W sklepie - z praktyki

Handel od podszewki, czyli praktyczne rozwiązania w sklepach. Portal informacyjny handelextra.pl

W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC

- Irytują mnie skutki wprowadzenia przepisu o ograniczeniach handlu w niedziele, które dotykają zarówno detalistów, jak i kupujących - mówi Mariusz Chrobot, dyrektor generalny CEDC International.

Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]

Nie ma zakazu sprzedaży nieletnim napojów zawierających do 0,5% alkoholu, a więc m.in. piwa bezalkoholowego. Właściciele sklepów kierują się w tym przypadku zdrowym rozsądkiem i zwykle odmawiają ich sprzedaży niepełnoletniej młodzieży.

Zobacz, jak wygląda odnowiona Edeka Süllau w Mölln

Kolor stosunkowo rzadko jest wykorzystywany jako wsparcie orientacji w sklepie i wyróżnik poszczególnych działów. Jako jeden z nielicznych na takie rozwiązanie zdecydował się sklep Edeka Süllau w Mölln.

Bakaliowa półka na Wielkanoc

Bakalland podpowiada jak odpowiednio wyeksponować bakalie, by w szczycie sezonu wspomóc sprzedaż tych produktów i ułatwić zakupy konsumentom.

Z praktyki: ryby świeże, bo mrożone

Większość ryb sprzedawanych w sklepach jako "świeże" w istocie jest mrożona.

Sklep mięsny. Jak go prowadzić?

Wbrew trendowi zmniejszania się liczby małych sklepów spożywczych wzrasta rola sklepów specjalistycznych, w tym mięsnych. Jeden z jego właścicieli zdradza tajniki swojego sukcesu.

Z cyklu w obiektywie

Witryna w jednym z warszawskich sklepów alkoholowych.

Ocena stacjonarnych sklepów z kosmetykami

Badanie przeprowadzone metodą "tajemniczego klienta". Sprawdź wyniki.

Będą kolejne mięsne szkolenia dla sprzedawców

Ubiegłotygodniowe dwudniowe szkolenie na temat wołowiny, jej ekspozycji oraz technik sprzedaży przyciągnęło tak wielu zainteresowanych, że jego organizatorzy już myślą o kolejnej edycji warsztatów.

Niewiele ponad minutę przy półce

O tym jak sprzedawać produkty do higieny kobiecej w drogerii mówi Nela Kasner, menedżer ds. marki własnej w Drogeriach Natura.

Skuteczna komunikacja w programach lojalnościowych

Zbudowanie trwałej relacji z uczestnikami programów lojalnościowych zależy w dużej mierze od odpowiedniej komunikacji - przekazu, formy i częstotliwości.

} }