Next Day Summit 2020

Kim będzie konsument za kilka lat? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie chciał robić zakupy? Jak będzie spędzał czas?
Jak będzie konsumował media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć?

Odpowiedzi na te pytania znajdziecie na najważniejszym wydarzeniu 2020 roku, jakim będzie Next Day Summit – consumer of the future, w ramach którego w centrum uwagi znajdzie się konsument przyszłości.

Next Day Summit to więcej niż konferencja.
To wydarzenie podczas którego prezentowane będą metatrendy i kreatywne rozwiązania. To spotkanie inspiracyjne, które skłaniać będzie dzisiejsze firmy do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego potrzeb społecznych.

Trzy czołowe tytuły branżowe - Media Marketing Polska, Handel oraz Food Service - po raz pierwszy połączą swoje zasoby merytoryczne na jednej konferencji - opowiedzą o tym, jak będzie wyglądać świat i gospodarka
za 5 i 10 lat z perspektywy konsumenta.

Konsolidacja wiedzy eksperckiej z branż: media/marketing, retail, FMCG i HoReCa pozwoli na 360° (stopniowe) spojrzenie na konsumenta i jego potrzeby od strony produktowej, poprzez dystrybucję, komunikację,
na konsumpcji i stylu życia kończąc.


Więcej na www.nextdaysummit.pl

Alimentaria 2020

Ponad 250 kupców i importerów z Polski spodziewają się organizatorzy targów Alimentaria, które odbędą się w Barcelonie w dniach 20-23 kwietnia. 

Jak zauważa J. Antonio Valls, dyrektor zarządzający Alimentariów, polskie firmy spożywcze widzą potencjał hiszpańskiego rynku. Świadczy o tym m.in. wykładniczy wzrost udziału polskich wystawców na barcelońskich targach w ostatnich latach.

https://handelextra.pl/artykuly/230086,kierunek-barcelona

Multiscreen Day 2020

Chociaż „rok mobile" mamy już za sobą, to branże mediów, reklamy i marketingu dopiero teraz zaczynają rozumieć, jak wielkie zmiany czekają wszystkich w związku z rosnącą rolą urządzeń mobilnych w życiu konsumentów. Zjawisko to z różnym natężeniem można obserwować we wszystkich grupach wiekowych, ale szczególnie wśród młodych odbiorców. To o nich mówi się, że urodzili się ze smartfonem w ręku. Żaden poważny marketer, który ze swoją ofertą produktów lub usług chce dotrzeć do młodych generacji, nie zlekceważy dziś „świata mobile".

Na konferencji Multiscreen Day 2020 chcemy przyjrzeć się – zwłaszcza, ale nie tylko – młodej generacji. Poznać jej sposoby konsumpcji mediów i nowoczesnej rozrywki. Chcemy inspirować i motywować reklamodawców i agencje do nieustannych poszukiwań nowatorskich rozwiązań i podpatrywania najlepszych.

Będziemy przyglądać się nie tylko konsumpcji oferty wideo, ale też zmianom zachodzącym w streamingu, nowym pomysłom na social media czy rosnącej sile gamingu. Te wszystkie światy dziś się przenikają – i na dużych ekranach, i na sześciocalowych.
Z tymi ostatnimi młode pokolenie w zasadzie się nie rozstaje.

Multiscreen Day 2020 koncentrować się będzie na tematach związanych z pokoleniami Y i Z, ale nie tylko. Spróbujemy zajrzeć do świata najmłodszego pokolenia, które w podręcznikach marketingu zyskało już miano generacji alfa.

To odbiorcy, którzy wymykają się tradycyjnym pomiarom, bo korzystają z mediów w sposób dotychczas niespotykany. Na naszych oczach rosną w siłę – stają się coraz bardziej istotni i dla mediów, i dla marketerów. Na konferencji zaprezentujemy najnowsze badania związane z tą grupą, pokażemy też inspirujące case studies czołowych marek.

Więcej na www.multiscreenday.pl

Targi Warsaw Pack

W dniach 3-4 marca w Ptak Warsaw Expo odbędą się Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack.

Targi składają się z 6 stref tematycznych: techniki pakowania, opakowań, etykiet, etykietowania i druku, automatyki, e-commerce, logistyki i magazynowania. Podczas wydarzenia zostaną zaprezentowane opakowania spożywcze, kosmetyczne, farmaceutyczne, chemiczne, opakowania transportowe, przemysłowe, a także maszyny wytwarzające opakowania i pakujące, szeroka gama etykiet i maszyn etykietujących.

Wydarzeniu towarzyszyć będą konferencje oraz konkursy.

Otwarcie nowego centrum logistycznego Zalando

Zalando i DHL Supply Chain zapraszają na ceremonię otwarcia nowego centrum logistycznego Zalando w Głuchowie, pod Łodzią.

Podczas wydarzenia odbędzie się między innymi przecięcie wstęgi. Będzie można także zwiedzić centrum z przewodnikiem.

 

 

 

Allegro - spotkanie prasowe

Podsumowanie 2019 r. w Allegro i plany na 2020 r.

PIH - debata o małpkach i podatku cukrowym

Konferencja będzie dotyczyła ustawy związanej z promocją prozdrowotnych wyborów konsumentów (podatku od napojów słodzonych i małych pojemności alkoholu).

Konferencja marki Wasa

Podczas spotkania marka przedstawi swoją nową ambasadorkę. Spotkanie będzie połączone z warsztatami kulinarnymi.

ISM - Międzynarodowe Targi Słodyczy i Przekąsek

ISM w Kolonii to wiodące na świecie targi słodyczy i przekąsek, oferują inspiracje i innowacje, możliwość nawiązywania kontaktów oraz najwyższej klasy wystawców. Znaleźć na nich można największą na świecie ofertę słodyczy i przekąsek.

Kolejna edycja targów trwać będzie od 2 do 5 lutego 2020 roku. I jak co roku duet targowy czyli ISM i ProSweets zmienią Kolonię w centrum przemysłu cukierniczego i przekąsek.

Podatek cukrowy a branża napojów - konferencja

Rząd chce wprowadzić podatek od napojów słodzonych. Miałby wejść w życie 1 kwietnia br. Branża napojów słodzonych mówi "nie". Szczegóły na konferencji.

Kongres For Social Media 2020

Warto wybrać się na Kongres For Social Media 2020, aby jeszcze lepiej zrozumieć marketing społecznościowy w ujęciu biznesowym.
Już w przyszłym miesiącu, a dokładnie 22 stycznia w Warszawie szykuje się bardzo pracowity i intensywny dzień pod kątem pracy w social media. To wtedy spotkają się osoby odpowiedzialne za sukcesy i porażki obecności firmy w mediach społecznościowych.
Ideą Kongresu jest pokazanie jak wykorzystując konkretne i przemyślane działania marketingu społecznościowego przełożyć obecność firmy w social media na wymierne korzyści dla biznesu.
Kongres For Social Media odbywa się od 2013 roku i cieszy się wyjątkowym zainteresowaniem. Pomaga zrozumieć i ocenić potencjał poszczególnych możliwości, by wykorzystać je później w codziennej praktyce. Sprzyja również nawiązywaniu ciekawych i trwałych kontaktów biznesowych.

Prelegentami są eksperci-praktycy, którzy w codziennej pracy poszukują możliwości wykorzystania social media właśnie do celów biznesowych. Przekażą niezbędne wskazówki co robić, by najskuteczniej działać na danych platformach.

Więcej na: www.forsm.pl

UOKiK - spotkanie prasowe, podejrzenia wobec Allegro

UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Allegro. Urząd podejrzewa, że potentat w handlu elektronicznym wykorzystuje swoją pozycję kosztem sklepów internetowych, a pośrednio również konsumentów. Ponadto startujemy z nowym rozwiązaniem dla anonimowych sygnalistów.

Szczegóły na spotkaniu prasowym.

Sspotkanie prasowe z karpiem w roli głównej

Agenda spotkania:

11:00 - powitalna kawa

11:10 - przywitanie gości: Zbigniew Szczepański, rzecznik prasowy hodowców karpi

11:15 - prezentacja dr inż. Joanny Tkaczewskiej z Katedry Przetwórstwa Produktów Zwierzęcych na Wydziale Technologii Żywności Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie

11:25 - prezentacja dr Mirosława Kuczyńskiego, biologa, specjalisty ochrony środowiska

11:35 - pytania i odpowiedzi

11:45 - pokaz kulinarny Wojciecha Harapkiewicza

12:30 - lunch z karpiem w roli głównej

13:00 - zakończenie i pożegnanie gości

Projekt finansowany przez Fundusz Promocji Ryb.

 

Start kampanii "Wybieram 590 - sobota dla Polski"

Podczas śniadania prasowego inaugurującego kampanię społeczną "Wybieram 590 – sobota dla Polski" zostaną zaprezentowane wyniki raportu, w ramach którego przeprowadzona została symulacja tego, jak zmiana nawyków konsumenckich wpłynie na kondycję ekonomiczną i oszczędności kraju.

 

 

Wasz Sklep Spar oraz Grupa Piotr i Paweł: konferencja prasowa

Nowy właściciel sieci Piotr i Paweł opowie o swoich planach wobec spółki. Firmy pokażą też sklep Eurospar, który dotychczas funkcjonował pod szyldem Piotr i Paweł.