U producenta - rynek

description

Tetra Pak stworzyła alternatywę dla plastikowych słomek

Firma Tetra Pak ogłosiła, że klienci z Europy rozpoczęli właśnie testy rynkowe wyprodukowanych przez firmę papierowych słomek do napojów. Tym samym Tetra Pak stała się pierwszą firmą z branży opakowań, która wprowadziła to rozwiązanie w regionie.

Rusza konkurs Mistrz Cydru 2019

Do udziału w konkursie Lubelskie Stowarzyszenie Miłośników Cydru zaprasza wszystkich cydrowników - zarówno amatorów, jak i producentów, którzy pragną zaprezentować swoje produkty.

Energetyki nie są dla dzieci, tylko mało kto o tym wie

Chociaż rośnie liczba promocji napojów energetycznych i handel nimi, Ministerstwo Zdrowia nie pracuje nad wprowadzeniem nowych zakazów sprzedaży tych specyfików dzieciom i młodzieży. Inne formy restrykcji również nie są obecnie rozważane, np. większe opodatkowanie tych produktów.

Ceny papieru toaletowego idą w górę

Sieci handlowe próbują z tym walczyć, dając lepsze rabaty.

Podstawowe produkty spożywcze wciąż drożeją!

Warzywa, cukier i wieprzowina to produkty, które podrożały najmocniej w ciągu ostatniego roku. Rynek Hurtowy Bronisze podaje przykładowe ceny: w 2017 r. kilogram ziemniaków odm. Irga kosztował ok. 45 groszy, w 2018 r. już 75 groszy a obecnie trzeba za nie zapłacić 2-2,33 zł/kg.

W najbliższych latach na rynku pracy zabraknie 3-4 mln pracowników

Aktywizacja biernych zawodowo, migracje, wyrównywanie różnic płacowych między kobietami a mężczyznami, tworzenie przyjaznej kultury pracy, automatyzacja i rozwijanie kompetencji miękkich to największe wyzwania dla rynku pracy w nadchodzących latach - uważają eksperci Konfederacji Lewiatan.

Nestlé i Coca-Cola królują

Według najnowszego raportu Brand Finance, oba brandy po raz kolejny znalazły się na szczycie listy najpopularniejszych marek żywności i napojów bezalkoholowych na świecie w 2019 r.

Co piąta karma dla zwierząt jest "oszukana"

Tak wynika z badań Inspekcji Handlowej, o czym poinformował UOKiK.

Colgate kupuje francuską firmę Filorga

Koszt inwestycji wynosi 1,5 mld euro.

Andrea Camastra ambasadorem marki Lavazza

Tym samym dołącza on do Klubu Szefów Kuchni-Ambasadorów Lavazzy jako pierwszy ambasador włoskiej marki w Polsce.

Joanna Jabłczyńska ambasadorką Joko Make Up

Znana między innymi z serialu "Na Wspólnej" aktorka została twarzą marki kosmetyków z portfolio firmy Miraculum.

} }