U producenta

Nestlè rewolucjonizuje batony

Szwajcarski producent wprowadził na rynek batoniki o obniżonej zawartości cukru i kaloryczności. Do jego produkcji zastosował specjalną technologię.

Nielsen: mocny sezon w lodach

- Wartość sprzedaży lodów w 2017 r. wyniosła 1,998 mld zł i w porównaniu z 2016 r. urosła o 2,7 proc. - mówi Piotr Kędzierski, client consultantem w Nielsen Polska.

Kawa o poranku

Wśród konsumentów pijących kawę 39 proc. preferuje sypaną, natomiast 14 proc. przygotowuje ją w ekspresie ciśnieniowym.

Znany kucharz po raz drugi z marką Bracia Koral

Znany kucharz Łukasz Konik kolejny raz będzie współpracował z marką Bracia Koral i jej liniami premium - Lody Jak Dawniej i Smaki Dzieciństwa.

Nie wierz w mity, jedz mięso

Prof. Dariusz Lisiak z Instytutu Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego w Warszawie przekonuje, że mięso jest zdrowe i należy jej jeść.

Cudzoziemcy w polskim handlu 2017

W ubiegłym roku pozwolenie na pracę w Polsce w handlu hurtowym i detalicznym otrzymało ponad 13,5 tys. osób.

Z lodówki do piekarnika

Bez względu na (rosnącą) cenę świąteczne wypieki nie mogą się obejść bez masła lub dobrej jakościowo margaryny.

Rośnie zainteresowanie zdrowymi produktami

Ten trend jest widoczny zwłaszcza wiosną.

Colian chce czmychnąć z giełdy

Kolejna spółka zamierza zejść z warszawskiego parkietu.

Henkell i Freixenet łączą siły

Powstaje jeden z największych producentów win musujących na świecie.

} }