U producenta - dobra marka
Marki z historią i z potencjałem. W czym tkwi ich przepis na sukces? Dowiedz się więcej.
Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
O głównych kierunkach rozwoju rynku kawy w najbliższym czasie mówi Kamila Tomczyk, brand manager Jacobs instant w Jacobs Douwe Egberts.
Prosto z półki: Wawel
- Za sprawą realizowanych właśnie kampanii o Wawelu będzie bardzo głośno, co bezpośrednio przełoży się na zainteresowanie produktem - zapowiada Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu w spółce Wawel.
Bella. Kierunek ultracienkie
TZMO, producent artykułów higienicznych dla kobiet pod marką Bella wprowadza nowe, zaawansowane technologicznie produkty w segmencie premium.
Tradycja i nowoczesność
Receptura Majonezu Kieleckiego od początku jej powstania jest niezmienna. Podobnie jak wizja całej firmy WSP Społem w Kielcach, która stawia przede wszystkim na tradycję i produkty jak najbardziej naturalne.
Ogrodowe smaki
Marka Hortex jest od wielu lat niekwestionowanym liderem na rynku mrożonych warzyw i owoców oraz cieszy się silną drugą pozycją na rynku soków, nektarów i napojów owocowych w Polsce.
Tylko dla kobiet
Są marki, które w świadomości konsumentów stanowią ikonę kategorii. Tak bez wątpienia jest w przypadku artykułów do higieny kobiecej pod marką Bella.
Ikona smaku
Marka Kamis towarzyszy konsumentom już 24 lata. Wciąż zaskakuje innowacyjnymi propozycjami. Tylko w tym roku pojawiło się 30 nowych produktów pod tą marką.
Marka wschodząca
Chrzanowska Manufaktura Wędlin została wprowadzona na rynek w 2014 r. Konsumenci od razu ją zauważyli i docenili.
Potrzebny impuls
W 2015 r. dżemy Łowicz, niekwestionowany lider swojej kategorii w Polsce, obchodzić będą 50. urodziny. Agros-Nova, producent marki, nie spoczywa jednak na laurach. Nadal chce pobudzać tę coraz bardziej konkurencyjną kategorię.
Bardzo niezwykła czekolada
M&M’s powstały w 1941 r. i - jak podkreśla ich producent Mars Polska - nie mają nic wspólnego z cukierkami. Jest to czekoladowa przekąska w cukrowej skorupce i tak w tym roku M&M’s będą komunikowane.
Z duchem czasu
Myli się ten, kto uważa, że rynek baterii jest nudny lub przestarzały. Jest tu miejsce na innowacje i nowe technologie. Nadal nie brakuje też sprzętów, w których klasyczne paluszki są niezastąpione. Energizer udowadnia, że w każdych warunkach rynkowych dobra marka odnajdzie swoje miejsce.