U producenta - profil

Plany, fuzje i przejęcia firm działających w branży FMCG w Polsce i na świecie. Monitorujemy zmiany na bieżąco!

Szef Krafta Heinza: ludzie muszą przywyknąć do wyższych cen

Gigant spożywczy ogłosił, że podnosi ceny w kilku krajach.

Danone łączy struktury: Paweł Piątek ich dyrektorem generalnym

Paweł Piątek, dotychczasowy prezes Nutricia, został dyrektorem generalnym wszystkich spółek Danone w Polsce (Żywiec Zdrój, Danone i Nutricia).

Mars stawia na Polskę: inwestuje 600 mln zł

Kolejna inwestycja tej międzynarodowej firmy powstaje pod Warszawą.

Zmiany w zarządzie Sokołowa

Od października funkcję wiceprezesa ds. handlu i marketingu w spółce Sokołów pełni Maciej Częścik, dotychczasowy dyrektor spółki ds. cen w biurze zarządu.

Spomlek z nowym wiceprezesem

Została nim Agnieszka Kamela.

Carlsberg Polska: o przyszłości sklepów i piwa [WYWIAD]

W FMCG można kreować innowacje, tworzyć ciekawą komunikację, ale jeżeli produkt nie smakuje, to nie osiągnie sukcesu. Zmieniają się też trendy. Pokolenie Z traktuje umiarkowaną konsumpcję jako rzecz naturalną - opowiada Izabela Głodek, wiceprezes ds. marketingu w Carlsberg Polska.

OSM Łowicz doceniona

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu stawia na rozwój, co jest dostrzegane i nagradzane w trakcie prestiżowych wydarzeń.

Herbapol-Lublin: inspirację czerpiemy z natury [WYWIAD]

O herbacianych trendach, gustach konsumentów, nowościach opowiada Agata Matusewicz, senior brand manager, Herbapol-Lublin.

Pfeifer & Langen Polska wzmacnia zarząd

Do jego składu dołączyła Tamara Nosarzewska, która będzie odpowiedzialna za obszar techniczno-produkcyjny w całej grupie.

Ferrero Polska z większym zakładem

W ciągu ostatnich 12 miesięcy zakład produkcyjny Ferrero Polska w Belsku Dużym k./Grójca wzbogacił się o kilka nowych obiektów zrealizowanych przez Eiffage Polska Budownictwo.

Wedel: nie wykluczamy przejęcia innej firmy

Lotte Wedel jest w trakcie realizacji inwestycji wartej 200 mln zł, która pozwoli firmie na zwiększenie jej mocy produkcyjnej na kolejne pięć lat. Co dalej? - Może przejęcie - zapowiada Maciej Herman, dyrektor zarządzający Lotte Wedel.