W sklepie - portrety

Piotr i Paweł: 20 nowych sklepów w 2016 roku

Najprawdopodobniej jeszcze pięć supermarketów uruchomi w tym roku Piotr i Paweł, który obchodzi właśnie 25-lecie działalności. W przyszłym roku zarząd sieci planuje otworzyć nawet ponad 20 sklepów.

Kupiec rozwija skrzydła

Przede wszystkim partnerstwo - taka zasada obowiązuje w Polskiej Grupie Zakupowej Kupiec. Po prawie trzech latach działania organizacja zrzesza już około 160 sklepów.

Tradycja w nowoczesnej odsłonie

- Tylko zunifikowana, nowoczesna i lojalna sieć jest w stanie być liczącym się partnerem dla producentów i skutecznie konkurować z liderami rynkowymi w naszej branży - mówiła Teresa Jonas, zakładając Drogerie Polskie.

Mniejsze sklepy, większa sieć

Dwadzieścia nowych sklepów zaplanował na 2016 r. zarząd sieci Piotr i Paweł. Kilka z nich będzie w mniejszym, testowanym od kilku miesięcy, formacie franczyzowym.

Handel stał się sztuką

- Sklep musi mieć tożsamość. Mój ma wiele wyróżników, m.in. szeroki wybór produktów świeżych i lokalnych - uważa Bogusław Dytko, właściciel Chaty Polskiej w Nowym Miasteczku.

Sieć Kropla wypływa z Mazowsza

350 sklepów chce mieć na koniec roku grupa zakupowa Kropla Polski Detal. Powstała zaledwie przed rokiem, a zrzesza już 248 sklepów. Głównie z Warszawy i jej okolic, choć pod swoimi skrzydłami ma też placówki z Łodzi i świętokrzyskiego.

Sieć szyta na miarę

Ziarnko do ziarnka i zbierze się miarka - to powiedzenie dobrze pasuje do grupy zakupowej Kropla Polski Detal. Powstała zaledwie przed rokiem, a zrzesza już 255 sklepów. Głównie z Warszawy i jej okolic, choć pod skrzydłami ma też placówki z Łodzi i Świętokrzyskiego.

Bonusy z Bonusa

Świadomie i do przodu - ta dewiza przyświeca rozwojowi sieci Bonus, która w tym roku być może pojawi się w innych niż mazowieckie województwach. Na razie zrzesza 150 sklepów, do końca roku chce mieć ponad 200.

Globi pod skrzydłami Carrefoura

Od początku roku otwarto już kilkanaście sklepów pod logo Globi. Format dresowany do mniejszych lokalizacji oferuje różne możliwości współpracy. Obecnie sieć liczy ponad 160 placówek rozsianych po całej Polsce.

Żeby klient był zadowolony

Szeroki asortyment, ład i porządek, liczne usługi oraz odpowiednio przeszkolony personel powodują, że supermarket T&J przyciąga klientów nawet z odległych rejonów Wrocławia.