U producenta - asortyment

Asortyment w sklepie bez tajemnic: sezonowość, nowe trendy zakupowe, bestsellery. Sprawdź nas.

Utrwalone w mrozie

Rynek mrożonych warzyw i owoców wart jest prawie 888 mln zł, natomiast jego wielkość to ponad 99 tys. ton. Po mrożonki warzywne najchętniej sięgają single i kobiety.

W kierunku premium

Podpaski to wciąż największy segment rynku artykułów higienicznych dla pań. Ich sprzedaż rośnie, choć już nie tak szybko jak przed laty. Jednym z powodów jest proces starzenia się społeczeństwa, co stwarza szansę dla produktów funkcjonalnych.

Pszczoły mają głos

Miód to produkt znany z dziada pradziada, choć ostatnio nieco zapomniany. Wygląda jednak na to, że trend na zdrowe żywienie i powrót do korzeni ożywi tę kategorię. Pracują nad tym producenci, centra handlowe, a nawet dyskonty.

Mydlane zaskoczenie

W kategorii mydeł dominują te w płynie, coraz większą popularnością cieszą się zapasy w saszetkach. Jednak w ostatnim roku dynamika spadku sprzedaży mydeł w kostkach zmniejszyła się.

Polak przed lodówką

Konsumenci w wyborze nabiału i produktów mrożonych są szczególnie wyczuleni na nowe smaki oraz informacje o ich walorach odżywczych.

Na wymiar tornistra

Wraz z początkiem roku szkolnego rośnie popyt na sycące nektary i soki dla dzieci, natomiast wodę rodzice kupują im przez cały rok.

Kurczak i indyk mogą podrożeć w ślad za kaczką

Ceny kaczki poszły w górę. Kurczak i indyk na razie są w miarę stabilne, ale jesienią mogą być podwyżki - pisze MondayNews.

Nowa marka Carlsberga

Carlsberg Polska wprowadza nową markę bezalkoholowego piwa o właściwościach izotonicznych pod marką Birell.

Lotte Wedel z nową linią batonów funkcjonalnych

Producent w nowej kategorii. Wprowadził linię batonów Tak Prosto na bazie wedlowskiej gorzkiej czekolady i bakalii. Powstało pięć wariantów smakowych nowego produktu pod marką E.Wedel.

Królowie mleka

Rabobank zrobił zestawienie dwudziestu największych sprzedawców mleka na świecie.

Renesans kasz

Kasze przestały być zwykłym składnikiem obiadu. Producenci przekonali Polaków o ich prozdrowotnych właściwościach i nauczyli eksperymentowania z nimi w kuchni. Nic dziwnego, że ta kategoria się rozwija.

} }