U producenta - asortyment

Asortyment w sklepie bez tajemnic: sezonowość, nowe trendy zakupowe, bestsellery. Sprawdź nas.

Zdrowa żywność rośnie w siłę

Agencja badawcza Nielsen od kliku lat zauważa wzrost trendu healthy.

Orient na półkach

Sprzedaż produktów kuchni orientalnej w sklepach małoformatowych odpowiada za ułamek wartości sprzedaży sklepu, ale rośnie w tempie dwucyfrowym.

Pod znakiem papryki i zielonej cebulki

Dwa razy w roku spożycie słonych przekąsek wyraźnie rośnie. Po raz pierwszy w okresie letnim, gdy towarzyszą one zwiększonemu spożyciu piwa, po raz drugi zaś w okresie karnawałowym.

Coca-Cola inwestuje 27,9 mln euro

Za taką sumę koncern chce uruchomić nową linię do pakowania puszek w zakładzie w Gandawie w Belgii.

Bakoma Senior Active wyznacza trendy

To jedyna polska marka wyróżniona w raporcie "Global Food Drink Trends 2019" Mintela.

Dostosowane do wieku i potrzeb

Kremy do twarzy bez wątpienia należą do produktów pierwszej potrzeby, zwłaszcza wśród kobiet. Prym w sprzedaży wiodą te o właściwościach przeciwzmarszczkowych i nawilżających.

Mocny aromat

Według Nielsena, Polacy wydają na kawę 3,8 mld zł rocznie. Coraz częściej z ekspresu.

Rynek słodyczy bez tajemnic, czyli świąteczne rekordy

O specyfikacji tego wartego 11,5 mld zł rynku opowiada Przemysław Maciejewski (na zdjęciu), client specialist w Nielsenie.

Zdrowa dolce vita

Batony funkcjonalne i gorzka czekolada to segmenty rynku produktów czekoladowych, które najmocniej korzystają na zainteresowaniu Polaków zdrowym trybem życia.

Pogoda dla kawy

- W sezonie jesienno-zimowym będziemy silnie wspierać nasze bestsellery - zapowiada Mariusz Kuc, kierownik ds. strategii, planowania i marketingu sprzedażowego w Jacobs Douwe Egberts.

Makaron jeszcze nie na co dzień

W ostatnich latach spożycie makaronów w Polsce utrzymuje się na stabilnym poziomie. Co ciekawe makarony wyprodukowane w naszym kraju powoli, ale jednak trafiają na zagraniczne stoły. Dziś, czyli 25 października, przypada Światowy Dzień Makaronu.

} }