I Kongres Nowoczesnej Dystrybucji

Hasłem przewodnim kongresu będzie "Przyszłość – wspólne wyzwania".

W listopadowym wydarzeniu weźmie udział 15 międzynarodowych sieci handlowych, członków POHiD. Prezesi tychże firm  wystąpią w roli prelegentów, wyznaczą strategiczne kierunki działania i wspólnie z  kadrą zarządzającą i właścicielami  firm FMCG, podejmą problematykę przyszłych wyzwań. 

Organizatorzy kongresu planują również równoległe sesje z udziałem firm start-up, poświęcone problematyce innowacji produktowych i usługowych w sferze handlu, produkcji i zarządzania łańcuchem dostaw.

Swoją obecność zapowiedziało także ponad 100 kupców największych sieci handlowych, co może być  okazją do rozmów na temat potencjalnej  współpracy. 

Na wieczór zaplanowana jest Gala Charytatywna z której środki przekazane zostaną na pomoc najbardziej potrzebującym.

in_Digital Marketing Conference

Na konferencji spotkają się osoby, które zawodowo zajmują się marketingiem lub podejmują strategiczne decyzje odnośnie działań marketingowych, osoby poszukujące nowych inspiracji i pomysłów na dalsze prowadzenie swojej firmy czy też po prostu pasjonujące się tematem digital marketingu.

2 DNI – 2 DUŻE SCENY, które działają równocześnie – PONAD 40 TEMATÓW - POLSCY I ZAGRANICZNI EKSPERCI

Uczestnicy sami wybierają obszar marketingu i tematy wystąpień, które ich interesują. W ten sposób każdy tworzy NAJLEPSZY DLA SIEBIE program.

ZERO POWTÓREK. Prelegenci przygotowują unikatowe, nieprzedstawione nigdzie wcześniej wystąpienia - specjalnie dla uczestników in_DM.

Stawiamy na praktyczny wymiar wystąpień i silnie warsztatowe podejście do tematu. Prelekcje naszpikowane są praktycznymi wskazówkami, poradami i trikami – a wszystko to na konkretnych przykładach i przypadkach z życia wziętych.

in_DM to Konkretne Korzyści:
♦ rozwiniesz swoje umiejętności,
♦ dowiesz się o wielu nowościach,
♦ będziesz na bieżąco z trendami,
♦ wyjdziesz naprzód nadchodzącym zmianom,
♦ poznasz konkretne narzędzia wspierające digital marketing,
♦ będziesz mógł na żywo porozmawiać z Ekspertami-Praktykami i zadać im indywidualne pytanie uwzględniające specyfikę Twojej branży,
♦ rozszerzysz sieć swoich kontaktów,
♦ otrzymasz materiały pokonferencyjne, niedostępne nigdzie indziej.

ALL INCLUSIVEinDM: przyjeżdżasz i wszystko na Ciebie czeka: merytoryka, welcome pack, materiały elektroniczne, kawa, domowe ciasta, lunch, After Party, muzyka, miejsce do rozmów i integracji, networking ułatwiający nawiązywanie kontaktów,  aktywności, konkursy, nagrody – i znowu: to Ty wybierasz!

Zobacz bogaty program na www.inDM.pl

Jubileusz Spółdzielczej Mleczarni Spomlek

Podczas uroczystości zaplanowana jest prezentacja Mleczarni Spomlek, przemówienia okolicznościowe oraz odznaczenia pracowników i dostawców firmy. Odbędzie się także występ Kameralnej Orkiestry Akordeonowej Arti Sentemo z Radzynia Podlaskiego.

Organizatorzy przygotowali również bankiet, a na wieczór niespodziankę.

 

Gala konkursu Golden Arrow 2019

Gala odbędzie się 18 czerwca 2019 r. w Małej Warszawie, ul. Otwocka 14.

W programie wręczenie nagród:
• Golden Arrow
• Agencji Marketingu Zintegrowanego wg „Media & Marketing Polska”
• Agencji Interaktywnej wg „Media & Marketing Polska”

Więcej na www.goldenarrow.pl

Zapraszamy!

Rabat - Targi Centralne

Sieć handlowa Rabat organizuje, jak co roku, targi handlowe.

Komfort - nowy salon

Konferencja prasowa poświęcona nowemu salonowi Komfort, który wyróżnia się wielkością i nowymi produktami.

Procter&Gamble: 25 lat na rynku

Z okazji swojej 25-letniej już obecności na rynku w Polsce firma organizuje spotkanie prasowe dla dziennikarzy.

E-commerce w magazynie - śniadanie prasowe

Organizatorem śniadania biznesowego jest międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

ECO FOOD 360 Kongres Rolnictwa i Żywności Ekologicznej

Na Kongresie zostanie podjęta tematyka rolnictwa ekologicznego oraz przetwórstwa żywności ekologicznej, a także ich wpływu na środowisko naturalne oraz zdrowie i życie współczesnego człowieka.

W programie Kongresu zaplanowano wystąpienia polskich i międzynarodowych ekspertów związanych m.in. z obszarami rolnictwa i produkcji żywności, logistyki i dystrybucji produktów spożywczych, a także zdrowia oraz szeroko pojętej ekologii.

Światowy Dzień Mleka z Mlekovitą

Światowy Dzień Mleka z Mlekovitą to coroczna impreza, która ma na celu zwracanie uwagi na korzyści dla zdrowia płynące z codziennego spożywania nabiału.

 

 

Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku

Po raz 18. redakcja miesięcznika „Media & Marketing Polska" wspólnie z pracownią badawczą Kantar Millward Brown przeprowadziła ogólnopolskie badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez agencje. Już 23 maja podczas uroczystej gali poznamy najlepsze agencje reklamowe, eventowe i domy mediowe w Polsce. Przyznamy także nagrody dla CMO Roku i Marki Roku.

Nagrody są przyznawane w oparciu o wyniki badania „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2018", z uwzględnieniem informacji przekazanych przez agencje oraz eksperckiej wiedzy dziennikarzy „Media & Marketing Polska" na temat tego rynku. W tegorocznej edycji badania zadebiutują agencje eventowe. Badanie przeprowadził niezależny instytut badawczy Kantar Millward Brown na próbie ponad 1,2 tys. marketerów – menedżerów wysokiego i średniego szczebla, co czyni je największym tego rodzaju projektem na rynku reklamowym w naszym kraju.

Więcej na: www.gala.media.com.pl

Śniadanie prasowe prezentujące wyniki badania Facebook vs TV

Facebook wspólnie z instytutem badawczym GfK zrealizował kompleksowe badania poświęcone pomiarowi efektywności działań reklamowych na Facebooku oraz w telewizji.

Podczas wtorkowego spotkania, które poprowadzą Szymon Mordasiewicz, commercial director Panelu Gospodarst Domowych GfK oraz Gabriel Matwiejczyk, measurement lead CEE Facebook, zostaną one zaprezentowane.

PLMA - Międzynarodowe Targi Marek Własnych

Międzynarodowe Targi Marek Własnych PLMA w tym roku odbędą się w dniach 21-22 maja. Ich organizatorzy spodziewają się ponad 15 000 przedstawicieli branży ze 120 krajów.

Ekspozycję stanowić będzie 61 krajowych i regionalnych pawilonów m.in.: z Izraela, Dubaju, Egiptu, Łotwy i RPA.

Tegoroczne targi obejmą najszerszy asortyment produktów, jaki kiedykolwiek były prezentowany na PLMA.

Towarzyszyć im będą konferencje i seminaria.

Konferencja Augmented Advertising & Sales

 Pierwsza w rejonie CEE konferencja o AR i VR w marketingu oraz sprzedaży odbędzie się w Polsce.
Współczesny konsument, przemieszczający się pomiędzy światem digitalowym a rzeczywistym, wpływa na modele biznesowe firm. Szczególnie w obszarze komunikacji i sprzedaży. Jak połączyć go z marką w digitalu i realu naraz? Za pomocą wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Już 16 maja w Warszawie odbędzie się najpraktyczniejsza konferencja, która będzie w całości poświęcona wykorzystaniu tych technologii w marketingu, sprzedaży i reklamie – "Augmented Advertising & Sales CEE”.

Szczegóły: www.arconference.eu

Digital Adventure

Gdzie znikają pieniądze na reklamę? Jak prowadzić kampanie w sieci efektywniej? O tym, jak optymalizować działania reklamowe, by kampania osiągała założone efekty, opowiemy podczas trzeciej już edycji Digital Adventure.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie premiera nowego projektu – OmniConsole, czyli innowacyjnej platformy zakupowej, która uprości prowadzenie kampanii w modelu nieprogramatycznym.

Program konferencji przygotowany został z myślą o marketerach pracujących po stronie Klientów agencji.

Więcej na: https://digitalresolution.pl/digital-adventure