W sklepie

Najlepsze sklepy na rynku i praktyczne rozwiązania usprawniające prowadzenie działalności handlowej.

Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego

W drugim kwartale br. powstały dwa nowe Intermarché - w Gnieźnie i Kosakowie koło Gdyni, dzięki czemu obecnie w Polsce działa ponad 200 sklepów pod tym szyldem. Sieć wciąż poszukuje nowych franczyzobiorców i terenów pod inwestycje.

Z wizytą w sklepie: Dobrze

Dobra żywność nie powinna być luksusem. Z takiego założenia wyszli członkowie Kooperatywy, którzy w stolicy prowadzą dwa sklepy z żywnością ekologiczną. Oto jeden z nich.

Z lokalnym smakiem

Do końca 2018 r. Zakłady Mięsne Berger planują otwarcie kolejnych pięciu sklepów firmowych.

Nowa jakość Lewiatana

Otwarty pod koniec lipca sklep we Włocławku ma nową wizualizację opracowaną dla całej sieci. Podjęcie decyzji o powstaniu sklepu akurat w tej lokalizacji poprzedziło badanie, którego celem było poznanie przyczyn niepowodzenia Carrefoura w tym miejscu.

Z wizytą w sieci: Cho No Tu

Jeszcze w ubiegłym roku mieli plan otwierania 10-12 sklepów rocznie. Realia związane z brakiem rąk do pracy zweryfikowały go i w tym roku sieć Cho No Tu urośnie o 3-4 sklepy.

Z praktyki: ryby świeże, bo mrożone

Większość ryb sprzedawanych w sklepach jako "świeże" w istocie jest mrożona.

Z wizytą w sklepie: Universam Grochów

Otwarciem Universamu na warszawskim Grochowie Społem przełamuje stereotyp sklepów mało nowoczesnych i drogich. Ten śmiało może być przykładem dla niejednej zachodniej sieci.

Sklep mięsny. Jak go prowadzić?

Wbrew trendowi zmniejszania się liczby małych sklepów spożywczych wzrasta rola sklepów specjalistycznych, w tym mięsnych. Jeden z jego właścicieli zdradza tajniki swojego sukcesu.

Sezam wrócił na swoje

Społem było, jest i będzie. Otwarciem tego sklepu udowadnia, że nie tylko trwa, ale i się rozwija - z tymi słowami Ryszard Jaśkowski, prezes zarządu KZRSS Społem, otworzył w środę wraz z Anną Tylkowską, prezes Społem WSS Śródmieście, sklep Sezam w samym sercu stolicy.

Z wizytą w sklepie: Organic Farma Zdrowia

Organic Farma Zdrowia jest siecią własnych sklepów ekologicznych, która zamierza się rozwijać w centrach wyłącznie największych miast i w prestiżowych lokalizacjach. Poszukuje właśnie lokali o powierzchni kilkuset metrów handlowych.

Z cyklu w obiektywie

Witryna w jednym z warszawskich sklepów alkoholowych.

} }