U producenta

Bracia Koral startują z nową stroną

Oprócz prezentacji dwóch linii lodów premium - Lody Jak Dawniej i Smaki Dzieciństwa, już wkrótce będzie można na niej znaleźć także przepisy na lodowe kompozycje oraz desery autorstwa Łukasza Konika, kucharza i ambasadora marki.

Zmiany w Lotte Wedel

Maciej Herman awansował na stanowisko dyrektora zarządzającego. Monika Kolano-Wysokińska objęła funkcję dyrektora marketingu, a dyrektorem sprzedaży został Krzysztof Stepnowski. Do zespołu zarządzającego dołączyła też Inga Pyd jako dyrektor personalny i administracji.

Cykoria ma coraz więcej fanów

Firmie na swoim profilu na Facebooku - 'Cykoria. Gotowanie Jest Proste' udało się już zgromadzić prawie 1500 fanów.

Światowe ekotrendy

Czyli podsumowanie jednych z największych na świecie targów produktów naturalnych Vivaness oraz beauty - Cosmoprof.

Lantmannen Unibake odpieka pełną parą

Skandynawski producent pieczywa, który uruchomił na początku tego roku w Nowej Soli swoją największą w Polsce i drugą co do wielkości w Europie piekarnię, rozpoczął sprzedaż pieczywa z nowego zakładu.

Henkel inwestuje w markę E

Wprowadza nową linię Aromatherapy i zapowiada silne wsparcie marketingowe.

Woda na wysokiej fali

Detaliczny rynek wody butelkowanej bezsmakowej wyniósł w 2017 r. około 3,4 mld zł. To najwięcej od trzech lat.

Polacy po 40. Na co wydają pieniądze?

Jak wygląda planowanie wydatków w grupie wiekowej 40+ i na jakie finansowe pułapki muszą uważać na tym etapie życia Polacy - na te pytania szukano odpowiedzi podczas badania "Dziurawa kieszeń Polaka" platformy MAM.

Ewa Kasprzyk twarzą nowej linii Soraya

Kampania wspierająca sprzedaż nowości ma zacząć się w maju.

Wzrost cen hamuje

W marcu ceny towarów i usług konsumpcyjnych były wyższe od tych sprzed roku o 1,3 proc.

} }