U producenta - profil

Plany, fuzje i przejęcia firm działających w branży FMCG w Polsce i na świecie. Monitorujemy zmiany na bieżąco!

Mlekovita inwestuje 100 mln zł

Zgodnie z przyjętą i realizowaną strategią firmy nowe przedsięwzięcia jakie koncern zaplanował na ten rok mają sięgnąć 100 mln zł.

Zgrany kawowy tandem [WYWIAD]

Na polskim rynku debiutują właśnie pierwsze kawy powstałe w wyniku współpracy firmy Nestlé oraz Starbucks. O ich premierze w Polsce opowiada Katarzyna Mrówka, senior product manager Nescafé Dolce Gusto i Starbucks.

Avon z nową globalną strategią

Zmiany wizualne, m.in. nowe logo i szata graficzna, mają lepiej odzwierciedlać dzisiejszy charakter marki i przedstawiać ją jako innowacyjną, odważną i otwartą dla wszystkich kobiet.

Produkty LK Joanna zmieniają się

Na lepsze. Jak? Stają się bardziej proekologiczne.

Diametralna zmiana [WYWIAD]

- Rynek cukru w ciągu ostatnich 20 lat zmienił się diametralnie - mówi Roman Kubiak, prezes firmy Pfeifer i Langen Polska, produkującej cukier Diamant. - Czekają nas jednak dalsze zmiany, zwłaszcza w zakresie automatyzacji produkcji i wykorzystania sztucznej inteligencji.

Kinder "ożywia" zabawki

Ma być to możliwe dzięki nowej aplikacji marki - Applaydu.

Orangina Schweppes Polska zmienia nazwę

Nowa oficjalna nazwa firmy to Suntory Beverage & Food Poland.

Unilever postawił na e-commerce i wygrał

W pierwszym półroczu 2020 r., Unilever, właściciel m.in. marek Dove, CIF, Domestos, Coccolino czy Lipton, istotnie zwiększył globalną sprzedaż poprzez kanał e-commerce. Najwięcej w Polsce.

2 mln puszek na dobę w PepsiCo

Najnowsza linia technologiczna do produkcji napojów w puszkach w zakładzie PepsiCo w Michrowie już działa. Na linii produkowane są napoje gazowane i niegazowane takich marek jak Pepsi, Mirinda, 7Up, Lipton oraz Rockstar w rekordowej ilości do 90 tys. puszek napojów na godzinę.

Perrier wzmacnia świadomość i wizerunek marki w Polsce

Francuska marka premium wody mineralnej wprowadza nowe warianty smakowe, uruchamia profil na Instagramie i nawiązuje współpracę z polskimi influencerami.

Zmiany w Coca-Coli

Firma właśnie ogłosiła nominacje na kluczowe stanowiska kierownicze. Krok ten ma na celu stworzenie organizacji silnie usieciowionej, mniej hierarchicznej i zbudowanej z myślą o przyszłym rozwoju.