U producenta - asortyment

Asortyment w sklepie bez tajemnic: sezonowość, nowe trendy zakupowe, bestsellery. Sprawdź nas.

Produkty ekologiczne i naturalne na topie

Już prawie 40% Polaków interesuje tego typu artykułami - wynika z najnowszego raportu Nielsena "Home & Beauty Lovers Eco".

Pamapol Healthy Mind

Producent wprowadził właśnie do sprzedaży zupy krem pod tą marką.

Rusza sezon na czekoladę!

Rynek wyrobów czekoladowych wart jest prawie 7,2 mld zł, co oznacza, że rocznie statystyczny Polak wydaje na słodycze około 190 zł. Producenci tych produktów zacierają ręce: właśnie zaczyna się dla nich sezon.

Nie tylko corn flakes

Rynek produktów śniadaniowych stale się rozwija. Konsument może wybierać z bardzo szerokiej gamy produktów - z dodatkami lub bez, o różnych smakach i w różnych formach opakowania, jednak trzon oferty pozostaje bez zmian.

Napoje mleczne i fermentowane: w sam raz na lato

Obecnie statystyczny Polak wypija 223 litrów mleka rocznie, w tym 190 litrów mleka nieprzetworzonego - reszta to przetwory mleczne. Słoneczne i gorące dni to dodatkowo idealny czas na sprzedaż jogurtów, kefirów, zsiadłego mleka czy maślanek.

Cif z wkładem, który ma ograniczyć plastik

Unilever stworzył 10-krotnie skoncentrowany wkład Cif ecorefill, który został wprowadzony na rynek w Wielkiej Brytanii. Dzięki nowemu produktowi klienci mogą korzystać z jednej butelki ... do końca życia.

Parówki nie schodzą z afisza

Niedocenione w handlu małoformatowym, a szkoda. W Polsce sprzedaje się ich dużo przez cały rok. Parówki, bo o nich mowa, mają swoje 5 minut.

Henkel: kapsułki to przyszłość środków piorących

Wartościowa sprzedaż kategorii kapsułek do prania osiągnęła w 2018 r. 541 mln zł, podaje Henkel. Od 2016 do 2018 r. segment ten wzrósł o 25%, a tylko w ostatnich czterech kwartałach skoczył aż o 18,9%.

Nestlé słodzi czekoladę, ale nie cukrem!

Największa globalna firma FMCG znalazła sposób na wyprodukowanie gorzkiej czekolady o 70-proc. zawartości kakao kompletnie bez cukru. Słodzi ją substancją pozyskaną z miazgi kakaowej.

Polacy kochają herbatę

Aż 80% z nas pije ją codziennie lub kilka razy dziennie.

Z mięsem czy bez mięsa?

Dania z mięsem lub do uzupełnienia mięsem wciąż stanowią trzon rynku dań gotowych. Jednak więcej nowości widać w segmencie wegetariańskim.

} }