U producenta

BNB Paribas: rosną ceny wielu produktów spożywczych

Majówka może się okazać ostatnią okazją na zakup taniego mięsa. Rosną też ceny warzyw, pieczywa i piwa - takie wnioski płyną z analizy ekspertów Banku BNP Paribas.

UOKiK sprawdził kto najwięcej zarabia na owocach i warzywach

UOKiK sprawdził, ile na warzywach i owocach zarabiają producenci żywności, pośrednicy i sieci handlowe. Okazało się, że w skrajnych przypadkach rolnik otrzymuje jedynie kilkanaście procent ceny na półce.

UOKiK przyjrzał się działalności Südzucker Polska

Przeprowadzone postępowanie wykazało, że producent Cukru Królewskiego mógł wykorzystywać swoją przewagę negocjacyjną wobec dostawców buraków cukrowych. Firma dobrowolnie zobowiązała się do zmiany praktyk.

Oshee zebrało ponad 160 tys. zł

Po ponad 1,5 roku działania, dobiegł końca program Fundacji Oshee "Sprzęt sportowy dla domów dziecka". Zebrana kwota w całości została przekazana na zakup sprzętu sportowego dla dzieci - w ramach akcji wsparcie otrzymało 13 ośrodków na terenie całej Polski.

Coca-Cola działa z imPETem

O rynku napojów gazowanych w pełni sezonu, nowościach, a także wynikających z tego wyzwaniach ekologicznych, rozmawiamy z Izabelą Wanatowską, dyrektor sprzedaży Coca-Cola HBC Polska i Katarzyną Borucką, dyrektor ds. korporacyjnych i komunikacji w Coca‑Cola HBC Polska.

Ekspert: Polska nie dogoni Dubaju

W 2014 r. rząd Dubaju zapowiedział, że do 2021 r. stanie się w pełni zintegrowanym blockchainowym smart city. Od tego momentu trwa całkowita digitalizacja kraju, eliminując cały obieg papierowy i wdrażając technologię blockchain. Czy jest to możliwe w Polsce?

Problemem Polski jest przewaga konsumpcji nad inwestycjami

W 2018 r. polska gospodarka wzrosła o 5,1%, najmocniej od 2007 r., a według Międzynarodowego Funduszu Walutowego w tym roku rozwinie się o kolejne 3,8%. To więcej niż przewidywany średni wzrost dla świata, który według prognoz ma wynieść 3,3% i najwyższe tempo wśród dużych krajów.

Cukier Królewski zostaje w Open Media

Marka z portfolio Südzucker Polska przedłużyła umowę na obsługę PR z agencją.

Z rusztu smakuje lepiej

Konsultanci z Nielsena w ubiegłym roku zbadali, które produkty w sezonie grillowym najszybciej znikają ze sklepowych półek, w jaki sposób grillujemy, a także co w wolne dni oglądamy w telewizji. Chodzi oczywiście o majówkę.

Polbisco: producenci słodyczy muszą szukać nowych rozwiązań

Polacy jedzą czekoladę na potęgę, dlatego o spadek rynku producenci nie muszą się martwić. Ale stoją przed innymi wyzwaniami o których opowiada Marek Przeździak, prezes Polbisco - Stowarzyszenia Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukiernicznych.

} }