U producenta

Hochland w Radzie Nadzorczej Związku Polskich Przetwórców Mleka

Jej członkiem została Dagmara Jank, dyrektor jakości i rozwoju w Hochland Polska.

Żyjesz w biegu? Dbaj o siebie

Wszystkie produkty, które spożywamy czy pijemy mają znaczenie dla naszego organizmu. Warto więc wybierać dobrze! Na co zatem zwracać uwagę? Z pewnością na skład, sposób produkcji, zawartość warzyw i owoców.

Turecka firma przejmuje Grupę Otmuchów

Po zawarciu umowy sprzedaży największy w Turcji i 7. na świecie producent słodyczy miękkich pośrednio posiada 64,93% udziału w kapitale zakładowym ZPC Otmuchów oraz 64,93% ogólnej liczby głosów na walnym zgromadzeniu spółki.

PepsiCo poszerza ofertę zdrowszych przekąsek i napojów

Firma PepsiCo ogłosiła plan poszerzenia oferty żywności i napojów oraz zapewnienia większego wyboru konsumentom z terenu Unii Europejskiej.

Żele i chusteczki do rąk: niezastąpione w podróży

Na okoliczność wyjazdów klientów i przyjazdów ich do miejscowości turystycznych warto zaopatrzyć sklep w żele antybakteryjne, a także chusteczki nawilżane. Jedne i drugie na pewno przydadzą się w czasie podróży, szczególnie z dziećmi.

W sklepach drożeje woda, a to dopiero początek

W maju ceny wody butelkowanej były wyższe niż rok wcześniej o 7,7%, przy czym gros tego wzrostu przypadło na całe pięć miesięcy 2021 r. Skąd ten skok, skoro opłata cukrowa tej kategorii produktów nie dotknęła? Eksperci tłumaczą i nie mają dobrych wieści dla konsumentów tej kategorii.

Green Factory przejmuje kolejną firmę

Tym razem spółka kupiła węgierską fabrykę.

Nie ma kierowców, misie Haribo nie dojadą

W brytyjskich sklepach zaczyna brakować ... misiów Haribo. Wszystko przez to, że nie ma komu ich przewozić - brakuje kierowców ciężarówek. - Sytuacja jest naprawdę krytyczna - ocenia James Bielby, dyrektor generalny Federacji Dystrybutorów Hurtowych.

Burza w kieliszku szampana

Francuscy producenci szampana wstrzymują dostawy tego trunku do Rosji. Powodem są nowe rosyjskie przepisy.

True men skin care debiutuje na Wyspach

Tym samym polska marka kosmetyków jest już obecna na ośmiu europejskich rynkach.