U producenta - profil

Plany, fuzje i przejęcia firm działających w branży FMCG w Polsce i na świecie. Monitorujemy zmiany na bieżąco!

Spomlek wypłaca "dodatek członkowski"

Uzależniony on będzie od wielkości indywidualnego kapitału, który mają na kontach członkowie spółdzielni.

Animex Foods wybiera Zenith

Zenith, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe, rozpoczęła współpracę z Animex Foods i odpowiada od początku 2022 r. za strategię komunikacji mediowej, planowanie oraz zakup mediów dla marek: Krakus, Berlinki i Morliny.

GlaxoSmithKline odrzucił ofertę Unilevera wartą miliardy euro

Unilever wyraził zainteresowanie działem dóbr konsumenckich GlaxoSmithKline, ale brytyjski koncern farmaceutyczny uznał ofertę o wartości ok. 60 mld euro za zbyt niską. GSK planuje tej wydzielenie jednostki biznesowej w połowie roku.

Żywiec Zdrój neutralny plastikowo

Firma ponownie zrealizowała zobowiązanie zbiórki 100% plastiku.

Mazurska Manufaktura wybiera się na giełdę

Mazurska Manufaktura, producent rzemieślniczych alkoholi mocnych oraz regionalnego piwa, złożyła wniosek o wprowadzenie akcji do obrotu na rynek NewConnect do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Herbapol-Lublin wybrał Walk PR do obsługi działań komunikacyjnych

Agencja Walk PR będzie odpowiadała za projekty brand PR, komunikację w social mediach, kanałach tradycyjnych oraz komunikację korporacyjną obejmującą marki spożywcze firmy Herbapol-Lublin. W zakresie obowiązków jest też doradztwo strategiczne oraz kontakt z mediami.

Carlsberg Polska inwestuje w butelki zwrotne

Producent w Browarze Kasztelan w Sierpcu uruchomił właśnie nową maszynę do mycia butelek zwrotnych. Jej koszt to prawie 12 mln zł.

Unilever jako pierwszy w Polsce z kampanią na Amazonie

Unilever stawia na nowe kanały sprzedaży i jako pierwszy reklamodawca w Polsce jeszcze przed oficjalną polską premierą Amazon Advertising startuje z pełną kampanią promocyjną na platformie.

Herbapol-Lublin: od ziół do kosmetyków [WYWIAD HE]

Marka Herbapol Polana - bo o niej mowa - w portfolio firmy "Herbapol-Lublin" zadebiutowała pod koniec 2020 r. O tym dlaczego producent postanowił zaistnieć na rynku kosmetyków i suplementów diety opowiada w rozmowie z HandelExtra.pl Izabela Łuczak, brand manager Skin Care.

Chipita w strukturach Mondelēz International

Mondelēz International ogłosił, że zakończył proces przejęcia spółki Chipita Global, firmy w kategorii rogalików i wypiekanych przekąsek w Europie Centralnej i Wschodniej, której produkty docierają już do dwóch miliardów konsumentów w ponad 50 krajach.

Velvet Care: tak źle jeszcze nie było!

- Obecna sytuacja jest bezprecedensowa. Firmy, takie jak Velvet Care, są zmuszone podnosić ceny - nie mogą sprzedawać produktów poniżej kosztu ich wytworzenia - tłumaczy Artur Pielak, prezes zarządu Velvet Care. Apogeum podwyżek szykuje się w 2022 r.