W sklepie - z praktyki

Kto, co i za ile?

Dlaczego przedstawiciele największych koncernów spożywczych oferują mi produkty drożej, niż sam mogę je kupić w hurtowni, a nawet w najbliższym hipermarkecie?

Genius loci

Są miejsca, w których nic się nie udaje, i takie, w których wszystko idzie jak po maśle. Dobra lokalizacja to w handlu atut trudny do przecenienia.

Między dyskontami

Andrzej Świerczyński ma skuteczny patent na śródmiejskie dyskonty. Postawił na przystępne ceny i możliwie szeroki asortyment towarów.

Wódka będzie droższa

Od przyszłego roku podatek akcyzowy na alkohole spirytusowe ma wzrosnąć o 15 proc.

Kościół z Biedronką w tle

W Legnicy na areale, na którym od lat stoi kościół, powstała Biedronka! Jestem oburzona, nie tylko jako detalistka, ale także jako praktykująca katoliczka.

Jak pomóc w sprzedaży?

Akcje promocyjne w sklepach cieszą się dużą popularnością przynoszą wymierne efekty.

Franczyzie stanowcze nie

Wojciech Śliwa, właściciel sieci Delikatesy Paleo, od 24 lat zajmuje się handlem detalicznym. Od samego początku pracował na własne konto i na własny rachunek.

W promocji drożej

Przy podpisywaniu umów z operatorami telefonii komórkowej należy zachować wyjątkową czujność. Jej brak może być kosztowny.

Z ojca na syna

Młodzi niechętnie garną się do handlu. Są jednak tacy, którzy jak rodzice czerpią dużą satysfakcję z prowadzenia sklepów.

W amerykańskim stylu

Dobra lokalizacja i duże doświadczenie właściciela sklepu pomagają w biznesie.