U producenta - profil

Plany, fuzje i przejęcia firm działających w branży FMCG w Polsce i na świecie. Monitorujemy zmiany na bieżąco!

Upfield, producent m.in. Delmy i Kasi, z inwestycją za 50 mln euro

Upfield, światowy producent żywności pochodzenia roślinnego m.in. do smarowania i pieczenia oraz oliwy z oliwek, kremów, past i serów, ogłosił plan otwarcia Centrum Nauk o Żywności.

Marek Moczulski o trendach FMCG i przejęciach [WYWIAD]

Jesteśmy w trakcie ruchów tektonicznych - mówi Marek Moczulski, szef Unitopu. - Należy spokojnie przeczekać kilka miesięcy i bacznie obserwować rynek - dodaje.

Grupa Kapitałowa Graal reaktywowała popularną markę rybną

Po wieloletniej nieobecności na sklepowe półki wracają produkty Neptun.

Bielmar - polski producent na 100%

Bielskie Zakłady Tłuszczowe "Bielmar" działają niezmienne od ponad 70 lat. Na ciągle zmieniającym się rynku Bielmar wciąż podąża za zmianami żywieniowymi, a jego produkty są rozpoznawalne i dobrze znane konsumentom w całej Polsce.

Lotte Wedel: ważne, by działać jak najnormalniej [WYWIAD]

Wprowadzamy nowości, realizujemy inwestycje, daliśmy zaplanowane podwyżki - opowiada Maciej Herman, dyrektor zarządzający Lotte Wedel.

Coty sprzedaje 60% udziałów marki Wella

KRR nabywa większościowy pakiet w dywizji Coty Professional Beauty oraz Retail Hair. Szacuje się, że wartość transakcji wyniesie ok. 4,3 mld dolarów.

Henkel stawia nowe cele opakowaniom

Koncern zapowiada, że zredukuje w nich o 50% wykorzystywanie pierwotnych tworzyw sztucznych, wytwarzanych na bazie surowców kopalnych.

Nowy prezes SuperDrob

Grupa SuperDrob pod przewodnictwem nowego prezesa. Na to stanowisko został wybrany dotychczasowy wiceprezes - Marcin Świąć, w firmie od 2016 r.

Sante wspiera polskich producentów

Producent zdrowej żywności Sante wpadł na dość nietypowy pomysł, jak w dobie pandemii wesprzeć innych rodzimych wytwórców.

Producent Mąki Tortowej z nową inwestycją

Mimo pandemii podlaska firma usprawnia działania transportowe i logistyczne.

Nestlé Polska wprowadza pakiet osłonowy dla pracowników

W ten sposób firma chce docenić i wesprzeć osoby, które odgrywają kluczową rolę podczas kryzysu epidemicznego, zapewniając utrzymanie dostaw żywności i zaspokajanie potrzeb Polaków.