Alimentaria 2022

Najbliższa edycja targów Alimentaria odbędzie się w Barcelonie w dniach 4-7 kwietnia 2022 r.

Jak zauważa J. Antonio Valls, dyrektor zarządzający Alimentariów, polskie firmy spożywcze widzą potencjał hiszpańskiego rynku. Świadczy o tym m.in. wykładniczy wzrost udziału polskich wystawców na barcelońskich targach w ostatnich latach.

https://handelextra.pl/artykuly/230086,kierunek-barcelona

Raport Food Trendów Pyszne.pl 2021

Konferencja prasowa, na której swoją premierę będzie miał Raport Food Trendów Pyszne.pl 2021. 

 

Next Day Week 2021

NEXT DAY WEEK
NOWY KONSUMENT, NOWE WARTOŚCI
O trendach, zmianach i zupełnie nowych zjawiskach konsumenckich oraz ich wpływie na biznesową rzeczywistość.

Next Day Week to wielowymiarowy projekt, którego organizatorami są magazyny „Handel", „Media Marketing Polska" oraz „Food Service". Łączymy nasze siły, aby w ciągu jednego tygodnia zaprezentować metatrendy, podzielić się naszą wiedzą i dostarczyć inspiracji.
Konsolidacja sił trzech redakcji oraz wiedzy eksperckiej zaproszonych gości pozwoli na 360-stopniowe spojrzenie na zmiany, jakie zachodzą w branżach retail, HoReCa i marketingowej.
Każdy dzień Next Day Week będzie miał temat przewodni, w ramach którego zaprezentujemy rozmowy z ekspertami, badania, case studies czołowych marek oraz analizy nowych zjawisk.
Codziennie w godzinach 11:00-13:00 będziemy prezentować ciekawe treści w różnorodnych formatach dziennikarskich: artykułach, podcastach i materiałach wideo, które zamieścimy na portalach i w social mediach magazynów „Handel", „Food Service" oraz „Media Marketing Polska".

Więcej na www.nextdayweek.pl

13. Forum Marketingu Zintegrowanego

9 listopada 2021 roku w formie online odbędzie się 13. Edycja Forum Marketingu Zintegrowanego pod hasłem: EVERYTHING COMMUNICATES!

W hubie FMZ pod patronatem Polskie Stowarzyszenie Marketingu, opowiemy o tym, że wszystko komunikuje i podkreślimy wszechstronność marketingu zintegrowanego angażującego wszystkie zmysły, ponieważ w budowaniu wizerunku i siły marki każdy kanał komunikacji dobudowuje coś do jej postrzegania.

Podczas konferencji FMZ zostaną zaprezentowane sprawdzone rozwiązania i sposoby ich zastosowania w trzech kontekstach Data driven marketing:
- keynote #1 – Eco driven marketing
- keynote #2 – Omnichannel technology
- keynote #3 – ON/OFF – line integrated marketing

Ilustracją do omawianych tematów będą kampanie wyróżnione podczas tegorocznego Golden Arrow, a nasi partnerzy branżowi – marketerzy, agencje, uczelnie, media, dom produkcyjny i dostawcy rozwiązań podzielą się częścią warsztatu, prezentując konkretne rozwiązania i rekomendacje.

Więcej na www.fmz.smb.pl

Międzynarodowe Targi Biznes-Żywność-Medycyna-Auto Flota Rzeszów 2021

W dniach 3-4 listopada w G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego w Jasionce, odbędzie się XXIV edycja Targów Biznes-Żywność- Medycyna-Auto Flota Rzeszów 2021 r.

Wydarzenie organizowane jest przez GK Specjał oraz sieci franczyzowe: Nasz Sklep, Livio i Rabat Detal. Na 16 tys. mkw wystawi się około 300 firm z kraju i z zagranicy.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie Ogólnopolski Kongres FMCG pod hasłem „Dokąd zmierza polski handel?” w którym udział przedstawiciele z najwyższego szczebla organizacyjnego czołowych koncernów i firm rynku FMCG.

Po sukcesie wersji on-line zeszłorocznej edycji, w tym roku organizatorzy połączyli doświadczenia i przygotowali hybrydę, która połączy wersję stacjonarną i wirtualną.

VI Forum Uczestników i Partnerów Handlowych Polskiej Grupy Zakupowej Kupiec

Forum ma charakter ogólnopolski i jest okazją do spotkania w jednym miejscu i czasie ponad 400 reprezentantów producentów, dystrybutorów oraz detalistów.

Podczas Forum odbędzie się rozstrzygnięcie szóstej edycji plebiscytu „Złoty Dukat Kupca”, w trakcie którego zostaną wyłonieni zwycięzcy w trzech kategoriach: Sklep Roku 2020, Producent Roku 2020 oraz Dystrybutor Roku 2020.

W części konferencyjnej odbędzie się cykl wykładów prowadzonych przez specjalistów i ludzi biznesu oraz konferencja prasowa z udziałem zwycięzców i laureatów plebiscytu oraz zarządem i przedstawicielami Rady Nadzorczej PGZ Kupiec. Zakończenie VI Forum uświetni bankiet z atrakcyjnym programem rozrywkowym.

Miesięcznik „Handel” oraz serwis branżowy HandelExtra są patronem tego nadchodzącego wydarzenia. 

 

Salesforce - świąteczne preferencje zakupowe

Firma Salesforce zaprasza na wirtualną konferencję prasową, która odbędzie się we wtorek 26 października 2021 r. o godz. 15:30. Podczas konferencji Salesforce pokaże najnowszy raport Q3 Shopping Index oraz zaprezentuje prognozy handlowe na sezon świąteczny 2021 r. 

 

11. edycja Filmteractive Festival

Wielu ekspertów uważa, że rok 2020 i 2021 to czas, w którym wreszcie możemy mówić o rewolucji cyfrowej, pozwalającej zbudować przewagę konkurencyjną oraz znacząco poszerzyć skalę i zasięg działań. Przemysły kreatywne nie pozostały w tyle, wykorzystując nowe możliwości. W jaki sposób? Dowiemy się podczas 11. edycji Filmteractive Festival - wydarzenia, które prezentuje trendy, nowe technologie i inspirujące projekty. Tegoroczna edycja odbędzie się online w dniach 26-28.10.2021.

Filmteractive jest miejscem dyskusji na tematy z pogranicza sztuki, nowatorskiego marketingu i nowych technologii. Jego celem jest stymulowanie współpracy między różnymi środowiskami i branżami. To tutaj można otworzyć swój umysł na nowe idee i trendy, nauczyć się jak sprawnie funkcjonować w teraźniejszości i jak dobrze przewidzieć zmiany nadchodzące w przyszłości. To tutaj twórcy innowacyjnych projektów mogą zaprezentować swoje prace. I w końcu to tutaj przedsiębiorcy mogą zobaczyć jak skutecznie łączyć biznes, sztukę i najnowsze technologie.

Więcej na www.filmteractive.eu

Konferencja Shopper Day 2021

Piąta już edycja konferencji o e-commerce, budowaniu lojalności i customer journey odbędzie się 26 października w formule hybrydowej.

Na naszej konferencji Shopper Day przybliżymy zjawiska związane ze zmianami w retailu – będziemy mówić o efektywnej komunikacji marek i retailerów, budowaniu lojalności, realizowaniu sprzedaży. Ta konferencja prezentuje szerokie spektrum zagadnień, które jednak mają ostatecznie wpływ na sukces biznesowy marek i detalistów. Nie zapomnimy także o ważnym aktualnym temacie, czyli "końcu cookies" i zaprezentujemy różne narzędzia, które są odpowiedzią na to wyzwanie.

Więcej: www.shopperday.pl

III Kongres Nowoczesnej Dystrybucji

Tematyka bieżącej edycji KONGRESU będzie ogniskowała się m.in. wokół zagadnień takich, jak:

  1. PANDEMIA COVID-19 i jej wpływ na transformację ekosystemu handlu
  2. OTOCZENIE LEGISLACYJNE i GOSPODARCZE
  3. KLIENT
  4. TRENDY SPRZEDAŻOWE
  5. ZIELONY Handel
  6. CYFRYZACJA i NOWE TECHNOLOGIE
  7. RYNEK PRACY

Podobnie jak w ubiegłym roku, wyróżnikiem III KND na tle innych imprez jest udział – w charakterze prelegentów – top managementu międzynarodowych sieci handlowych działających w Polsce, koncernów FMCG oraz firm technologicznych.

Polagra 2021

Październik rozpocznie się pierwszym w tym roku stacjonarnym wydarzeniem dla sektora spożywczego – targami Polagra.

W dniach 4-6 października będzie można zapoznać się z ekspozycją, wziąć udział w wydarzeniach branżowych, a po targach skorzystać dodatkowo ze specjalnej platformy internetowej targów.

Rozwój kategorii BIO i EKO w Polsce

Webinar poświęcony tematowi rozwoju spożywczych kategorii BIO oraz chemicznych z certyfikatami Ecolabel i ECOCERT.

BioExpo Warsaw

Wydarzenie poświęcone branży ekologicznej oraz wspierające krajowe i międzynarodowe kontakty biznesowe rodzimych przedsiębiorców odbędzie się w dniach 30 września - 2 października.

Organizowana od dwóch lat przez Ptak Warsaw Expo impreza nie tylko w znacznym stopniu przyczynia się do rozwoju sektora bio, lecz także sprzyja propagowaniu zdrowego stylu życia.

Do tej pory swój udział w targach potwierdziło 250 wystawców, a liczba odwiedzających szacowana jest na prawie 15 tysięcy osób.

VIII Międzynarodowy Kongres Firm Rodzinnych

VIII Międzynarodowy Kongres Firm Rodzinnych to wydarzenie, na którym spotykają się właściciele firm rodzinnych wraz z sukcesorami, aby porozmawiać o swoich biznesach, podzielić się wiedzą i doświadczeniem oraz zainspirować siebie i innych.

Link do wydarzenia

Czy Polacy kupują polskie produkty?

·        Czy Polacy na zakupach kierują się patriotyzmem konsumenckim i kupują lokalne produkty?

  • Jak Polska wypada pod tym względem na tle innych gospodarek?
  • Jak zmieniało się to przez ostatnie 10 lat?
  • Co wpływa na zawartość towarów z importu w koszyku konsumpcyjnym Polaków?

Raport zaprezentuje Tomasz Wróblewski, partner zarządzający Grant Thornton w Polsce.