U producenta - rynek

description

Gospodarstwo Ludwik Majlert: Fantazja na warzywa

Gospodarstwo Ludwika Majlerta znane jest wszystkim szanującym się szefom kuchni i foodies w Warszawie. Po szparagi, kwiaty cukinii czy młody bób pielgrzymują zarówno rodziny z dziećmi, jak i restauratorzy. Niszowe warzywa uprawiane przez pana Ludwika stają się głównymi bohaterami kart dań.

Coca-Cola: ponad połowa restauratorów wróciła do regularnych zamówień

Naszym celem jest osiągnięcie podobnego poziomu sprzedaży do tego z zeszłego roku - zapowiada spółka, wprowadzając kolejne nowości do sklepów i restauracji.

W lipcu polski przemysł wyszedł na plus

Dzięki wzrostowi liczby nowych zamówień, w lipcu warunki gospodarcze w polskim sektorze wytwórczym poprawiły się.

Inflacja tym razem (nie) zaskoczyła

Według szybkiego szacunku wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w lipcu inflacja wyniosła 3,1% rok do roku, zgodnie z oczekiwaniami.

Duże zmiany w produkcji w Polsce i to nie tylko makaronu

Za nami pandemiczne półrocze. Postanowiliśmy sprawdzić, jak koronawirus zmienił polskie przetwórstwo rolno-spożywcze.

Winiarze płaczą nad cydrem

- Jeśli nic nie zmieni się w kwestii legislacji, to o cydrze będziemy mogli zapomnieć w ciągu 3-4 lat - takie alarmujące informacje docierają od krajowych producentów do Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.

GUS: zbiory będą dobre

Zbóż, rzepaku, owoców i warzyw ma być więcej niż przed rokiem. Jednak nie wszystkich.

Bio liczone w setkach milionów

709 mln zł na produkty bio wydali Polacy w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a kategoria rośnie +20% rdr. Pandemia nie powstrzymała sprzedaży - wynika z danych Nielsena.

Byli równi i równiejsi

W przeddzień epidemii najrówniej wszystkie rodzaje sklepów traktowali najwięksi producenci m.in. makaronów i środków do prania - wynika z najnowszej edycji rankingu "Równi w Biznesie", opracowywanego przez Grupę Eurocash oraz Polską Izbę Handlu.

Procter & Gamble w Europie Środkowej pod nowymi rządami

Gabriel Ragy objął stanowisko dyrektora generalnego i prezesa zarządu przejmując odpowiedzialność za działalność spółki w 10 krajach: w Polsce, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Słowenii, na Węgrzech, w krajach bałtyckich oraz na Ukrainie.

Pamapol spadł, ale przed Covidem

W 2019 r. przychody ze sprzedaży Pamapolu wyniosły 213,4 mln zł - spadek o 6,6 % w stosunku do 2018 r.