U producenta - asortyment

Asortyment w sklepie bez tajemnic: sezonowość, nowe trendy zakupowe, bestsellery. Sprawdź nas.

Zdrowa dolce vita

Batony funkcjonalne i gorzka czekolada to segmenty rynku produktów czekoladowych, które najmocniej korzystają na zainteresowaniu Polaków zdrowym trybem życia.

Pogoda dla kawy

- W sezonie jesienno-zimowym będziemy silnie wspierać nasze bestsellery - zapowiada Mariusz Kuc, kierownik ds. strategii, planowania i marketingu sprzedażowego w Jacobs Douwe Egberts.

Makaron jeszcze nie na co dzień

W ostatnich latach spożycie makaronów w Polsce utrzymuje się na stabilnym poziomie. Co ciekawe makarony wyprodukowane w naszym kraju powoli, ale jednak trafiają na zagraniczne stoły. Dziś, czyli 25 października, przypada Światowy Dzień Makaronu.

Przez okrągły rok

Wartość rynku pizzy mrożonej przekracza już 400 mln zł. Ze wszystkich kategorii mrożonek pizza jest produktem najmniej sezonowym.

Zapach, wydajność i design

Nawet w tych gospodarstwach domowych, w których na co dzień stosuje się zmywarki, płyny do ręcznego mycia naczyń są absolutnie niezbędne. Tak wynika z badań i z obserwacji samych producentów. Rosną jednak wymagania konsumentów co do tradycyjnych płynów.

Moc naparu

Nielsen wyliczył, że w 2017 r. rynek herbat w naszym kraju wart był ponad 1,3 mld zł, co powoduje, że kategoria ta znalazła się wśród 25 największych kategorii koszyka spożywczego.

Na podatnym gruncie

Dzięki trafieniu w odpowiednim momencie w rodzące się nowe trendy konsumenckie kategoria warzyw na patelnię rozwinęła się w drugi największy segment rynku mrożonek.

Utrwalone w mrozie

Rynek mrożonych warzyw i owoców wart jest prawie 888 mln zł, natomiast jego wielkość to ponad 99 tys. ton. Po mrożonki warzywne najchętniej sięgają single i kobiety.

W kierunku premium

Podpaski to wciąż największy segment rynku artykułów higienicznych dla pań. Ich sprzedaż rośnie, choć już nie tak szybko jak przed laty. Jednym z powodów jest proces starzenia się społeczeństwa, co stwarza szansę dla produktów funkcjonalnych.

Pszczoły mają głos

Miód to produkt znany z dziada pradziada, choć ostatnio nieco zapomniany. Wygląda jednak na to, że trend na zdrowe żywienie i powrót do korzeni ożywi tę kategorię. Pracują nad tym producenci, centra handlowe, a nawet dyskonty.

Mydlane zaskoczenie

W kategorii mydeł dominują te w płynie, coraz większą popularnością cieszą się zapasy w saszetkach. Jednak w ostatnim roku dynamika spadku sprzedaży mydeł w kostkach zmniejszyła się.

} }