I ❤ Marketing

 

 

13-15 marca w Warszawie odbędzie się VII edycja konferencji I ❤ Marketing.

Tym razem wydarzenie potrwa aż trzy dni – 13 marca odbędzie się druga edycja konferencji I ❤ Influencer.
Jest to niewątpliwie jedno z największych i najważniejszych wydarzeń w polskiej branży marketingu internetowego. Specjaliści podczas swoich wystąpień opowiedzą o pojawiających się trendach i nadchodzących zmianach w marketingu.
Wydarzenie jest adresowane zarówno dla przedstawicieli małych i średnich firm, jak i dla osób zajmujących się marketingiem w dużych firmach i korporacjach. I ❤ Marketing to zastrzyk praktycznej wiedzy podanej w formie 18 minutowych prezentacji.

Szczegóły na: www.sprawnymarketing.pl

Lürzer’s Grand Slam

A festival like no other. The new edition of Lürzer’s Grand Slam.

Lürzer’s Archive proudly presents the second edition of Lürzer’s Grand Slam - the only advertising festival that rewards the best ideas in the world with Prize Money. A unique award that directs 60% of all its earnings acquired from the submissions for the Bronze, Silver and Gold winners.

Moreover, all entrants get a free Lürzer’s Archive free subscription for 1 year.

Submissions are open from mid-October 2018 until the end of January 2019.

Entrants can choose from 37 sub-categories and 7 main groups: Film, Print & Outdoor, Digital, Direct & Activation, Audio & Sound, Photography and Campaign.

Jury:
This year, the festival has a stellar jury directed by non-other than the legendary adman Washington Olivetto.

Important Dates:
Earlycomers 16 November 2018
Mid comers 18 January 2019
Latecomers 31 January 2019
Winners announcement, February 2019

We invite you to discover more about the festival on www.luerzersgrandslam.com and hope you will find this unique festival news worthy.

Foods by Ann - spotkanie prasowe

19 grudnia odbędzie się spotkanie z przedstawicielami marki Foods by Ann: Anną Lewandowską, Pawłem Ciurajem i Karolem Błaszczykiem. Opowiedzą oni m.in. o koncepcie Healthy Store i przyszłości marki Foods by Ann.

„Nauka dla urody - bezpieczeństwo produktów kosmetycznych”

Konferencja zorganizowana przez Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego.

Otwarcie nowej pilotażowej fabryki Gum do Żucia i Cukierków Mondelez International

Mondelez International, największy na świecie producent słodkich przekąsek, organizuje spotkanie prasowe z okazji uroczystości zakończenia kolejnego etapu rozbudowy Centrum Badań, Rozwoju i Jakości we Wrocławiu, jednego z najnowocześniejszych ośrodków badawczo-rozwojowych firmy.

 

Orkisz - degustacja

Stock Polska zaprasza wybrane redakcje na degustację wódki Orkisz.

Przyszłość rolnictwa ekologicznego - spotkanie dla prasy

Konferencja poświęcona przyszłości rolnictwa ekologicznego i żywności ekologicznej w Polsce.
W spotkaniu wezmą udział eksperci z dziedziny agroekologii oraz Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska.

Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci

Gala „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”, podsumowująca tegoroczną edycję konkursu dla debiutujących pisarzy i ilustratorów.

Świąteczne wydatki Polaków 2018

Coroczne spotkanie Deloitte poświęcone świątecznym wydatkom Polaków.

"Postawy Polaków wobec znaków jakości" - konferencja

TUV Rheinland Polska organizuje śniadanie prasowe poświęcone prezentacji wyników badań "Postawy Polaków wobec znaków jakości", zrealizowanych przez Kantar Millward Brown.

Imagination Day 8

Imagination Day to całodzienna konferencja, odbywająca się 19 listopada w Warszawie, podczas której najwybitniejsi eksperci, niezwykli artyści i twórcy z całego świata dzielą się z publicznością swoim bezcennym doświadczeniem.

Imagination Day to także wieczorny pokaz reklam, nagrodzonych podczas prestiżowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, który 22 listopada pokazywany jest w ośmiu różnych miastach Polski, w kinach sieci Multikino.

Te dwa wydarzenia: seminaria oraz pokaz tworzą platformę inspiracji, która w pełni dedykowana jest kreowaniu niepowtarzalnej atmosfery pasji i dzielenia się wiedzą. Już po raz ósmy ID dedykujemy marketerom chłonnym wiedzy, trendsetterom chcącym wyprzedać konkurencję, klientom pragnącym dawki inspiracji i wszystkim tym, którzy zawodowo bądź zupełnie prywatnie interesują się marketingiem, sztuką lub pragną poszerzać swoje horyzonty!

Nie może Cię z nami zabraknąć!

www.imaginationday.pl

Złap pstrąga na zdrowie - spotkanie prasowe Biedronki o świeżych rybach

Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych oraz sieć sklepów
Biedronka organizują konferencję prasową pt. "Złap pstrąga na zdrowie".

IV Forum Uczestników i Partnerów Handlowych Polskiej Grupy Zakupowej Kupiec

Forum ma charakter ogólnopolski  i jest okazją do spotkania w jednym miejscu i czasie ponad 300 reprezentantów producentów, dystrybutorów oraz detalistów. Forum Polskiej Grupy Zakupowej Kupiec umożliwia zdobycie wiedzy o rynku oraz nawiązanie kontaktów biznesowych.

OEX Cursor - spotkanie prasowe

OEX Cursor we współpracy z ShelfWise oraz ABR Sesta wprowadza na rynek nowe rozwiązanie umożliwiające digitalizację i automatyzację procesów wsparcia sprzedaży w kanale detalicznym.

O szczegółach produktu oraz o najważniejszych korzyściach z jego zastosowania dla sektora FMCG firmy opowiedzą podczas śniadania prasowego, które odbędzie się pod hasłem: Jak skutecznie dotrzeć do klientów w 10 000 punktach sprzedaży?

Lidl - spotkanie prasowe

"Lidl od lat promuje istotę zdrowego trybu życia i odżywiania – teraz przyszedł czas na kolejny krok" - pod takim hasłem operator sieci Lidl zaprasza na konferencję prasową, która - dość nietypowo - odbędzie się w jednej z warszawskich siłowni.