U producenta - profil

Plany, fuzje i przejęcia firm działających w branży FMCG w Polsce i na świecie. Monitorujemy zmiany na bieżąco!

Nestlé zaprasza na praktyki

Do 15 kwietnia studenci mogą aplikować na trzymiesięczne praktyki w biurze głównym i w fabrykach producenta w Polsce.

Orkla kupiła dwie firmy w dwa dni. W tym polską

Norweski holding przemysłowy, znany w Polsce z działalności na rynku prasowym, ale zajmujący się także działalnością finansową, IT oraz produkcją kosmetyków i suplementów diety (do grupy należy m.in. Dermika) rozpoczął marzec dwiema akwizycjami.

Żywiec Zdrój: nie ma siłowni, spada sprzedaż małych formatów wody [WYWIAD]

Pandemia nie ominęła również rynku wody butelkowej. O nowych wyzwaniach opowiada Marek Mierzejewski, dyrektor sprzedaży w firmie Żywiec Zdrój.

Coca-Cola HBC: burza w szklance napojów [WYWIAD]

- Na każdy 1 mln zł wydany na cukier, odprowadzamy aż 6 mln zł podatku do budżetu. A to nie wszystko - mówi Rafał Palczak, dyrektor działu rozwoju strategii handlowych Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.

Płyn do dezynfekcji źródłem zysków Krynicy

Krynica Vitamin na początku pandemii uruchomiła linię płynu do dezynfekcji. M.in. na tym zarobiła 7,5 razy tyle, co rok wcześniej.

MV Poland z nowym dyrektorem generalnym

Z początkiem marca stanowisko to obejmie Donatas Zykus.

Hochland wchodzi w wege

Firma wprowadza właśnie na rynek markę SimplyV.

WSP "Społem" ma nowego prezesa

Został nim Adam Jamróz.

Sokołów uruchamia sprzedaż online

Z dostawą do domu.

Lavazza ma nowego country sales managera na Polskę

1 lutego stanowisko to objął Marco Barbieri, były dyrektor marketingu dla Europy Wschodniej.

Coca-Cola szykuje rewolucję w opakowaniach

Koncern pracuje nad stworzeniem butelki wykonanej w 100% z papieru.