, że tylko w naszym kraju jest ich więcej niż wszystkich mieszkańców przykładowo Szwecji, Norwegii, Holandii czy Belgii. Nikt nie pominąłby takich rynków, a u nas grupę komercyjną wciąż zamyka „magiczna” liczba 49.•••
• Właśnie ukazała się na rynku książka pt. „Marketing generacji silver. Jak skutecznie komunikować się z pokoleniem 50+” Jest to jedyne jak dotąd tak kompleksowe ujęcie tematu silver marketingu. Podczas debaty odkryjemy niektóre karty z tej encyklopedii wiedzy o rynku senioralnym i przedstawimy badania, które nie były do tej pory nigdzie prezentowane.
• Omówimy zasady marketingu i komunikacji z pokoleniem silver.
• Przedstawimy skuteczne sposoby i dobre praktyki stosowane w tworzeniu narracji i „atlas stereotypów”, których należy się wystrzegać.
• Zatrzymamy się na chwilę przy mediach (przede wszystkim tradycyjnych) i tworzeniu skutecznego planu komunikacji. Internet i pokolenie silver, czyli jak wygląda komunikacja z cyfrowym seniorem, to kolejny temat w dyskusji.
• Zastanowimy się także na jakie produkty, usługi i media będzie za chwilę w tej generacji największe zapotrzebowanie.
• Przedstawimy fragmenty wyniki badań i analiz

Udział w debacie jest nieodpłatny i wymaga REJESTRACJI.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
biuro@kigs.org.pl
tel. 786 200 301

POLAGRA 2020

Targi POLAGRA to wydarzenie o najdłuższej tradycji, dedykowane branży spożywczej i sektorowi HoReCa. Wyróżnia je różnorodność, skala oraz biznesowa jakość jej uczestników, dzięki czemu stanowią platformę do rozwoju relacji biznesowych, również o charakterze międzynarodowym.

Tegoroczna edycja wydarzenia, zgodnie z nową formułą, to trzy równoległe salony: FOOD, FOODTECH i HORECA.

POLAGRA to miejsce prezentacji produktów odpowiadających potrzebom konsumentów, nowych technologii pozwalających utrzymać najwyższe standardy bezpieczeństwa w produkcji żywności, a także rozwiązań, które usprawniają prace obiektów gastronomicznych i noclegowych. Mianownikiem jest smak wokół którego budowane są nowe relacje biznesowe warunkujące rozwój branży i promocję polskiej żywności zagranicą.

Więcej informacji na: www.polagra.pl

Nielsen o branży kosmetycznej

Webinar pt.”Dom i uroda w starciu z pandemią. Dynamika w branży kosmetyczno - chemicznej i dalsze perspektywy”. Prelegentami będą eksperci Nielsena. 

LINK DO REJESTRACJI 

Nielsen: Branża FMCG po burzy

Kolejny webinar Nielsena pt. “Branża FMCG po burzy. Jak nawigować w nowej rzeczywistości i przygotować się na kolejną falę?”.

Nielsen przyjrzy się zmianom spowodowanym przez pandemię w branży FMCG, sprawdzi, czego dowiedzieliśmy się o shopperach, produktach i środowisku detalicznym oraz dokonać podsumowania i wyciągnąć wnioski.

LINK DO REJESTRACJI