W sklepie

Przyjemny zapach pomaga zatrzymać klienta w sklepie

Niemal trzech na czterech klientów decyduje się na odwiedzenie danego sklepu ze względu na zapach. Natomiast nieprzyjemny aromat powoduje, że ponad połowa klientów skraca swój czas pobytu w nim.

Na zachód od Wisły

- Rozwijamy sieć wszędzie tam, gdzie są nasze magazyny, czyli na zachód od Wisły - mówi Robert Siemiński, prezes Grupy Marol i dyrektor generalny Chaty Polskiej.

Historia kołem się toczy

Równo rok temu właściciele sklepików szkolnych tkwili w niepewności, czy będą mieli pracę od 1 września.

Dużo, ładnie i odpowiedzialnie

Bogaty asortyment, konkurencyjne ceny, profesjonalna obsługa oraz niepowtarzalny klimat sklepów sprawiają, że tarnowska alkoholowa sieć Al.Capone jest już dobrze rozpoznawalna w Małopolsce i na Podkarpaciu. Teraz operator planuje rozwój w województwach świętokrzyskim, lubelskim i śląskim.

Niemałe zaskoczenie

- Współczesny klient jest bardzo wymagający. Nie wystarczy mu już tylko dostępność produktów na półkach. Musi być jeszcze wartość dodana, i to ładnie podana - uważa Renata Szymańska, kierowniczka Małych Delikatesów w Gnieźnie, zrzeszonych w sieci Sklep Polski.

Poszukiwany, poszukiwana

Rządowy program "Rodzina 500+" napędza sprzedaż w wielu sklepach, ale sprzyja też rosnącej liczbie wakatów w handlu. Pojawiły się wyliczenia, że od momentu pierwszych wypłat zapomogi aż o 100 tys. wzrosła liczba kobiet nieaktywnych zawodowo.

Cenna lojalność

Polacy niechętnie porzucają sklep, w którym zwykle robią zakupy. Co nie oznacza, że nie kupują także u jego konkurentów.

Handlowa mozaika

Brak powiązań kapitałowych z dystrybucją oraz umiejętna współpraca z Chortenem i wieloma hurtowniami wyróżniają pomorską sieć Limonka.

Marka dla każdego

Marka Aro, której dystrybutorem jest Makro Cash & Carry, na dobre zadomowiła się w świadomości mieszkańców Rakowa w woj. świętokrzyskim. Hitami sprzedażowymi są jednolitrowa śmietana 22 proc. i papier toaletowy.

W amerykańskim stylu

To nie jest sklep alkoholowy jakich wiele. Al.Capone wyznacza nowe standardy nie tylko na lokalnym rynku, ale w ogóle w sposobie sprzedaży trunków.

} }