U producenta

Prezes Fundacji Godła Promocyjnego: polskość doskonale się rozwija

W Senacie odbyła się konferencja dot. znaczenia patriotyzmu konsumenckiego w gospodarce. Wziął w niej udział m.in. minister rolnictwa Jan Ardanowski, który zapowiedział powołanie do życia Narodowego Instytutu Kultury i Dziedzictwa Wsi.

Plastik w obiegu pod większą kontrolą

Takie firmy jak m.in. Carrefour, Coca-Cola, Danone, Nestlé, PepsiCo czy Unilever Polska zostali sygnatariuszami pierwszego w Polsce paktu na rzecz zrównoważonego wykorzystywania tworzyw sztucznych.

Kruchy rynek

Wbrew temu, co lubimy o sobie myśleć, Polaków trudno nazwać "jajcarzami".

Gobarto zwiększa przychody, ale notuje stratę

W 2018 r. Grupa Kapitałowa Gobarto wypracowała 3,5 mln zł skonsolidowanego zysku ze sprzedaży przy przychodach w wysokości ponad 2,15 mld zł. Całkowity wynik zamknął się jednak stratą w wysokości 17,8 mln zł.

Foods by Ann prezentuje nowość

Orzechy w czekoladzie.

Nestlé zwiększa sprzedaż

W pierwszym kwartale 2019 r. największy dostawca dóbr konsumpcyjnych na świecie, szwajcarska firma Nestlé, zwiększyła sprzedaż mocniej niż oczekiwali analitycy.

Anna Jakubowski na czele Avonu

23 kwietnia obejmie stanowisko dyrektor generalnej.

Unilever w Pomorskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej

Pomorski oddział spółki Unilever dołączył do Polskiej Strefy Inwestycji. W zakładzie w Baninie, w którym firma produkuje lody, zainwestuje prawie 150 mln zł.

Nielsen o tym, co jest na świątecznych stołach

Żurek jest nadal najbardziej tradycją potrawą na świątecznym stole, podobnie jak i majonez, czy słodkie wypieki. Polacy chętnie popiją też likier i zajadają się czekoladą.

Męskie kosmetyki, czyli smaruj brodę, maluj brew

Choć męska kosmetyczka wciąż ma być raczej skrzynką z narzędziami, coraz częściej znajduje się w niej "smar"… przeciw starzeniu się. Mężczyźni dbają o siebie tak jak o rower - nie musi być piękny, ale powinien zawieźć daleko.

} }