U producenta

Kerasys debiutuje w drogeriach Koliber

8 kwietnia ta koreańska marka po raz pierwszy zagości w ofercie sieci.

Lavazza bryluje w kraju i za granicą

Kawowa grupa kontynuuje realizację swojej strategii internacjonalizacji, a rynki zagraniczne generują obecnie 64% jej przychodów.

Mniej cukru i soli na sklepowych półkach

Już 70% firm zmniejszyło ilość cukru i soli w swoich produktach spożywczych i napojach, wynika z analizy Deloitte. A to dopiero początek żywieniowej rewolucji.

P&G zachęca kobiety do pracy w sektorze IT

Future Female Leader in IT to inicjatywa koncernu P&G, której celem jest zachęcanie kobiet do łączenia kariery z sektorem IT.

Kinga Rusin z nową marką kosmetyków

Dziennikarka i prezenterka poinformowała o tym między innymi na swoim facebookowym profilu.

ETi zadowolone z pierwszego roku w Polsce

ETi, wywodzący się z Turcji producent słodyczy, działający w ponad 40 państwach na świecie, podsumowuje pierwszy rok obecności w naszym kraju.

Greenpeace: propozycja PiS to witamina C na zapalenie płuc

- Ani polskim rolnikom, ani nam wszystkim, nie wystarczą pozorne rozwiązania finansowe - mówi Katarzyna Jagiełło z Greenpeace Polska komentując zapowiedzi PiS o unijnych dotacjach na ekologiczny chów krów i świń.

Produkcja wina wróciła do wzrostów

Rok 2018 okazał się dla winiarzy rekordowy.

Żywiec Zdrój wprowadza butelkę w 100% z recyklingu

To kolejny krok w kierunku realizacji zobowiązania środowiskowego firmy, ogłoszonego podczas ostatniego szczytu klimatycznego ONZ.

Na stół i do koszyka

Konsumenci zaczynają kupować wędliny na wielkanocny stół mniej więcej na tydzień przed świętami.

} }