U producenta - profil

Plany, fuzje i przejęcia firm działających w branży FMCG w Polsce i na świecie. Monitorujemy zmiany na bieżąco!

Jubileusz 30-lecia Index Food

Początki firmy wiązały się z doradztwem gospodarczym, by w następnych latach stać się wiodącym na rynku polskim dystrybutorem produktów spożywczych typowych dla kuchni śródziemnomorskiej.

Lubella nie traci rezonu

- Wchodzimy w segment, w którym do tej pory Lubella była mało aktywna, ale sądzimy, że istnieje potencjał dla tych produktów - mówi Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex (na zdjęciu).

Duże zmiany w Danone

Firma wprowadza międzynarodową organizację HR z siedzibą w Polsce.

Tarczyński sprzedaje zakład

Producent kabanosów, parówek i wędlin firma Tarczyński poinformowała o sprzedaży jednego z trzech swoich zakładów.

Makarony poprawiają wyniki, ale dywidendy nie wypłacą

Grupa Makarony Polskie pomimo zwiększenia zysku o jedną piątą i dotacji z Unii woli przeznaczyć środki na intensywne inwestycje niż na wypłatę dywidendy.

Maspex inwestuje miliony

Grupa Maspex uruchamia unowocześniony kompleks produkcyjny i centrum logistyczne Lubelli o wartości 130 mln zł.

Tomasz Kurpisz odchodzi z Hortexu

Rada Nadzorcza spółek Hortex i Ortika podjęła decyzję o powołaniu Pawła Gurgula na stanowisko prezesa zarządu Grupy Hortex z dniem 1 czerwca. Nowy prezes zastąpi Tomasza Kurpisza (na zdjęciu).

Haitong Bank prognozuje spadek akcji Wawelu

14 maja analitycy Haitong Banku rozpoczęli wydawanie rekomendacji dla spółki Wawel. Obecnie doradzają sprzedaż jej akcji.

Polska nadal ciągnie Kofolę w dół

Sprzedaż Grupy Kofola wzrosła w I kwartale 2018 r. o 10,9 proc. z wyłączeniem Polski, z uwzględnieniem polskiego rynku - o 6,7 proc.

Rynek słodyczy będzie się rozwijał

- Polscy konsumenci wciąż jedzą mniej słodyczy niż mieszkańcy Europy Zachodniej. Jednak wraz z rosnącymi dochodami będzie się to zmieniać - uważa Stephane Tikhomiroff (na zdjęciu), dyrektor zarządzający Perfetti van Melle Polska.

Producent Milki rośnie dzięki Europie

Dobre wyniki na Starym Kontynencie i pozytywna sprzedaż markiz Oreo pozwoliły firmie Mondelēz International na zwiększenie sprzedaży w I kw. 2018 roku.

} }