U producenta

REN budzi się z zimowego snu

Dystrybutor mrożonek i lodów zwiększa sprzedaż i zapowiada inwestycje.

Nestlé stawia na recykling

Do 2025 r. Nestlé planuje wprowadzić opakowania w całości nadające się do recyklingu lub takie, które można by ponownie wykorzystać.

Edyta Górniak twarzą ChiodoPRO

Artystka po raz drugi została twarzą tej marki. Wystąpi miedzy innymi w najnowszej kampanii "My Life, My Choice, My ChiodoPRO".

Kosmetyki w cyfrowym świecie

- Era cyfrowa wzmocniła związek między marką a konsumentem. Konsument kupuje produkt danej marki, ale też treści i wartości skupione wokół niej. Cały pakiet musi być atrakcyjny 
- mówi Donata Wolińska, dyrektor marketingu L'Oréal Polska.

Polska kuchnia: słona, ziołowa i kwaśna

Nasza kuchnia ma smak słony, a typowe dla niej potrawy to bigos, żurek i kotlety schabowe - pokazują wyniki badania "Jak Polacy postrzegają kuchnię polską?" przeprowadzonego przez Kantar TNS na zlecenie Makro.

Rząd zapowiada kolejne zastrzyki gotówki

Podczas konwencji PiS i Zjednoczonej Prawicy mocno wybrzmiały zapowiedzi kolejnych programów społecznych, w tym m. in. wsparcie dla seniorów i rodzin z dziećmi w wieku szkolnym. Będzie też podatek od galerii handlowych.

Polskie drobiarstwo nie jest wolne od zagrożeń

Konkurencyjny eksport z Ameryki Południowej i Ukrainy oraz brexit to główne wyzwania branży drobiarskiej.

Luzują się standardy stroju służbowego

Młodzi pracownicy oczekują standardów umożliwiających im wybór takiego stroju do pracy, który będzie stosowny podczas wykonywania obowiązków służbowych, ale i odzwierciedli ich indywidualny styl i preferencje - zauważają eksperci z Hays Poland.

Podwórko Talentów Nivea - ostatni dzwonek

Jeszce tylko do 30 kwietnia trwa przyjmowanie zgłoszeń do konkursu.

Piwo rzemieślnicze chce powalczyć o rynek

Browar Jastrzębie to spółka założona w 2017 r., która planuje zbudować własny browar rzemieślniczy, a następnie rozpocząć produkcję wysokogatunkowego piwa na zlecenie browarów kontraktowych oraz pod marką własną.

} }