U producenta

Dla pań w każdym wieku

Chcąc sprostać zróżnicowanym potrzebom konsumentek wobec artykułów higienicznych, ich producenci wciąż pracują nad innowacjami.

P&G: studenci opracowali strategię dla Head&Shoulders

Zakończyły się eliminacje do pierwszej globalnej edycji konkursu P&G CEO Challenge. Teraz zwycięski zespół odbywających się w Warszawie centralno-europejskich eliminacji programu czeka kolejny etap rywalizacji - europejskie finały w Rzymie.

Mlekovita nie traci mocy

W 2017 r. Mlekovita zainwestowała w swój rozwój 170 mln zł. Najwięcej na budowę Fabryki Proszków Mlecznych oraz zakup nowych linii produkcyjnych, m.in. do wyrobu paluszków serowych - jedynej takiej w Polsce i jednej z 2-3 podobnych w Europie.

Gobarto: ten rok upłynął pod znakiem akwizycji

W dość trudnych warunkach rynkowych spółka zanotowała wyższy przychód.

Komisja Europejska pod ostrzałem producentów

Organizacje producentów żywności apelują do Komisji Europejskiej o wprowadzenie regulacji, które uproszczą proces interwencji wobec praktyk protekcjonistycznych w krajach UE.

Dziadek do orzechów dla Marie Brizard Wine & Spirits

Agencja przedłuża współpracę z producentem na kolejny rok.

Frosta płynie w górę

2017 rok okazał się dla Frosty rekordowy. Mimo wydatków na inwestycje firma zwiększyła zysk netto o 8,3 proc.

Powrót króla

Polacy znów chętnie kupują majonez. Ich roczna sprzedaż wynosi 652 mln zł.

Karta podarunkowa zamiast paczki

Pomysł na wielkanocny prezent dla dzieci pracowników.

Nielsen: kawa coraz cenniejsza

W każdym z segmentów można zauważyć wzrosty lub tendencję wzrostową cen - o najważniejszych zmianach na rynku kawy mówi Przemek Maciejewski, client specialist w Nielsen Polska.

} }