U producenta - profil

Plany, fuzje i przejęcia firm działających w branży FMCG w Polsce i na świecie. Monitorujemy zmiany na bieżąco!

Laktopol rozszerza eksport

Kolejnym krajem, w którym będzie można kupić firmy jest Uganda.

Fermy Woźniak: w 2025 r. ceny jaj mogą być niebotyczne

Producenci jaj zakończyli 2019 r. rekordem: zwłaszcza ostatni kwartał był najlepszym w skali dekady. Wyzwań jednak nie brakowało. O sytuacji na rynku jaj opowiada Barbara Woźniak, pełnomocnik zarządu Ferm Woźniak.

Avon został częścią Natura & Co

Transakcja tworzy czwartą co do wielkości firmę kosmetyczną na świecie.

Henkel z nowym dyrektorem generalnym

Z początkiem stycznia został nim Carsten Knobel.

Pinta zwiększa produkcję

Rzemieślniczy Browar Pinta zwiększył w 2019 roku produkcję swoich piw o ok. 1 700 hektolitrów.

Indykpol wycofa się z giełdy

Producent mięsa i wędlin z indyka to kolejna firma spożywcza - między innym po spółkach Colian i Kofola, która chce opuścić warszawską giełdę.

Co marynarka ma do sera [WYWIAD]

Jak producenci marynarek mogą zainspirować branżę spożywczą, jak zbudować customer experience w serach i dlaczego warto pójść śladami piwowarów - mówi Edward Bajko, prezes Spomleku.

Piękno prosto z lodówki

Mowa o kosmetykach Fridge by yDe, czyli charakteryzujących się na tyle krótką ważnością - tylko 2,5 miesiąca od daty produkcji, że - jak sama ich nazwa wskazuje - należy je przechowywać w lodówce.

Nestlé pozbywa się lodów

Koncern sprzedaje swoje lodowe amerykańskie marki, w tym Häagen-Dazs, spółce joint venture Froneri za 4 mln dolarów.

Żywiec Zdrój odzyskał 60% plastiku

To znaczące osiągnięcie na drodze do realizacji zobowiązania marki.

Nestlé wprowadza Nutri-Score w Europie

W pierwszej połowie 2020 r. Nestlé rozpocznie umieszczanie oznakowania wartością odżywczą w systemie Nutri-Score na opakowaniach swoich produktów. Pierwsze wdrożenia nastąpią w Austrii, Belgii, Francji, Niemczech i Szwajcarii.

} }