Alimentaria 2021
Najbliższa edycja targów Alimentaria odbędzie się w Barcelonie w dniach 17-20 maja 2021 r.
Jak zauważa J. Antonio Valls, dyrektor zarządzający Alimentariów, polskie firmy spożywcze widzą potencjał hiszpańskiego rynku. Świadczy o tym m.in. wykładniczy wzrost udziału polskich wystawców na barcelońskich targach w ostatnich latach.
"Ochrona dzieci w telewizji i internecie" – samoregulacja rynku
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przeprowadziła monitoring serwisów VOD pod kątem zgodności ich oferty z kodeksem dobrych praktyk dotyczącym skutecznych zabezpieczeń technicznych uniemożliwiających małoletnim dostęp do szkodliwych dla nich treści oraz monitoring programów telewizyjnych i serwisów VOD w zakresie efektywności samoregulacji „Karta Ochrony Dzieci w Reklamie”. W najbliższy poniedziałek 18.01.2021, na wspólnej konferencji prasowej zostaną przedstawione wyniki monitoringu skuteczności samoregulacji mających na celu ochronę dzieci w telewizji i internecie.
Link do dołączenia do konferencji z opcją uczestnictwa w dyskusji https://zoom.us/webinar/register/WN_gmQMIzqfSbGXxBHXyrNAZQ
Wpływ COVID-19 na branżę spożywczą
Webinarium podczas którego eksperci z EIT Food oraz firm związanych z branżą spożywczą omówią wpływ COVID-19 na sektor spożywczy oraz zachowania konsumenckie, a także przedstawią strategie rozwoju w 2021 roku.
Jak Polska dogania kraje UE pod względem wynagrodzeń?
Raport zaprezentuje Tomasz Wróblewski, partner zarządzający Grant Thornton w Polsce.
CZWARTEK, 10 grudnia, godzina 10:00
„Marnowanie żywności to nasz wspólny problem. Jak go rozwiązać?
Spotkanie odbędzie się w dniu 8 grudnia 2020 r. (wtorek) o godzinie 10:00 pod linkiem https://event.webcaster.pl/live/jedz-bez-wyrzutow/
W gronie ekspertów omówimy wyniki przełomowego w Polsce badania, a także dowiemy się jak ograniczyć straty na każdym etapie od tzw. pola do stołu.
Eksperci i goście wydarzenia:
dr inż. Krystian Szczepański - Dyrektor Instytutu Ochrony Środowiska-PIB
dr inż. Sylwia Łaba– ekspert Instytutu Ochrony Środowiska-PIB
dr inż. Beata Bilska – ekspert Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego
Marek Borowski – Prezes Federacji Polskich Banków Żywności
Agnieszka Cegielska - dziennikarka
Andrzej Polan - szef kuchni
Spotkanie poprowadzi Paweł Oksanowicz.
Podsumowanie pierwszych dni handlu
Polska Rada Centrów Handlowych oraz Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług
zapraszają na spotkanie prasowe
w środę, 2 grudnia o godz. 10:30
Mrożone, suszone i liofilizowane
Zapraszamy na konferencję prasową online „Narodowych badań konsumpcji warzyw i owoców". Temat: przetwory mrożone, suszone czy liofilizowane? Omówimy percepcje tych kategorii wśród konsumentów i zaprezentujemy opinie naszych wybitnych producentów owoców w tych kategoriach. Transmisja na żywo w poniedziałek 30 listopada, godz. 10:30, na stronie: www.transmisje.videopr.pl/kantar
Deloitte
Podczas spotkania zostaną zaprezentowane wyniki XXIII edycji badania świątecznych zwyczajów konsumenckich w Polsce pt. „Zakupy świąteczne 2020”.
Na spotkaniu poruszone zostaną między innymi następujące kwestie:
-
Jak COVID-19 wpłynie na decyzje i zwyczaje Polaków związane z zakupami świątecznymi?
-
Zakupy last minute, czyli kiedy wydamy świąteczny budżet?
-
Ile na prezenty, a ile na jedzenie? Na co w tym roku wydamy więcej, a na czym zaoszczędzimy?
-
Jak ograniczenia związane z pandemią wpłyną na świąteczne wydatki i kogo dotkną najbardziej?
-
Kto woli znaleźć pod choinką pieniądze, a kto perfumy? Jak kryzys wpłynął na nasz prezentowy gust?
-
Czy pandemia sprawiła, że online wygra z offline? Jak będziemy kupować w tym roku? Gdzie prezenty, a gdzie produkty na świąteczny stół?
Kombinat Konopny
Konferencja online z Maciejem Kowalskim, prezesem spółki Kombinat Konopny na temat rozwoju rynku konopnego. Miejsce: platforma YouTube
12. Forum Marketingu Zintegrowanego
Tegoroczny FMZ będzie inny niż wszystkie dotychczasowe, ale też taki sam jak zawsze - bo zawsze dostosowujemy się do bieżących wyzwań rynku. Marketing jutra przyszedł wczoraj.
Wszystko zmienia się bardzo szybko, a my mówimy co robić teraz. Skorzystaj z wiedzy ekspertów m.in. z branży finansowej, motoryzacyjnej, FMCG, digital oraz doradców z zakresu planowania przyszłości, zarządzania projektami, psychologii biznesu i budowy wizerunku w sieci i tworzenia tekstów marketingowych.
Wydarzenie jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Dla kogo jest ta konferencja marketingowa?
Forum Marketingu Zintegrowanego to konferencja dla osób związanych z marketingiem i światem reklamy. Od ponad 11 lat edukujemy poprzez konkretne i merytoryczne wystąpienia przygotowywane przez doświadczonych prelegentów. Na FMZ spotykają się praktycy (w tym laureaci 15. edycji Golden Arrow), a prezentacje przygotowane są w modelu Marketerzy dla Marketerów.
Czego możesz spodziewać się po FMZ?
• 3 paneli tematycznych (inspiracje + casy uhonorowane Golden Arrow) dostosowanych do aktualnej sytuacji społeczno-gospodarczej w kontekście marketingu 360.
• Wsparcia, ożywienia szarych komórek i zaproszenia do aktywnego uczestnictwa
• Poznania opinii innych uczestników rynku dotyczących poruszanych zagadnień (pytania prelegentów do uczestników i odpowiedzi w czasie rzeczywistym).
• Materiałów konferencyjnych do obejrzenia kiedy będziesz miał/a czas
• Ciekawej formy przekazu zrealizowanej w profesjonalnym studiu nagrań (będziemy w telewizji!!)
• Dostępu do FMZ Clinic (zgodnie z wykupionych pakietem)
Więcej na: www.fmz.smb.pl
Multiscreen Day 2020
Chociaż „rok mobile" mamy już za sobą, to branże mediów, reklamy i marketingu dopiero teraz zaczynają rozumieć, jak wielkie zmiany czekają wszystkich w związku z rosnącą rolą urządzeń mobilnych w życiu konsumentów. Zjawisko to z różnym natężeniem można obserwować we wszystkich grupach wiekowych, ale szczególnie wśród młodych odbiorców. To o nich mówi się, że urodzili się ze smartfonem w ręku. Żaden poważny marketer, który ze swoją ofertą produktów lub usług chce dotrzeć do młodych generacji, nie zlekceważy dziś „świata mobile".
Na konferencji Multiscreen Day 2020 chcemy przyjrzeć się – zwłaszcza, ale nie tylko – młodej generacji. Poznać jej sposoby konsumpcji mediów i nowoczesnej rozrywki. Chcemy inspirować i motywować reklamodawców i agencje do nieustannych poszukiwań nowatorskich rozwiązań i podpatrywania najlepszych.
Będziemy przyglądać się nie tylko konsumpcji oferty wideo, ale też zmianom zachodzącym w streamingu, nowym pomysłom na social media czy rosnącej sile gamingu. Te wszystkie światy dziś się przenikają – i na dużych ekranach, i na sześciocalowych.
Z tymi ostatnimi młode pokolenie w zasadzie się nie rozstaje.
Multiscreen Day 2020 koncentrować się będzie na tematach związanych z pokoleniami Y i Z, ale nie tylko. Spróbujemy zajrzeć do świata najmłodszego pokolenia, które w podręcznikach marketingu zyskało już miano generacji alfa.
To odbiorcy, którzy wymykają się tradycyjnym pomiarom, bo korzystają z mediów w sposób dotychczas niespotykany. Na naszych oczach rosną w siłę – stają się coraz bardziej istotni i dla mediów, i dla marketerów. Na konferencji zaprezentujemy najnowsze badania związane z tą grupą, pokażemy też inspirujące case studies czołowych marek.
Więcej na www.multiscreenday.pl
Kuba Wojewódzki i Janusz Palikot z nowym biznesem
Janusz Palikot i Kuba Wojewódzki przedstawią szczegóły nowego, wspólnego biznesu.
Konferencja in_Digital Marketing & Online meetings 2020
InDM to festiwal wiedzy merytorycznej w całości poświęcony digital marketingowi. Co wyróżnia go w roku 2020? Tym razem nie musisz czekać na ten jeden dzień konferencji, możesz korzystać z zasobu wiedzy już teraz podczas naszych spotkań online. Sprawdź co na Ciebie czeka podczas tego Festiwalu Wiedzy Merytorycznej!
• 40 różnorodnych tematów dot. digital marketetingu!
• Świetna okazja by zadać pytania ekspertom, zarówno podczas konferencji offline jak i podczas wykładów online.
• Możliwość wybrania opcji All INCLUSIVE i oglądania wykładów online, kiedy tylko masz na to czas!
• Co ważne! Poczujesz nowe inspiracje do działania!
Już od teraz do 24 września odbywają się webinary na żywo! A 30 września spotkamy się w Warszawie na stacjonarnej konferencji, gdzie eksperci zaprezentują się na 2 różnych scenach! Prelegenci in_DM to pasjonaci marketingu z wieloletnim doświadczeniem. To będzie dzień pełen merytoryki wysokiej jakości i praktycznej wiedzy do wykorzystania w swojej codziennej pracy! Podczas spotkania uczestnicy sami wybierają obszar marketingu i tematy wystąpień, które ich interesują. W zależności od preferencji, czy specjalizacji każdy znajdzie coś dla siebie.
Wśród tematów m.in.:
✔ Kampania marketingowa - zintegrowany plan content marketingu.
✔ Najczęściej popełniane błędy - wnioski po wielu audytach SEO.
✔ Nieświadome decyzje, podświadome wybory - psychologia w marketingu.
✔ Preferencje zakupowe klientów w social media.
✔ Nowoczesny PR - wyzwania, oczekiwania, pomysły.
✔ Customer journey map - sztuka budowania dobrej mapy.
✔ Prawidłowa segmentacja klientów - wskazówki i kluczowe wytyczne.
✔ Konkretne zasady Influencer marketingu.
✔ Metodologia i inspiracje jak poznać swojego klienta.
✔ Przemyślane ścieżki komunikacji email marketingowej - case study.
✔ Etapy budowy dobrego media planu okiem praktyka.
✔ Zasady efektywnego UX writing'u.
✔ Jak AI zmienia przyszłość marketingu cyfrowego.
✔ Optymalizacja działań marketingowych w oparciu o raporty google analytics.
✔ Jak business intelligence i online marketing mogą ze sobą współpracować.
✔ Zapanuj nad chaosem i zaplanuj dobrą komunikacje video.
✔ Jak zadbać o silny strumień w górnej części lejka sprzedażowego.
Pełny program i rejestracja na: www.inDM.pl
Next Day Summit
Zwiększaliśmy konsumpcję, a potem nastąpiło wielkie zatrzymanie… Kim będzie konsument po pandemii i jak się zmieni przez kolejne lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć? Gdzie i jak wpleść w działania biznesowe zarządzanie „koronawirusowym" i „pokoronawirusowym" lękiem?
Odpowiedzi na te pytania znajdziecie na najważniejszym wydarzeniu 2020 r., jakim będzie Next Day Summit – Consumer of the Future, pierwszej konferencji pokazującej to, co działo się po wybuchu pandemii koronawirusa. Będziemy omawiać strategie pokoronawirusowe i pierwsze podsumowania tygodni, które zmieniły świat. W centrum uwagi znajdzie się konsument przyszłości.
Next Day Summit to więcej niż konferencja.
To wydarzenie, podczas którego prezentowane będą nowe metatrendy i kreatywne rozwiązania. To spotkanie inspiracyjne, które skłaniać będzie dzisiejsze firmy do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych.
Trzy czołowe tytuły branżowe – „Media Marketing Polska", „Handel" oraz „Food Service" – po raz pierwszy połączą swoje zasoby merytoryczne na jednej konferencji – opowiedzą o tym, jak będzie wyglądać świat i gospodarka w kolejnych latach z perspektywy konsumenta.
Konsolidacja wiedzy eksperckiej z branż: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa pozwoli na 360° spojrzenie na konsumenta i jego potrzeby od strony produktowej, poprzez dystrybucję, komunikację, na konsumpcji i stylu życia kończąc.
Więcej: www.nextdaysummit.pl
PR 2021. Challenge accepted!
Jak będzie wyglądał PR 2021?
ZFPR otwiera zapisy na nową konferencję online
„PR 2021. Challenge accepted! Efektywne strategie komunikacji i zarządzania reputacją w erze post-Covid”. Pod takim tytułem Związek Firm Public Relations organizuje kolejną w bieżącym roku konferencję edukacyjną. Wydarzenie zaplanowano na 27 oraz 28 sierpnia. Każdego dnia w ramach pięciogodzinnego bloku (9:00-14:00), kilkunastu ekspertów z agencji członkowskich ZFPR, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów Komunikacji (ICCO) oraz innych organizacji, firm i instytucji, omówi najważniejsze aspekty, z jakimi należy się liczyć dla efektywnego zaplanowania oraz wdrożenia strategii PR na rok 2021.
Więcej: www.zfpr.pl