U producenta - rynek

description

W czerwcu wygasa pomoc dla firm w ramach tarczy antykryzysowej

Pilnie potrzebne są zasady funkcjonowania w nowej normalności.

Rośnie sprzedaż produktów BIO w małych sklepach

Sprzedaż produktów z certyfikatem BIO wzrosła w I kw br. w sklepach małoformatowych o 37,6%, a w supermarketach o 23% w porównaniu do tego samego okresu w ubiegłym roku - wynika z analizy Centrum Monitorowania Rynku.

BIEC: pandemia na rynku pracy dopiero się zaczyna

Wskaźnik Rynku Pracy (WRP), informujący z wyprzedzeniem o przyszłych zmianach wielkości bezrobocia, w maju, podobnie jak przed miesiącem, znacząco wzrósł - podaje Biuro Inwestycji i Cykli Ekonomicznych. Pandemia na rynku pracy dopiero się zaczyna - mówią eksperci.

PIE: koronawirus nie wpłynął na spowolnienie sektora rolnego

Epidemia koronawirusa nie wpłynęła na spowolnienie sektora rolnego - wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego opublikowanej w ostatnim wydaniu Tygodnika Gospodarczego PIE.

[PORADNIK] Grant Thornton dla Handlu: dezynfekujące płyny

Producenci lub planujący produkcję płynów dezynfekujacych muszą liczyć się z dodatkowymi obowiązkami. Jakimi - wylicza Paweł Kaczmarek, doradca w Grant Thornton.

Powracają Dni Herbaty

Organizatorem akcji jest Gourmet Foods, polski dystrybutor marek Dilmah, Fabbri i Saquella.

YFood: nowa marka na polskim rynku spożywczym

Pochodząca z Niemiec marka oferuje - jak sama przekonuje - innowacyjne, kompletne oraz pełnowartościowe produkty w formie gotowych napojów i proszków - do samodzielnego przygotowania.

Herbapol rusza z nowym e-sklepem

Oprócz nowego adresu oraz szaty graficznej e-sklepu, który teraz znajduje się pod adresem e-herbapol.com.pl., firma zdecydowała się także na wprowadzenie szeregu funkcjonalności, które mają pomóc odbiorcom sprawnie poruszać się po nim.

TiM wspiera medyków

Spółka wsparła inicjatywę "Szyjemy maseczki Bielsko-Biała".

Kolejne fatalne dane z gospodarki

Nikt nie spodziewał niczego innego niż spadku sprzedaży detalicznej w kwietniu, ale jego skala przekroczyła prognozy ekonomistów.

Nestlé sprzedaje bez opakowań. Dla higieny

Projekt, oprócz oczywistego związku z pandemią COVID-19, stanowi także element strategii zrównoważonego rozwoju Grupy.