U producenta - rynek

description

Nowa marka kosmetyczna w sieci Rossmann

BodyBoom, polska marka kosmetyków sprzedawana głównie w internecie, w lipcu 2019 r. trafiła pod skrzydła Bielendy i teraz poszerza swoje kanały dystrybucji. Zaczyna od Rossmanna.

Piwo napędzane wiatrem

Browary Kompanii Piwowarskiej przechodzą w 100% na energię elektryczną pochodzącą z wiatru. Jest to pierwsza umowa podpisana w Polsce na dostawę energii z planowanej farmy wiatrowej, która nie korzysta z żadnych dotacji państwowych.

Rosną e-wydatki reklamowe w branży kosmetycznej

Do 2021 r. internet przejmie aż połowę wszystkich wydatków na reklamę w sektorze beauty - wynika z raportu Beauty Advertising Expenditure Forecasts, opublikowanego przez agencję mediową Zenith.

Justin Bieber dla Schmidt's Naturals

Na rynku debiutuje dezodorant stworzony przez piosenkarza dla marki Unilevera.

IOSSI na targach Eco Life Scandinavia

13-14 listopada w Malmö odbędą się najważniejsze targi B2B dla producentów produktów ekologicznych i naturalnych. Polska marka kosmetyków dołącza do grona wyselekcjonowanych wystawców działających w duchu "eco life".

Wizerunek z datą ważności: czyli e-PR w branży spożywczej

W dzisiejszych czasach media społecznościowe mogą skutecznie ochłodzić wizerunek konkretnych produktów spożywczych. Podpowiadamy, jak ustrzec się przed tego typu problemami.

Kolański: Zwalnia konsolidacja przemysłu spożywczego

- Przejęcia na rynku spożywczym w ostatnim roku, a nawet i w dłuższym okresie, znacznie spowolniły w stosunku do tego, co miało miejsce wcześniej - mówi Jan Kolański, prezes Grupy Colian. Jak ocenia, na rynku nie zostało już zbyt wielu graczy do przejęcia, ale proces konsolidacji wciąż może jeszcze

Deloitte: Pracownik w erze rewolucji przemysłowej 4.0

Według prawie 60% pracowników rozwiązania związane ze sztuczną inteligencją i automatyzacją pracy są ważnym czynnikiem w kontekście przyszłego rozwoju kapitału ludzkiego. Jednocześnie mniej niż połowa badanych jest gotowa wdrożyć tego typu rozwiązania u siebie - wynika z raportu Deloitte.

Europejczycy są skłonni płacić więcej za opakowania z mniejszą ilością plastiku

Sześciu na dziesięciu (62%) europejskich konsumentów twierdzi, że byliby skłonni zapłacić więcej za produkty spożywcze w opakowaniach zawierających mniej tworzyw sztucznych. Podobna liczba (59%) twierdzi, że sortuje i poddaje recyklingowi więcej odpadów niż pięć lat temu.

GaliLu otworzy się w Elektrowni Powiśle

Neoperfumeria uruchomi w przyszłym roku salon w warszawskiej Elektrowni Powiśle. Zaoferuje niszowe marki i nieoczywiste kompozycje zapachowe.

Matis od listopada na Douglas.pl

Na początek w sklepie online znajdzie się 6 linii.

} }