U producenta - profil

Plany, fuzje i przejęcia firm działających w branży FMCG w Polsce i na świecie. Monitorujemy zmiany na bieżąco!

EBI udzielił Mlekpolowi kredytu w wysokości 50 mln euro

Jedna z największych spółdzielni mleczarskich w Polsce i producent marki Łaciate - firma Mlekpol - otrzymała 50 mln euro kredytu od Europejskiego Banku Centralnego. Sprawdź, na co producent przeznaczy te pieniądze.

Unilever zmienia target reklamowy

Koncern nie będzie kierować reklam żywności i napojów do dzieci poniżej 12 lat.

Wódka Potocki, Nemiroff czy Cinzano w ofercie ... Coca-Coli

Coca-Cla HBC Polska uruchomiała właśnie dystrybucję wyrobów produkowanych przez wytwórnie Potocki i Nemiroff, a od końca lutego dystrybucja obejmie także część produktów należący Grupy Campari.

Jak produkować mięso, gdy wszyscy mówią o wege [WYWIAD]

Jako branża odnieśliśmy porażkę w sferze komunikacji - mówi Piotr Kulikowski, prezes Indykpolu. Jednocześnie inwestuje w podniesienie dobrostanu, niskoemisyjne rozwiązania i zmniejszenie zużycia wody.

Lipton zmieni właściciela?

Producent herbat Lipton, PG Tips, Brooke Bond i Saga rozpoczął przegląd swojego herbacianego biznesu. Zazwyczaj oznacza to gotowość do jego sprzedaży.

Ferrero na czele rankingu WWF

Producent Nutelli i Kinder Bueno zdobył najwięcej punktów w zestawieniu WWF, które ma promować wykorzystywanie oleju palmowego wyłącznie ze zrównoważonych źródeł.

Kania traci maszyny produkcyjne

W katowickim sądzie na rozpatrzenie czekają już dwa połączone wnioski o upadłość ZM Henryk Kania. Tymczasem producent straci kolejne maszyny.

Czeski gigant w rękach Velvet Care

Velvet Care, jeden z największych producentów papierowych wyrobów higienicznych w Europie Środkowo-Wschodniej, podpisał umowę nabycia 100% udziałów spółki Moracell.

Danone ma nowego prezesa

27 stycznia Marek Sumiła objął stanowisko dyrektora rynku Polska i Kraje Bałtyckie Danone, prezesa Danone, zastępując w tej roli Marka Wojtynę.

Lokalnie i światowo

Jakość, naturalny skład produktów, elastyczne reagowanie na potrzeby konsumentów i całe pokolenia pracowników zaangażowanych w budowanie wizerunku firmy i marki - to recepta na sukces Bielmaru. Opowiada o niej Marcin Skowron, wiceprezes spółki.

Colgate bardziej eko

Koncern wprowadził właśnie na rynek wegańską pastę do zębów w tubce nadającej się do recyklingu.

} }