Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku

Po raz 18. redakcja miesięcznika „Media & Marketing Polska" wspólnie z pracownią badawczą Kantar Millward Brown przeprowadziła ogólnopolskie badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez agencje. Już 23 maja podczas uroczystej gali poznamy najlepsze agencje reklamowe, eventowe i domy mediowe w Polsce. Przyznamy także nagrody dla CMO Roku i Marki Roku.

Nagrody są przyznawane w oparciu o wyniki badania „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2018", z uwzględnieniem informacji przekazanych przez agencje oraz eksperckiej wiedzy dziennikarzy „Media & Marketing Polska" na temat tego rynku. W tegorocznej edycji badania zadebiutują agencje eventowe. Badanie przeprowadził niezależny instytut badawczy Kantar Millward Brown na próbie ponad 1,2 tys. marketerów – menedżerów wysokiego i średniego szczebla, co czyni je największym tego rodzaju projektem na rynku reklamowym w naszym kraju.

Więcej na: www.gala.media.com.pl

in_Digital Marketing Conference

Na konferencji spotkają się osoby, które zawodowo zajmują się marketingiem lub podejmują strategiczne decyzje odnośnie działań marketingowych, osoby poszukujące nowych inspiracji i pomysłów na dalsze prowadzenie swojej firmy czy też po prostu pasjonujące się tematem digital marketingu.

2 DNI – 2 DUŻE SCENY, które działają równocześnie – PONAD 40 TEMATÓW - POLSCY I ZAGRANICZNI EKSPERCI

Uczestnicy sami wybierają obszar marketingu i tematy wystąpień, które ich interesują. W ten sposób każdy tworzy NAJLEPSZY DLA SIEBIE program.

ZERO POWTÓREK. Prelegenci przygotowują unikatowe, nieprzedstawione nigdzie wcześniej wystąpienia - specjalnie dla uczestników in_DM.

Stawiamy na praktyczny wymiar wystąpień i silnie warsztatowe podejście do tematu. Prelekcje naszpikowane są praktycznymi wskazówkami, poradami i trikami – a wszystko to na konkretnych przykładach i przypadkach z życia wziętych.

in_DM to Konkretne Korzyści:
♦ rozwiniesz swoje umiejętności,
♦ dowiesz się o wielu nowościach,
♦ będziesz na bieżąco z trendami,
♦ wyjdziesz naprzód nadchodzącym zmianom,
♦ poznasz konkretne narzędzia wspierające digital marketing,
♦ będziesz mógł na żywo porozmawiać z Ekspertami-Praktykami i zadać im indywidualne pytanie uwzględniające specyfikę Twojej branży,
♦ rozszerzysz sieć swoich kontaktów,
♦ otrzymasz materiały pokonferencyjne, niedostępne nigdzie indziej.

ALL INCLUSIVEinDM: przyjeżdżasz i wszystko na Ciebie czeka: merytoryka, welcome pack, materiały elektroniczne, kawa, domowe ciasta, lunch, After Party, muzyka, miejsce do rozmów i integracji, networking ułatwiający nawiązywanie kontaktów,  aktywności, konkursy, nagrody – i znowu: to Ty wybierasz!

Zobacz bogaty program na www.inDM.pl

PLMA - Międzynarodowe Targi Marek Własnych

Międzynarodowe Targi Marek Własnych PLMA w tym roku odbędą się w dniach 21-22 maja. Ich organizatorzy spodziewają się ponad 15 000 przedstawicieli branży ze 120 krajów.

Ekspozycję stanowić będzie 61 krajowych i regionalnych pawilonów m.in.: z Izraela, Dubaju, Egiptu, Łotwy i RPA.

Tegoroczne targi obejmą najszerszy asortyment produktów, jaki kiedykolwiek były prezentowany na PLMA.

Towarzyszyć im będą konferencje i seminaria.

Konferencja Augmented Advertising & Sales

   Pierwsza w rejonie CEE konferencja o AR i VR w marketingu oraz sprzedaży odbędzie się w Polsce.
Współczesny konsument, przemieszczający się pomiędzy światem digitalowym a rzeczywistym, wpływa na modele biznesowe firm. Szczególnie w obszarze komunikacji i sprzedaży. Jak połączyć go z marką w digitalu i realu naraz? Za pomocą wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Już 16 maja w Warszawie odbędzie się najpraktyczniejsza konferencja, która będzie w całości poświęcona wykorzystaniu tych technologii w marketingu, sprzedaży i reklamie – "Augmented Advertising & Sales CEE”.

Szczegóły: www.arconference.eu

Coca-Cola HBC - otwarcie centrum logistycznego

Uroczyste otwarcie rozbudowanego centrum logistycznego Coca-Cola HBC POlska w Niepołomicach

Dokąd płynie mała wódka? Konferencja prasowa

Jak zmienia się postrzeganie spożycia alkoholu przez pryzmat tzw. "małpek" i jakie ma to konsekwencje w zachowaniu konsumentów? Na te pytania będą odpowiadali m.in. autorzy badania na ten temat z firmy Synergion.

Wielkanocne warsztaty kulinarne z Cedrob

Podczas spotkania jego uczestnicy odkryją bogactwo sztuki kulinarnej.

Żabka i Poczta Polska - briefing prasowy

Wygodna usługa - przesyłka Poczty Polskiej w Żabce - podsumowanie współpracy.

 

Polish Businesswomen Awards - gala finałowa

Redakcja magazynu Businesswoman & life po raz dziewiąty organizuje konkurs i galę Polish Businesswoman Awards. Wydarzeniu patronuje portal handelextra.pl.

Finałowa gala ogłoszenia wyników i wręczenia statuetek odbędzie się 05 kwietnia 2019 w Warszawie.
Galę poprowadzi Jacek Borkowski. Podczas gali wystąpi uznany kwartet śpiewaków operowych LEON VOCI. 

Asysten Google w biznesie - spotkanie prasowe

Śniadanie prasowe poświęcone kolejnym krokom w e-commerce, czyli temu jak biznes może wykorzystać Asystenta Google.

MULTISCREEN DAY 2019

„Konkurujemy bardziej z grą Fortnite niż z HBO" - napisał niedawno Netflixw liście do inwestorów. To stwierdzenie pokazuje jak skomplikowany jest dzisiaj krajobraz mediów, ekranów i rozrywki i jak wiele różnych treści konsumują dziś odbiorcy. Podczas tegorocznego Multiscreen Day będziemy zastanawiać się jakie wnioski z tych zjawisk płyną dla marek, nadawców i agencji.

 

 

W programie:
● Nie tylko 30-s spot - niestandardowe formy obecności marek w telewizji
● Wpływ serwisów sVOD na rynek telewizyjny i działania marek
● Jakiego badania jednoźródłowego potrzebuje rynek?
● Gaming - zagrożenie czy sprzymierzeniec marketera
● wyniki badania (Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna)
● Sport na wielu ekranach
● Wideo w social media

ZAPRASZAMY:
● marketerów ● media ● domy mediowe ● nadawców tv
● wydawców internetowych ● agencje reklamowe ● agencje digital
● agencje kreatywne ● studia produkcyjne ● producentów kontentu

Więcej na www.multiscreenday.pl

Retail Summit 2019

XI edycja konferencji poświęconej handlowi odbędzie się w dniach 3-4 kwietnia 2019 r. To jedno z najważniejszych na polskim rynku wydarzeń w branży. Ubiegłoroczna edycja zgromadziła ponad 1250 uczestników reprezentujących ponad 420 firm. "Handel" oraz handelextra.pl są patronami medialnymi wydarzenia.

Konferencja Remington

Podczas konferencji zaprezentowane zostaną nowości produktowe firmy, współpraca sportowa, strategiczne rozwiązania oraz kampania reklamowa.

Spotkanie poprowadzi Karolina Szostak.

Sweettargi

Od 23 do 25 marca w Katowicach trwać będą 10. jubileuszowe Targi Cukiernicze, Piekarnicze i Lodziarskie, które zaprezentują najnowsze światowe trendy i nowinki z branży.

Dziesiąta edycja Sweettargów będzie pełna konkursów, pokazów i atrakcji.

Gośćmi specjalnymi będą znani i lubiani: Ola Nguyen, Darek Kuźniak oraz Adam Borowicz.

Śniadanie prasowe Silesia Outlet

Śniadanie odbędzie się z okazji otwarcia centrum Silesia Outlet w Gliwicach.

W spotkaniu uczestniczyć będą przedstawiciele inwestora - 6B47 Poland i partnerów biznesowych projektu - Neinver oraz Boig The Blue Ocean Investment Group.