U producenta - asortyment

Asortyment w sklepie bez tajemnic: sezonowość, nowe trendy zakupowe, bestsellery. Sprawdź nas.

W 2018 r. Polacy wydali na słodycze ponad 12 mld zł

O 3,5% wzrosła według Nielsena wartościowa sprzedaż słodyczy w ubiegłym roku. Stało się tak pomimo długiego i upalnego lata, które nie sprzyjało spożyciu słodkich przekąsek, zwłaszcza czekoladowych.

Danone to już nie tylko mleko

Kategoria produktów roślinnych jest już obecna w 11,5% gospodarstw domowych w Polsce, podczas gdy na przykład w Belgii - w ponad 35%. Danone buduje drugą nogę.

Parówka parówce nierówna

Uczestnicy testu konsumenckiego najwyżej ocenili parówki marki Tarczyński, drugie miejsce przypadło parówkom Krakus, a trzecie - Morliny. Szeroko reklamowane Berlinki nie znalazły się w pierwszej 3.

Zdrowa żywność rośnie w siłę

Agencja badawcza Nielsen od kliku lat zauważa wzrost trendu healthy.

Nestlé wprowadza nową gamę kaw Starbucks

To pierwszy asortyment kaw jaki pojawi się na rynku, od kiedy obie firmy oficjalnie rozpoczęły współpracę. W Polsce kawy te pojawią się jesienią.

Smak, wygoda, funkcjonalność

Wartość rynku jogurtów i kefirów wynosi 2,7 mld zł rocznie, choć prym w sprzedaży wiodą jogurty. I to właśnie różnorodność tego segmentu pokazuje, jak zróżnicowane są potrzeby i preferencje konsumentów.

Orient na półkach

Sprzedaż produktów kuchni orientalnej w sklepach małoformatowych odpowiada za ułamek wartości sprzedaży sklepu, ale rośnie w tempie dwucyfrowym.

Pod znakiem papryki i zielonej cebulki

Dwa razy w roku spożycie słonych przekąsek wyraźnie rośnie. Po raz pierwszy w okresie letnim, gdy towarzyszą one zwiększonemu spożyciu piwa, po raz drugi zaś w okresie karnawałowym.

Coca-Cola inwestuje 27,9 mln euro

Za taką sumę koncern chce uruchomić nową linię do pakowania puszek w zakładzie w Gandawie w Belgii.

Bakoma Senior Active wyznacza trendy

To jedyna polska marka wyróżniona w raporcie "Global Food Drink Trends 2019" Mintela.

Dostosowane do wieku i potrzeb

Kremy do twarzy bez wątpienia należą do produktów pierwszej potrzeby, zwłaszcza wśród kobiet. Prym w sprzedaży wiodą te o właściwościach przeciwzmarszczkowych i nawilżających.

} }