U producenta

Unilever robi rewolucję w opakowaniach

Wszystkie produkty do higieny jamy ustnej Unilevera, w tym pod markami Signal, Pepsodent i Closeup do 2025 r. będą miały tubki nadające się do recyklingu.

Madej Wróbel: nadchodzi czas marek w wędlinach

O tym, czego szukają konsumenci na półce z wędlinami, na ile w branży sprawdzają się nowości i jak to jest z tym trendem roślinnym, opowiadają Igor Fortuna, członek zarządu Grupy Dworakowski i dyrektor zarządzający Madej Wróbel, oraz Tomasz Brandt, dyrektor komercyjny Madej Wróbel.

Anna Lewandowska wprowadza na rynek perfumy

Zapachy zostały stworzone przez jej markę - Phlov by Anna Lewandowska.

Rosną globalne wydatki na reklamę alkoholu

Zenith: reklama alkoholu będzie rosła mniej więcej równo z całym rynkiem, z wynikiem na poziomie 4%-5% rocznie w 2022 i 2023 roku.

Grupa Żywiec: 0,0% od zera do czołowego miejsca w Europie

- Kiedy w 2018 r. wprowadzaliśmy na polski rynek koncepcję strefy zero, segment piw bezalkoholowych praktycznie nie istniał. W tym momencie Polska zajmuje jedno z czołowych miejsc w Europie pod kątem piw bezalkoholowych - mówi Magdalena Brzezińska, dyrektor ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec.

Krajowa Spółka Cukrowa: konsumencki patriotyzm

O najważniejszych trendach zakupowych w kategorii cukru opowiada Aleksandra Siedlecka, product manager, Krajowa Spółka Cukrowa.

Przemysł produkuje więcej cukru, smalcu i win owocowych

Wobec szeroko głoszonych tez o dbałości Polaków o zdrowie i czytaniu etykiet zaskakiwać mogą najnowsze dane z polskiego przemysłu przetwórczego, opublikowane przez GUS.

Foods Brothers zapowiada kolejne etapy rozwoju

Będzie to m.in. otwarcie się na sprzedaż detaliczną, uruchomienie sklepu internetowego oraz wprowadzenie nowości produktowych.

Unilever będzie sprzedawał "mięso" z grzybów

Unilever, właściciel m.in. takich marek jak: Knorr czy The Vegetarian Butcher, rozpoczął współpracę z firmą Enough (wcześniej 3F Bio).

Producent Nivei wprowadza dezodoranty w ekopuszkach

Beiersdorf, wspólnie z firmą Nussbaum, pracują nad stworzeniem bardziej przyjaznych dla środowiska puszek dezodorantów w aerozolu.