U producenta

Ferrero przejmie spółki Kellogg's

Ferrero przejmie od firmy Kellogg’s spółki zajmujące się produkcją m.in. ciastek, przekąsek owocowych, lodowych różków za kwotę 1,3 mld dol. (1,16 mld euro). Spółki te w 2018 r. wygenerowały sprzedaż w wysokości prawie 900 mln dol.

Global Cosmed niweluje stratę

Producent kosmetyków do pielęgnacji ciała i chemii gospodarczej liczy na rozwój w Niemczech i Azji.

Kasy samoobsługowe nie są lekiem na całe zło

Im szerzej sieć detaliczna wykorzystuje kasy samoobsługowe, tym większe odnotowuje straty - wynika z badań, w ramach których firma ECR przeanalizowała dane dostarczone przez przedsiębiorstwa handlu detalicznego w Stanach Zjednoczonych i Europie oraz dwóch producentów technologii SCO.

Sezon czas zacząć!

Z roku na rok konsumenci kupują coraz więcej lodów, w jeszcze większym tempie rosną ich wydatki na ten asortyment. Warto z tego skorzystać i zwiększyć zyski ze sprzedaży tej kategorii.

Jak nie dać się oszukać przy zakupie?

Co czwarty konsument nie interesuje się nieuczciwą komunikacją marketingową do momentu, w którym nie odczuje jej skutków na własnej skórze - wynika z raportu Kantar Polska.

Marka Samarité wchodzi na polski rynek

Ten międzynarodowy koncept przygotowany został przez ekspertów kosmetycznych.

W prowadzeniu biznesu barier nie brakuje

Wysokie pozapłacowe koszty pracy, podatki oraz nadmiar obowiązków biurokratycznych - to zdaniem przedsiębiorców największe bariery prowadzenia firm w Polsce [ANALIZA ZPP].

OSM Piątnica: regularnie rośniemy

O wyzwaniach w branży i rynku nabiałowym opowiada Łukasz Kalinowski (na zdjęciu), wiceprezes OSM Piątnica.

Łomża partnerem serii filmów dokumentalnych

Od 9 kwietnia w Onecie, co tydzień, będzie można oglądać cykl siedmiu fascynujących dokumentów pt. "Swoją Drogą", zrealizowanych wspólnie z producentem piwa Łomża - Van Purem.

Unia Europejska chce zakazać "wege burgerów"

Zamiar UE dotyczący zakazu używania nazw "wege burger" jest irracjonalny i szkodliwy, grzmi międzynarodowa organizacja ProVeg.

} }