U producenta - profil

Plany, fuzje i przejęcia firm działających w branży FMCG w Polsce i na świecie. Monitorujemy zmiany na bieżąco!

Unilever w 100% odnawialny

Producent Knorra, Hellmann'sa i Big Milka ogłosił, że wykorzystywana w jego obiektach na pięciu kontynentach energia w 100% pochodzi ze źródeł odnawialnych.

Sarantis kupuje Luksję

Grupa Sarantis, właściciel m.in. marki Jan Niezbędny, kupił od PZ Cussons brand Luksja za 9,2 mln funtów oraz przejął dystrybucję innych marek PZ Cussons sprzedawanych w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym Morning Fresh, Carex, Original Source.

Zbyszko Company buduje nową fabrykę

Firma Zbyszko rozpoczęła budowę trzeciego zakładu produkcyjnego. Inwestycja powstaje na terenie Specjalnej Strefy Przemysłowej w Pile. Pierwsza produkcja ma ruszyć na początku kwietnia 2020 r.

Konsumenci bardzo się zmieniają

- Od kilku lat staramy się przede wszystkim szybciej działać. Jesteśmy dużym "tankowcem", wokół którego pływają małe "motorówki" - mówi Marek Kopyto, general manager Unilever w Polsce.

Nabór dla spożywczych start-upów

Foodtech.ac - pierwszy polski akcelerator start-upów dla branży spożywczej rozpoczyna poszukiwanie kolejnych kandydatów.

Tarczyński chce kupić Kanię!

Producent wędlin z Dolnego Śląska firma Tarczyński złożyła ofertę zakupu majątku ZM Henryk Kania.

Brown-Forman Polska ma nowego dyrektora generalnego

Stanowisko to objęła Biba Konieczna-Sano.

Sobieski Trade na sprzedaż!

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynął wniosek o przejęcie kontroli nad spółką Sobieski Trade. Kupcem jest United Beverages.

Kompania Piwowarska otworzyła punkt skupu butelek zwrotnych po piwie

9 sierpnia w pobliżu Lecha Browarów Wielkopolski został uruchomiony punkt, w którym można oddać butelkę zwrotną każdego producenta i otrzymać za nią kaucję od 0,3 zł do 0,5 zł.

Wezwanie do bojkotu Coca-Coli

Kampania Coca-Coli związana z węgierskim festiwalem muzycznym Sziget Festival, promująca akceptację LGBT, wywołała sprzeciw członka konserwatywnej partii rządzącej.

Nivea rośnie wolniej, ale potwierdza prognozy

Właściciel marki Nivea, firma Beiersdorf, miał w I półroczu 2019 roku sprzedaż wyższą o 4,8% niż rok wcześniej. To mniej niż w I kwartale.

} }