Alimentaria 2022

Najbliższa edycja targów Alimentaria odbędzie się w Barcelonie w dniach 4-7 kwietnia 2022 r.

Jak zauważa J. Antonio Valls, dyrektor zarządzający Alimentariów, polskie firmy spożywcze widzą potencjał hiszpańskiego rynku. Świadczy o tym m.in. wykładniczy wzrost udziału polskich wystawców na barcelońskich targach w ostatnich latach.

https://handelextra.pl/artykuly/230086,kierunek-barcelona

Auchan: 25 lat w Polsce

Aby wziąć udział w konferencji online należy zarejestrować się klikając w link dostępny na dedykowanej stronie: https://auchan25latwpolsce.pl/

Ogranicz dostępność alkoholu: kampania

Konferencja online inaugurująca kampanię mającą zachęcić samorządy do ograniczenia dostępności alkoholu.

Multiscreen Day 2021

Multiscreen Challenge - jak tworzyć i mierzyć efektywną komunikację i nowatorski kontent.

Multiscreen Day to najlepsza konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy  się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym. Z tym związany jest także temat nowych badań i narzędzi badawczych, które już są dostępne na rynku, jak i tych, o których branża wciąż dyskutuje. Zjawisko multiscreeningu dotyczy także twórców kontentu, na konferencji będą także tematy związane z tym zagadnieniem, m.in,. nowe formaty TV. Nie unikamy także mocno aktualnych spraw, jak np. premiery nowych serwisów streamingowych czy problem third party cookies.

Tegoroczna edycja naszej konferencji będzie się charakteryzować wielopoziomową, nowoczesną realizacją na miarę telewizji. Skorzystamy z możliwości, jakie przyniósł nam błyskawiczny rozwój wydarzeń online na przestrzeni ostatniego roku. Na kilku scenach pojawią się efekty augmented reality, prelegenci staną się częścią wirtualnej rzeczywistości, a wszystko to na żywo z możliwością interakcji live.

Więcej: www.multiscreenday.pl

"Jak kupuje generacja Z”

Młode pokolenie konsumentów, czyli generacja Z i ich nawyki konsumenckie.

Zielony Tydzień

Zielony Tydzień
» dla konsumentów: 19-25 kwietnia
» dla sklepów i producentów: 12-19 kwietnia

Zielony Tydzień Polskiej Izby Żywności Ekologicznej to akcja zachęcająca do zakupu ekożywności związana z Międzynarodowym Dniem Matki Ziemi 22 kwietnia. To także akcja, dzięki której sklepy PIŻE będą mogły w promocyjnych cenach nabyć produkty od producentów PIŻE.

W Zielony Tydzień mogą zaangażować się członkowie PIŻE – sklepy (online i stacjonarne) i producenci, ale akcja przede wszystkim skierowana jest do osób, które dbają albo chcą zacząć dbać o naszą planetę – czyli do konsumentów.

Działając w ramach swoich celów statutowych, Polska Izba Żywności Ekologicznej planuje szerokie działania związane z obchodami Międzynarodowego Dnia Matki Ziemi 22 kwietnia. Jest to szczególne święto przypominające o tym, że powinniśmy dbać o naszą planetę, zwłaszcza w dobie globalnego ocieplenia.

Do 25 marca przyjmowane są zgłoszenia od sklepów i producentów, którzy chcą wziąć udział w kampanii promocyjnej – czyli działania w mediach społecznościowych, publikacja u patronów medialnych.

Więcej informacji na: https://jemyeko.com/zielony-tydzien/

Zmiany w branży spożywczej i na rynku jajecznym

Konferencja odbędzie się 30 marca (wtorek) o godz. 11:00 na platformie Zoom i potrwa do ok. 12:30. Gośćmi specjalnymi będą prof. dr hab. Bolesław Rok oraz Adrian Wyrwiński, prezes zarządu firmy Aktiw.

Podatek cukrowy: piewsze efekty

Podatek cukrowy pojawiał się i znikał w kalendarzu ustaw 2020, aż w końcu stał się faktem od stycznia 2021. Mając za sobą pierwsze miesiące obowiązywania nowego prawa, przeanalizowaliśmy wpływ podatku na cenę produktów i dynamikę sprzedaży dotkniętych kategorii.

Nielsen zaprasza na wyniki analizy.

Link do rejestracji

The BrandCasters

Zapraszamy na wydarzenie THE BRANDCASTERS - ONLINE CHALLENGE, podczas którego pokażemy kulisy nowego podejścia do wydarzeń online oraz opowiemy, kim jest i dlaczego WARTO BYĆ BRANDCASTEREM!

Tak! Przy wsparciu specjalistów z branży komunikacyjnej marki mogą współcześnie stać się profesjonalnymi brandcasterami, aby w spójny i ciągły sposób zacierać granicę między dobrze spędzonym czasem, a konsumowaniem przekazu marketingowego!

TO NOWE SPOJRZENIE NA E-EVENTY I KOMUNIKACJĘ MARKI!

Więcej na: www.brandcasters.imagine-nation.pl

Pamapol - premiera nowej marki w grupie

Konferencja online z okazji premiery nowego brandu w rodzinie Pamapol - marki Sorella. 



Forum Zakupy - Zmierz się z nowymi wyzwaniami działu zakupów!

Zmierz się z nowymi wyzwaniami działu zakupów!
Z usług działu zakupów korzystają prawie wszyscy w firmie, mało kto jednak rozumie, że efekt ich pracy – często niewidoczny na pierwszy rzut oka – ma ogromne znaczenie dla funkcjonowania całej organizacji. To przede wszystkim strategiczne planowanie wydatków, szukanie oszczędności, utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami czy negocjowanie warunków współpracy.

W trudnych czasach umiejętne zarządzanie zakupami stanowi nie lada wyzwanie, z drugiej strony może być kluczowe dla funkcjonowania firmy w kryzysie. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, ważne jest, aby chronić organizację przed zewnętrznymi zagrożeniami takimi jak zmiany geopolityczne czy pandemia. Działy zakupów mogą skutecznie wspierać firmę poprzez ograniczanie ryzyka, generowania oszczędności i znajdowania innowacyjnych rozwiązań w dobie niepewności.

Weź udział w Forum Zakupy:
• dowiesz się, jak współpracować z całą organizacją by wypracować oszczędności,
• poznasz strategie zakupowe skuteczne w "nowej rzeczywistości",
• przygotujesz się na różne kryzysy w przyszłości,
• sprawdzisz, czy dział zakupów może być bardziej ekologiczny,
• nauczysz się automatyzować procesy, by chronić łańcuchy dostaw,
• dowiesz się, jak UOKiK walczy z zatorami płatniczymi i co to oznacza dla Twojej firmy.

Posłuchaj praktyków, skorzystaj z doświadczenia m.in.: mBanku, eobuwie.pl, Grupy Żywiec, ArcelorMittal Poland, Belini Group Poland, RUCHu.

Więcej: www.ForumZakupy.pl

Zapraszamy!

Napoje alkoholowe pod wpływem pandemii

Kategorie alkoholowe w 2020 stanowiły prawie jedną trzecią wartości produktów spożywczych FMCG. Ta największa wartościowo grupa produktów, na którą Polacy wydali ponad 39 mld zł, była stabilna pod względem wielkości.

Spotkanie poprowadzi Marcin Cyganiak — Commercial Director oraz Anna Anasik  — Senior Client Consultant. 

Zapraszamy do rejestracji:

11 marca (czwartek), godz. 11:00-12:00

Link do rejestracji

Kongres Sport Biznes Polska

Już 10-12.03.2021 odbędzie się pierwszy Kongres Sport Biznes Polska!
Podczas wydarzenia poruszane będą najważniejsze tematy związane z przyszłością polskiego sportu i biznesu w 2021 roku. Wydarzenie odbędzie się w formule online.

Więcej: www.sbpolska.pl

Teńczyńska Okovita - plany

Twórca marki Teńczyska Okovita, były polityk Janusz Palikot, organizuje konferencję prasową poświęconą plany wobec tej marki.

Strategia Poczty Polskiej na lata 2021-2023

STRATEGIA POCZTY POLSKIEJ NA LATA 2021-2023

w której wezmą udział:

Andrzej Śliwka, Podsekretarz stanu w Ministerstwie Aktywów Państwowych
Marek Zagórski, Sekretarz stanu, Pełnomocnik Rządu do spraw Cyberbezpieczeństwa
Ireneusz Zyska, Sekretarz stanu w Ministerstwie Klimatu i Środowiska, Pełnomocnik Rządu ds. Odnawialnych Źródeł Energii
Tomasz Zdzikot, Prezes Poczty Polskiej S.A.

Debata odbędzie się: 17.02.2021r., o godz. 13:00 

na kanale youtube Poczty Polskiej   LINK AKTYWNY DO DEBATY