U producenta - profil

Plany, fuzje i przejęcia firm działających w branży FMCG w Polsce i na świecie. Monitorujemy zmiany na bieżąco!

Nestlé wprowadza markę Garden Gourmet do detalu

W pierwszej kolejności produkty pojawią się w sklepach sieci Kaufland w całej Polsce.

Produkty roślinne: Unilever chce ich sprzedawać za 1 mld euro

W ciągu najbliższych 5-7 lat Unilever planuje osiągnięcie sprzedaży roślinnych alternatyw mięsa i nabiału w wysokości 1 mld euro. A to w ramach globalnej inicjatywy Future Foods.

Żywiec Zdrój edukuje

Nowa kampania marki realizowana pod hasłem #depozytdlanatury ma przybliżyć konsumentom mechanizm funkcjonowania systemu depozytowego oraz uświadomić, jak ważną rolę w tym procesie odgrywa każdy z nas.

Danone: nie maksymalny zysk, ale i środowisko

Firma dołączyła do ruchu B Corp, który odchodzi od modelu biznesowego opartego jedynie na maksymalizacji zysku na rzecz ochrony środowiska.

Mondelez otwiera własny sklep na Allegro

W październiku br. Mondelez, producent Milki, belVita, Oreo, Delicje, Prince Polo, Toblerone czy Hall, otworzył swój oficjalny sklep internetowy na Allegro.

Haribo zamyka zakład

Producent żelkowych miśków zdecydował się na likwidację jednej z pięciu swoich niemieckich fabryk.

Nowy dyrektor finansowy w Hochland Polska

Z początkiem listopada został nim Tomasz Lewandowski.

Pekpol modernizuje i rozbudowuje zakład

Inwestycje związane są ze wzrostem sprzedaży i produkcji firmy.

Van Pur chce kupić od Grupy Żywiec Browar Braniewo

- Zależy nam na utrzymaniu i kontynuacji tradycji polskich, znanych marek piwa o ugruntowanej pozycji na rynku - mówi Jagoda Iwańczuk, prezes zarządu Van Pur.

Upadłość ZM Henryk Kania prawomocna

13 października uprawomocnił się wyrok Sądu Rejonowego w Katowicach w sprawie ogłoszenia upadłości Zakładów Mięsnych Henryk Kania z Pszczyny.

Herbapol-Lublin wchodzi w kosmetyki

Korzystając z ponad 70-letniego doświadczenia i wiedzy dotyczącej ziół i roślin, firma wprowadza na rynek nową markę kosmetyczną Polana.