W sklepie - z praktyki

Sezon na lody czas zacząć

Początek marca to moment, kiedy w sklepowych zamrażarkach powinna pojawić się szeroka oferta lodów.

Etykiety pod lupą

Przy sprzedaży przetworów mięsnych oferowanych na wagę sprzedawca ma obowiązek uwidocznić m.in. nazwę produktu, nazwę albo imię i nazwisko producenta oraz informację o składzie wędlin. Inspekcja Handlowa wciąż jednak wykrywa nieprawidłowości w ich oznakowaniu.

Aranżacja sklepu wpływa na odbiór produktu

Na decyzje zakupowe wpływają nie tylko ceny i asortyment, ale i aranżacja sklepu. Istotne jest pierwsze wrażenie - witryna i pierwsza strefa sklepu powinna powiedzieć klientowi coś o marce i cenach, a także zachęcić do wejścia dalej.

Zdalne zarządzanie małym sklepem

Handel detaliczny wciąż z nieśmiałością patrzy na tzw. chmurę, jako narzędzie usprawniające prowadzenie biznesu. Czy uda się przekonać przedsiębiorców prowadzących małe sklepy do bycia bardziej online? Zastanawiamy się nad tym z Michałem Pawłowskim, menedżerem ds. sprzedaży i produktu w iPOS.

Grupa Maspex. Tarczyn

Z limitowaną serią etykiet.

Skuteczna komunikacja w programach lojalnościowych

Zbudowanie trwałej relacji z uczestnikami programów lojalnościowych zależy w dużej mierze od odpowiedniej komunikacji - przekazu, formy i częstotliwości.

Niewiele ponad minutę przy półce

O tym jak sprzedawać produkty do higieny kobiecej w drogerii mówi Nela Kasner, menedżer ds. marki własnej w Drogeriach Natura.

Będą kolejne mięsne szkolenia dla sprzedawców

Ubiegłotygodniowe dwudniowe szkolenie na temat wołowiny, jej ekspozycji oraz technik sprzedaży przyciągnęło tak wielu zainteresowanych, że jego organizatorzy już myślą o kolejnej edycji warsztatów.

Ocena stacjonarnych sklepów z kosmetykami

Badanie przeprowadzone metodą "tajemniczego klienta". Sprawdź wyniki.

Z cyklu w obiektywie

Witryna w jednym z warszawskich sklepów alkoholowych.