Alimentaria 2022

Najbliższa edycja targów Alimentaria odbędzie się w Barcelonie w dniach 4-7 kwietnia 2022 r.

Jak zauważa J. Antonio Valls, dyrektor zarządzający Alimentariów, polskie firmy spożywcze widzą potencjał hiszpańskiego rynku. Świadczy o tym m.in. wykładniczy wzrost udziału polskich wystawców na barcelońskich targach w ostatnich latach.

https://handelextra.pl/artykuly/230086,kierunek-barcelona

Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych

NAJWIĘKSZE BADANIE AGENCYJNE, NAJWAŻNIEJSZE NAGRODY, WYJĄTKOWA GALA

Pierwsza taka gala (wyjątkowa) i (zapewne) ostatnia – nie ma ograniczeń, nie ma biletów – zapraszamy wszystkich!

Bądź z nami podczas tego wyjątkowego spotkania, kiedy marketerzy i agencje spotykają się,
aby odebrać najważniejsze nagrody w branży:
● CMO Roku
● Marka Roku
● Marketer Roku
● Agencja Reklamowa Roku
● Dom Mediowy Roku

Więcej: www.gala.media.com.pl

Kongres For Social Media!

Rusza kolejna edycja Kongresu For Social Media! Tym razem wyjątkowa formuła wydarzenia, ponieważ prelekcje będą trwać przez 2 dni!

27 i 28 maja, 14 wykładów, każdy dot. działań w mediach społecznościowych.

Kongres forsm odbywa się od 2013 roku i jest bardzo wysoko oceniany przez uczestników poprzednich edycji.

Misją i wizją kongresu jest szerzenia wiedzy z obszaru marketingu w najpopularniejszych kanałach internetowych oraz pokazanie jak konkretne działania marketingu społecznościowego mogą przełożyć się na duże korzyści biznesowe dla firmy.

Prelegentami są cenieni eksperci, którzy w codziennej pracy poszukują nowych możliwości wykorzystania social media do celów biznesowych.

Dlaczego warto wziąć udział?
- Będziesz na bieżąco z nadchodzącymi trendami w Świecie social media.
- Wyjdziesz z monotonnego sposobu działania.
- Zobaczysz jak działa konkurencja.
- Zainspirujesz się i otrzymasz porady!
- Będziesz mieć możliwość prywatnej konsultacji z prelegentami!
- Dodatkowo otrzymasz dostęp do nagrań z poprzedniej edycji GRATIS!

Więcej: www.forsm.pl

KONFERENCJA SPORT FOR BRANDS

Konferencja Sport For Brands  to wydarzenie jakiego jeszcze nie było w polskim sporcie i biznesie! W ciągu jednego dnia 10 marek zaprezentuje uczestnikom na swoim przykładzie, w jaki sposób wykorzystywać obszar sponsoringu sportowego w bieżących działaniach. Zaprezentowane zostaną różne obszary i cele sponsoringu sportu, tak aby pokazać jego wieloformatowość oraz możliwości. Konferencja zakłada 20 – minutowe wystąpienia marek oraz 10 – minutową sesję Q&A, podczas której uczestnicy wydarzenia będą mogli zadawać pytania ekspertowi danej firmy.

Celem wydarzenia jest pokazanie, że sponsoring sportu to doskonałe narzędzie dla marek do realizacji celów biznesowych, marketingowych, społecznych oraz jest ogromną szansą na zbudowanie zaufania i zaangażowania odbiorców.

Więcej: www.sbpolska.pl

Jak franczyza zmieniała rynek pracy?

O godzinie 11.00 odbędzie się debata ekspercka pt. „Od pracownika do przedsiębiorcy – czyli jak
franczyza zmieniła rynek pracy".

W spotkaniu wezmą udział:
•       Kamil Rybikowski - Radca Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw
•       Andrzej Arendarski - prezes Krajowej Izby Gospodarczej
•       Adam Manikowski - dyrektor zarządzając Żabka Polska
•       Grzegorz Łaptaś - partner PwC
•       dr Tomasz Baran - wydział psychologii UW, Ogólnopolski Panel Badawczy
Ariadna

Link do wydarzenia na Facebooku: https://fb.me/e/1jLLfPoOC

Wirtualny Kongres Handlu Spożywczego

Wirtualny Kongres Handlu Spożywczego to nowe wydarzenie branżowe, które ma szeroko pokazać aspekty relacji producenta z siecią handlową.

Do udziału w nim zostały zaproszone różne podmioty działające na rynku handlu spożywczego. Prezentacje podczas Kongresu pokażą obraz zależności dostawca-sklep z kilku perspektyw. Będzie można też odwiedzać wirtualne stoiska producentów oraz sieci handlowych – pozwoli to poznać bliżej działanie wielu firm oraz wymienić się doświadczeniami podczas czatów.

Wydarzenie zakończy się dyskusją z udziałem ekspertów i praktyków dotyczącą łańcucha dostaw.

Udział w Kongresie jest bezpłatny.

Szczegóły na stronie www.kongreshandlu.pl

Wirtualny Kongres Handlu Spożywczego

Wirtualny Kongres Handlu Spożywczego to nowe wydarzenie branżowe, które ma szeroko pokazać aspekty relacji producenta z siecią handlową. Do udziału zostały zaproszone różne podmioty działające na rynku handlu spożywczego. Prezentacje podczas Kongresu pokażą obraz zależności dostawca-sklep z kilku perspektyw. Będzie można też odwiedzać wirtualne stoiska producentów oraz sieci handlowych – pozwoli to poznać bliżej działanie wielu firm oraz wymienić się doświadczeniami podczas czatów. Wydarzenie zakończy się dyskusją z udziałem ekspertów i praktyków dotyczącą łańcucha dostaw.

Udział w Kongresie jest bezpłatny.

Handel Tradycyjny w pandemii - jak trafić do koszyka konsumenta?

Webinar, podczas którego będzie mowa o tym jak zmieniał się handel tradycyjny od początku pandemii aż do chwili obecnej, a także jak biorąc pod uwagę owe zmiany producenci mogą poszukiwać dla siebie obszarów wzrostu w tym kanale.

Link do rejestracji: https://mplatform.clickmeeting.com/retail-is-detail/register

 

Auchan: 25 lat w Polsce

Aby wziąć udział w konferencji online należy zarejestrować się klikając w link dostępny na dedykowanej stronie: https://auchan25latwpolsce.pl/

Ogranicz dostępność alkoholu: kampania

Konferencja online inaugurująca kampanię mającą zachęcić samorządy do ograniczenia dostępności alkoholu.

Multiscreen Day 2021

Multiscreen Challenge - jak tworzyć i mierzyć efektywną komunikację i nowatorski kontent.

Multiscreen Day to najlepsza konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy  się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym. Z tym związany jest także temat nowych badań i narzędzi badawczych, które już są dostępne na rynku, jak i tych, o których branża wciąż dyskutuje. Zjawisko multiscreeningu dotyczy także twórców kontentu, na konferencji będą także tematy związane z tym zagadnieniem, m.in,. nowe formaty TV. Nie unikamy także mocno aktualnych spraw, jak np. premiery nowych serwisów streamingowych czy problem third party cookies.

Tegoroczna edycja naszej konferencji będzie się charakteryzować wielopoziomową, nowoczesną realizacją na miarę telewizji. Skorzystamy z możliwości, jakie przyniósł nam błyskawiczny rozwój wydarzeń online na przestrzeni ostatniego roku. Na kilku scenach pojawią się efekty augmented reality, prelegenci staną się częścią wirtualnej rzeczywistości, a wszystko to na żywo z możliwością interakcji live.

Więcej: www.multiscreenday.pl

"Jak kupuje generacja Z”

Młode pokolenie konsumentów, czyli generacja Z i ich nawyki konsumenckie.

Zielony Tydzień

Zielony Tydzień
» dla konsumentów: 19-25 kwietnia
» dla sklepów i producentów: 12-19 kwietnia

Zielony Tydzień Polskiej Izby Żywności Ekologicznej to akcja zachęcająca do zakupu ekożywności związana z Międzynarodowym Dniem Matki Ziemi 22 kwietnia. To także akcja, dzięki której sklepy PIŻE będą mogły w promocyjnych cenach nabyć produkty od producentów PIŻE.

W Zielony Tydzień mogą zaangażować się członkowie PIŻE – sklepy (online i stacjonarne) i producenci, ale akcja przede wszystkim skierowana jest do osób, które dbają albo chcą zacząć dbać o naszą planetę – czyli do konsumentów.

Działając w ramach swoich celów statutowych, Polska Izba Żywności Ekologicznej planuje szerokie działania związane z obchodami Międzynarodowego Dnia Matki Ziemi 22 kwietnia. Jest to szczególne święto przypominające o tym, że powinniśmy dbać o naszą planetę, zwłaszcza w dobie globalnego ocieplenia.

Do 25 marca przyjmowane są zgłoszenia od sklepów i producentów, którzy chcą wziąć udział w kampanii promocyjnej – czyli działania w mediach społecznościowych, publikacja u patronów medialnych.

Więcej informacji na: https://jemyeko.com/zielony-tydzien/

Zmiany w branży spożywczej i na rynku jajecznym

Konferencja odbędzie się 30 marca (wtorek) o godz. 11:00 na platformie Zoom i potrwa do ok. 12:30. Gośćmi specjalnymi będą prof. dr hab. Bolesław Rok oraz Adrian Wyrwiński, prezes zarządu firmy Aktiw.

Podatek cukrowy: piewsze efekty

Podatek cukrowy pojawiał się i znikał w kalendarzu ustaw 2020, aż w końcu stał się faktem od stycznia 2021. Mając za sobą pierwsze miesiące obowiązywania nowego prawa, przeanalizowaliśmy wpływ podatku na cenę produktów i dynamikę sprzedaży dotkniętych kategorii.

Nielsen zaprasza na wyniki analizy.

Link do rejestracji