U producenta - profil

Plany, fuzje i przejęcia firm działających w branży FMCG w Polsce i na świecie. Monitorujemy zmiany na bieżąco!

Mokate coraz większe

Producent rozbudowuje zakład w Ustroniu.

Brześć promuje się na targach ISM

Producent kolejny rok z rzędu weźmie udział w jednym z największych i najważniejszych międzynarodowych wydarzeń w branży słodyczy i przekąsek.

Danone: rośnie znaczenie produktów convenience

- Rynek produktów mlecznych w Polsce wart jest ponad 4 mld zł - informuje Rafał Wróblewski, dyrektor ds. rozwoju kluczowych klientów w firmie Danone (na zdjęciu).

Mondelēz wchodzi na rynek gum do żucia

Firma stanie w szranki z Marsem, który ma ponad 90 proc. rynku.

Bonduelle: 25-lecie obecności w Polsce

Spółka ma dwie fabryki, zatrudnia prawie 600 osób i przetwarza około 60 tys. ton warzyw i pieczarek rocznie, z czego prawie 90 proc. trafia na eksport.

Virtu: Nowa inwestycja, nowe możliwości

Virtu otwiera nowy zakład, poszerza asortyment dań gotowych, zmienia opakowania - wszystko dla wygody konsumentów.

Sokołów zwiększył sprzedaż o 9 proc.

W 2017 roku Grupa Sokołów sprzedała produkty za kwotę o 9 proc. wyższą niż rok wcześniej, stworzyła też 300 nowych etatów. Ma skonkretyzowane plany na 2018 rok.

Społem Kielce: Tradycja i elastyczność

WSP Społem Kielce zrealizowało plany handlowe i inwestycyjne na 2017 r. Na kolejny zapowiada nowości na półkach.

Colian kupuje irlandzkiego producenta czekolady

Grupa Colian podpisała umowę nabycia 100 proc. udziałów w kapitale zakładowym irlandzkiej spółki słodyczowej Lily O’Brien’s Holding Limited (LOBH).

Unilever sprzedaje margaryny za ponad 6,8 mld euro

Zapowiadana od miesięcy dezinwestycja Unilevera, po wielu dokonanych w tym roku akwizycjach, ma szanse zostać sfinalizowana w połowie 2018 r.

Półmetek największej inwestycji w historii SM Mlekpol

Koszt budowy fabryki proszków mlecznych wynosi ok. 400 mln zł. Otwarcie planowane jest na 2019 r.