W sklepie - z praktyki

Handel od podszewki, czyli praktyczne rozwiązania w sklepach. Portal informacyjny handelextra.pl

Z praktyki: ryby świeże, bo mrożone

Większość ryb sprzedawanych w sklepach jako "świeże" w istocie jest mrożona.

Sklep mięsny. Jak go prowadzić?

Wbrew trendowi zmniejszania się liczby małych sklepów spożywczych wzrasta rola sklepów specjalistycznych, w tym mięsnych. Jeden z jego właścicieli zdradza tajniki swojego sukcesu.

Z cyklu w obiektywie

Witryna w jednym z warszawskich sklepów alkoholowych.

Ocena stacjonarnych sklepów z kosmetykami

Badanie przeprowadzone metodą "tajemniczego klienta". Sprawdź wyniki.

Będą kolejne mięsne szkolenia dla sprzedawców

Ubiegłotygodniowe dwudniowe szkolenie na temat wołowiny, jej ekspozycji oraz technik sprzedaży przyciągnęło tak wielu zainteresowanych, że jego organizatorzy już myślą o kolejnej edycji warsztatów.

Niewiele ponad minutę przy półce

O tym jak sprzedawać produkty do higieny kobiecej w drogerii mówi Nela Kasner, menedżer ds. marki własnej w Drogeriach Natura.

Skuteczna komunikacja w programach lojalnościowych

Zbudowanie trwałej relacji z uczestnikami programów lojalnościowych zależy w dużej mierze od odpowiedniej komunikacji - przekazu, formy i częstotliwości.

Grupa Maspex. Tarczyn

Z limitowaną serią etykiet.

Zdalne zarządzanie małym sklepem

Handel detaliczny wciąż z nieśmiałością patrzy na tzw. chmurę, jako narzędzie usprawniające prowadzenie biznesu. Czy uda się przekonać przedsiębiorców prowadzących małe sklepy do bycia bardziej online? Zastanawiamy się nad tym z Michałem Pawłowskim, menedżerem ds. sprzedaży i produktu w iPOS.

Aranżacja sklepu wpływa na odbiór produktu

Na decyzje zakupowe wpływają nie tylko ceny i asortyment, ale i aranżacja sklepu. Istotne jest pierwsze wrażenie - witryna i pierwsza strefa sklepu powinna powiedzieć klientowi coś o marce i cenach, a także zachęcić do wejścia dalej.

Etykiety pod lupą

Przy sprzedaży przetworów mięsnych oferowanych na wagę sprzedawca ma obowiązek uwidocznić m.in. nazwę produktu, nazwę albo imię i nazwisko producenta oraz informację o składzie wędlin. Inspekcja Handlowa wciąż jednak wykrywa nieprawidłowości w ich oznakowaniu.

} }