Shopper Barometr Polska

Jak zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków w ostatnich dwóch latach - wyniki badania.

Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych

NAJWIĘKSZE BADANIE AGENCYJNE, NAJWAŻNIEJSZE NAGRODY, WYJĄTKOWA GALA

Bądź z nami podczas tego wyjątkowego spotkania, kiedy marketerzy i agencje spotykają się, aby odebrać najważniejsze nagrody w branży:
● CMO Roku
● Marka Roku
● Agencja Reklamowa Roku
● Dom Mediowy Roku


W 2022 możemy już odetchnąć od okoliczności pandemii i spotkać się na żywo!
Najpierw część oficjalna, a potem długo oczekiwane branżowe (i nie tylko) rozmowy przy koktajlach na hotelowym tarasie.

Zapraszamy Was na niepowtarzalną imprezę w letnim klimacie!

Wszystkich, którzy nie będą mogli spotkać się z nami osobiście – zapraszamy do obejrzenia
transmisji live na kanale Facebook MMP Online.

Zobacz kto zwycięży - 1 czerwca godz. 19.00!

Więcej: www.gala.media.com.pl

Sfinks Polska - spotkanie prasowe

Spotkanie poświęcone będzie sytuacji po dwóch latach pandemii, wynikom finansowym za I kw. 2022 r. oraz planom rozwoju Sfinks Polska.

 

Starbucks i Afryka - nierozłączna historia

Spotkanie będzie dotyczyć m.in. historii kawy w Afryce i jak wygląda jej teraźniejszość?

New Food Forum 2022

ProVeg Polska organizuje kolejną edycję New Food Forum 2022 (NFF), konferencję poświęconą alternatywnym źródłom białka, ze szczególnym uwzględnieniem roślinnych alternatywo produktów odzwierzęcych

Kluczowe linki:
- dodatkowe informacje i agenda: https://proveg.com/pl/new-food-forum/
- bilety: https://app.evenea.pl/event/new-food-forum-2022/. Przesyłam również kod zniżkowy, ważny do 29.04.2022, który uprawnia do 20% zniżki: 8k240j3jj6.
- wydarzenie na Facebook: LINK
- wydarzenie na Linkedin: LINK
Liczba miejsc ograniczona.

 

SIAL 2022 - konferencja prezentacyjna

Targi SIAL odbędą się w dniach 15-19.X w Paryżu.

Multiscreen Day 2022

OD FAKE NEWSÓW DO LOVE BRANDÓW
NOWE WYZWANIA SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI NA WIELU EKRANACH

Mimo trudnych ostatnio okoliczności zewnętrznych, świat mediów nie zwalnia, a branże TV, digital i social media prześcigają się w nowych pomysłach na zatrzymanie uwagi odbiorców. Multiscreen Day to jedyna konferencja w Polsce, która pochyla się nad najnowszymi trendami i gorącymi tematami, którymi żyje cała branża wideo. Poznaj efektywne strategie i unikatowe narzędzia, które zmieniają rynek reklamy.

Więcej: www.multiscreenday.pl

Prezentacja raportu pt. Przyszłość centrów handlowych

Polska Rada Centrów Handlowych oraz GfK zaprezentują raport pt. Przyszłość centrów handlowych.

Manufaktura Piwa Wódki i Wina

Konferencja online Janusza Palikota i Kuby Wojewódzkiego na temat oferty publicznej Manufaktury Piwa, Wódki i Wina. 

„Etykiety, jakość, e-commerce w napojach spirytusowych”

Spotkanie prasowe: „Etykiety, jakość, e-commerce w napojach spirytusowych” organizowane przez Stowarzyszenie Polska Wódka. Partnerem wydarzenia jest Muzeum Polskiej Wódki. Jest to okazja, by porozmawiać o roli jakości produktów, świadomości konsumenckiej, a także wyzwaniach, z jakimi mierzą się producenci produktów spirytusowych.

Targi Kosmetyków Naturalnych Ekocuda

Ekocuda Warszawa odbędą się w dniach 9-10 kwietnia w Centrum Expo XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14.
Odwiedzających zapraszamy w godzinach 11.00-19.00 w sobotę, a w niedzielę 11.00-18.00. Wstęp bezpłatny
Szczegóły i lista wystawców: https://ekocuda.com/targi/warszawa/

Ekocuda Wrocław odbędą się w dniach 26-27 marca w Tarczyński Arena Wrocław przy al. Śląskiej 1.
Odwiedzających zapraszamy w godzinach 11.00-19.00 w sobotę, a w niedzielę 11.00-18.00 Wstęp bezpłatny
Szczegóły i lista wystawców: https://ekocuda.com/targi/wroclaw/

Alimentaria 2022

Najbliższa edycja targów Alimentaria odbędzie się w Barcelonie w dniach 4-7 kwietnia 2022 r.

Jak zauważa J. Antonio Valls, dyrektor zarządzający Alimentariów, polskie firmy spożywcze widzą potencjał hiszpańskiego rynku. Świadczy o tym m.in. wykładniczy wzrost udziału polskich wystawców na barcelońskich targach w ostatnich latach.

https://handelextra.pl/artykuly/230086,kierunek-barcelona

Podsumowanie procesu konwersji Tesco - Netto

Netto Polska organizuje konferencję prasową w formule online, na której podsumowany zostanie proces konwersji Tesco - Netto. 

Spotkanie odbędzie się 23 marca 2022 r. o godzinie 11.00 za pośrednictwem aplikacji Zoom. 

 

Heineken

Zespół Heinekena zaprasza na pierwszą na świecie konferencję prasową w Metaverse. 
Wydarzenie odbędzie się w wirtualnym browarze marki w najbliższy czwartek, 17 marca, o godzinie 15.00.

Polska Wódka - co o niej wiemy?

Rozpoczęcie konferencji w wersji online - 13 stycznia o godz. 10.00.

Obowiązuje rejestracja za pośrednictwem strony Konferencja "Polska Wódka - co o niej wiemy?".

W programie:

- Wyniki badania: Świadomość i wiedza Polaków o Polskiej Wódce.

Badanie zostało przeprowadzone w listopadzie 2021 roku przez SW Research na zlecenie Stowarzyszenia Polska Wódka.

- Gośćmi konferencji będą:

Magdalena Głodek – Naczelnik Wydziału Systemów i Programów Jakości, Departament Systemów Jakości, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi;

Andrzej Romaniuk – Główny Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych;

Bogdan Gałązka – Specjalista z zakresu rekonstrukcji historycznej, marketingu kultury, organizacji inicjatyw związanych z promocją turystyki, konsultant w projektach naukowych;

Andrzej Szumowski – Prezes Zarządu Stowarzyszenia Polska Wódka.

Prowadząca: Elżbieta Kwiecińska-Prysłopska, Dyrektor Generalna