U producenta - rynek

description

Sofia Carson dołącza do ambasadorek marki Revlon

Wielokrotnie nagradzana amerykańska aktorka, piosenkarka i autorka tekstów zacznie pojawiać się na wszystkich platformach medialnych marki Revlon już wiosną.

Lipton walczy z samotnością

Marka rozpoczyna akcję #razmewbluemonday.

To sadownicy wzięli się za kawę Lewandowskiego

Do sklepów Kaufland w całej Polsce trafiły kawy RL9 sygnowane nazwiskiem Roberta Lewandowskiego. Ich wyłączny dystrybutor, firma La-Sad Trade, zapewnia, że to dopiero początek ekspansji tej marki na rynku.

Ceny wieprzowiny szaleją

Branża mięsna o wieprzowinie: w I kwartale 2020 r. będzie drożej nawet o 20%. Rabaty w sklepach też będą mniejsze.

Na taki efekt trzeba pracować przez lata

Adidasy, aspiryna czy pampersy to przykłady nazw, dawniej własnych, które dziś znaczą więcej niż kiedyś. Słowem adidasy możemy nazwać każde buty sportowe, aspiryna to po prostu lek na przeziębienie i grypę, a pampers znaczy tyle, co jednorazowa pieluszka. To zjawisko ma nawet nazwę "apelatywizacja".

Importer słodyczy zbiera na rozwój

Wystartowała kampania crowdfundingu udziałowego International Brands Trading. Importer słodyczy i przekąsek premium chce pozyskać 3,6 mln zł na zwiększenie skali działalności. Minimalna kwota inwestycji to 50 zł.

Emilia Clarke pierwszym globalnym ambasadorem marki Clinique

Aktorka serialu "Gra o tron" podzieli się swoją osobistą historią w zakresie pielęgnacji skóry i makijażu.

Branża spirytusowa: niech płacą wszyscy, nie tylko producenci małpek

Planowana przez rząd dodatkowa opłata w kwocie 1 zł za każdą sprzedaną w sklepie małpkę wywołała poruszenie w branży spirytusowej. Jej przedstawiciele uważają ten pomysł za "atak na branżę, która lat nie jest odpowiedzialna za wysoką konsumpcję alkoholu w Polsce". Przeciwnie do browarów.

Paweł Budynek nowym wiceprezesem FC Pszczółka

W ramach swojej funkcji będzie odpowiadał za sprawy finansowe firmy.

L'Oreal wykorzystuje sztuczną inteligencję

Koncern zaprezentował właśnie urządzenie Perso, które zostało stworzone w inkubatorze technologicznym firmy. Dzięki niemu można tworzyć spersonalizowane kosmetyki.

Już ponad połowa ziemi na świecie wykorzystywana jest do produkcji żywności. Co dalej?

Do 2050 r. świat będzie musiał wyprodukować co najmniej 50% więcej żywności niż obecnie. Ponad połowa zasobów ziemi na świecie jest już jednak wykorzystywana. Potrzebne są innowacje, które pomogą osiągnąć wymaganą wielkość produkcji, lecz także umożliwią wytwarzanie żywności w sposób zrównoważony.

} }