Gala Kreatura 2019

Gala Kreatura 2019

Podczas uroczystej gali wręczane są statuetki i wyróźnienia zwycięzcom Konkursu Niezależnej Kreacji - Kreatura 2019.
Głównym celem konkursu jest uhonorowanie dążenia do doskonałości w polskiej sztuce reklamowej. Prace będą oceniane pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania.

Wstęp wyłącznie z zaproszeniami.

Gala konkursu odbędzie się 28 listopada w Małej Warszawie, ul. Otwocka 14, Warszawa.

• Rozpoczęcie: 19:30
• Wręczenie nagród: 20:00

Więcej na www.kreatura.pl

MIXX Awards

IAB MIXX Awards to konkurs, w którym nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital – takie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. W ten sposób wyznaczane są standardy kampanii interaktywnych w Polsce. Konkurs adresowany zarówno do twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Jedynym warunkiem przystąpienia do konkursu jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Zgłoszone projekty oceniane są według czterech kluczowych kryteriów: strategia, kreacja reklamowa, wykonanie i wykorzystanie mediów, rezultaty i ROI. Polska edycja tego międzynarodowego konkursu odbywa się od 2006 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja IAB MIXX Awards w Europie. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB. 

Więcej: www.mixx-awards.pl

I Kongres Nowoczesnej Dystrybucji

Hasłem przewodnim kongresu będzie "Przyszłość – wspólne wyzwania".

W listopadowym wydarzeniu weźmie udział 15 międzynarodowych sieci handlowych, członków POHiD. Prezesi tychże firm  wystąpią w roli prelegentów, wyznaczą strategiczne kierunki działania i wspólnie z  kadrą zarządzającą i właścicielami  firm FMCG, podejmą problematykę przyszłych wyzwań. 

Organizatorzy kongresu planują również równoległe sesje z udziałem firm start-up, poświęcone problematyce innowacji produktowych i usługowych w sferze handlu, produkcji i zarządzania łańcuchem dostaw.

Swoją obecność zapowiedziało także ponad 100 kupców największych sieci handlowych, co może być  okazją do rozmów na temat potencjalnej  współpracy. 

Na wieczór zaplanowana jest Gala Charytatywna z której środki przekazane zostaną na pomoc najbardziej potrzebującym.

PSH Lewiatan: gala z okazji 25-lecia

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących i najbardziej rozpoznawalnych marek franczyzowych na polskim rynku. Na terenie całej Polski zrzesza około 3.200 placówek handlowych. Łączne obroty, które w 2018 r. przekroczyły 12,5 mld zł, stawiają Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.

Gala konkursu "Piórko 2019"

W programie wydarzenia między innymi podsumowanie tegorocznej edycji konkursu "Piórko 2019. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci" dla debiutujących pisarzy i ilustratorów oraz widowisko artystyczne inspirowane fragmentami książek wybranych w ramach konkursu.

#Każda koszula pomaga

Podczas spotkania marka E.Wedel i Omena Fundation odbędzie się premiera kolekcji koszul, zaprojektowanych przez Macieja Zienia.

Dochód z ich sprzedaży przeznaczony zostanie na budowę szkoły dla dzieci ulicy w Ghanie.

Podczas wydarzenia odbędzie się także wernisaż zdjęć autorstwa Marty Wojtal i Vanessy Mensah.

"Piątka za segregację" - szczegóły kampanii

Podczas konferencji zostaną zaprezentowane efekty kampanii "Piątka za segregację", a także odbędzie się premiera spotu promującego kampanię.

Konferencja ,,Cross-border e-commerce – wielki potencjał i praktyka’’

Izba Gospodarki Elektronicznej oraz Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii  zapraszają na konferencję: ,,Cross-border e-commerce – wielki potencjał i praktyka”.

Uczestnicy spotkania będą mogli zdobyć niezbędną wiedzę z zakresu wymogów prawno-podatkowych, potrzeb konsumenta na rynkach zagranicznych, kwestii logistycznych oraz odprawy celnej. Przedstawione zostaną również wyniki raportu „Cyfrowy eksport – szanse i perspektywy dla polskich przedsiębiorstw” opracowanego na zlecenie Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii przez PwC, przy wsparciu merytorycznym e-Izby.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o potwierdzenie przybycia do dnia 28 października poprzez formularz zgłoszeniowy lub na adres e-mail: klaudia.kaminska@eizba.pl.

Warsztaty kulinarne z Lidlem

Warsztaty kulinarne z Lidlem, prowadzone z Karolem Okrasą, odbędą się pod hasłem zdrowego odżywiania osób dojrzałych.

Międzynarodowe Targi Biznes-Żywność-Medycyna-Auto Flota Rzeszów 2019

Za niespełna miesiąc w G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego w Jasionce, odbędzie się XXII edycja Targów Biznes-Żywność- Medycyna-Auto Flota Rzeszów 2019 r.

Na 16 tys. mkw wystawi się około 300 firm z kraju i z zagranicy.

Wydarzenie organizowane jest przez GK Specjał oraz sieci franczyzowe: Nasz Sklep, Livio i Rabat Detal. Wydarzeniu towarzyszyć będzie Ogólnopolski Kongres pod hasłem „Dokąd zmierza Polski handel?”

Wstęp na Targi jest bezpłatny.

Forum Marketingu Zintegrowanego

5–6 listopada br. w hotelu Gromada Centrum w Warszawie marketingowcy po raz 11. spotkają się na konferencji Forum Marketingu Zintegrowanego (FMZ). Dwa intensywne dni, 16 wystąpień doświadczonych praktyków, ponad 20 prelegentów, zwycięskie kampanie Golden Arrow i trendy, którymi już za chwilę będzie żyła branża reklamowa – to wszystko czeka na uczestników wydarzenia. Forum jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

 Tegoroczne FMZ odbywa się pod hasłem: „Marketerze – czy nadal jesteś w grze?”. Organizatorzy chcą w ten sposób rzucić branży wyzwanie i zachęcić do dyskusji na temat tego, co marketingowcy muszą robić już dziś, by nadążyć za trendami i zjawiskami, które staną się gorącym newsem jutro. Jakie zagadnienia zostaną poruszone? Wśród wielu innych – marketing sensoryczny, hejt w sieci, voice commerce, fake newsy i zagrożenia dezinformacyjne, a także ekologia w marketingu.

Więcej: www.fmz.smb.pl

"Bio dla mamy i dziecka"

Instytut Nauk o Żywieniu Człowieka Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz Carrefour Polska zapraszają na konferencję inaugurującą ogólnopolski program naukowo-edukacyjny "Bio dla mamy i dziecka".

Projekt jest skierowany do kobiet w ciąży i matek oraz personelu placówek powiązanych z tą grupą.

Otwarcie nowego zakładu Tetra Pak

W planach spotkania jest zwiedzanie fabryki oraz zapoznanie się z wdrożonymi w niej technologiami.

W nowoczesnym obiekcie produkowane są maszyny do produkcji serów. Działa tam róznież centrum rozwojowo-badawcze firmy.

MMP Insight Day 2019

Marketerzy na ogół nie grają w „Fortnite", nie korzystają z TikToka i Twitcha, nie używają smartfonów Xiaomi. Nie fascynują się też elektrycznymi hulajnogami i dronami. Zrozumienie i dotarcie do pokolenia Y i Z to wyzwanie dla marek, ale także skomplikowane zadanie dla mediów i twórców treści.

Na konferencji MMP Insight Day chcemy popatrzeć na młodych konsumentów z szerokiej perspektywy. Chcemy poznać ich pasje, dowiedzieć się, jak spędzają czas, jak konsumują media i jakie marki wybierają.
Wysłuchamy ekspertów, którzy przybliżą świat gamingu, opowiedzą o tym, jak streaming zmienia sposób konsumpcji mediów, porozmawiamy o kanałach social media używanych przez pokolenie Y i Z. Nie zabraknie case studies marek, które w skuteczny sposób trafiły ze swoim przekazem do młodej generacji.

DO UDZIAŁU ZAPRASZAMY:
● marketerów ● media ● domy mediowe ● badaczy rynku
● retailerów ● agencje reklamowe ● agencje digital i social media ● producentów kontent
● a także przedstawicieli nadawców i wydawców, którzy ze swoimi treściami chcą dotrzeć do młodych ludzi.

Więcej na www.insightday.pl

Społem: Przyszłość kooperatyzmu konsumenckiego

Konferencja popularno-naukowa odbędzie się przy okazji obchodzenia 150-lecia Społem w Polsce.