U producenta - asortyment

Asortyment w sklepie bez tajemnic: sezonowość, nowe trendy zakupowe, bestsellery. Sprawdź nas.

Unilever stworzył ekologiczne butelki z papieru

Na początku przyszłego roku na rynku brazylijskim pojawią się pierwsze detergenty Unilevera w nowych opakowaniach. Jeśli test wypadnie pomyślnie, nowość zostanie zaimplementowana na inne rynki.

Nielsen: rośnie sprzedaż karmy premium

- Patrząc na całą kategorię karmy dla zwierząt, obserwujemy rosnące znaczenie multipaków. Trend ten widoczny jest od dwóch lat, natomiast pandemia przyspieszyła przesunięcie w kierunku większych opakowań - mówi Aleksandra Kubiak, jr analytics consultant (global clclient delivery), NielsenIQ.

Polacy wydają na papierosy więcej niż na chleb!

Prawie 26 mld zł, a więc więcej niż na jakikolwiek inny produkt z kategorii FMCG - tyle według Nielsena Polacy wydają rocznie na papierosy. I to mimo zniknięcia z rynku słynnych mentoli czy rosnącej oferty produktów alternatywnych.

Piwowarzy: branża piwna będzie się odradzać powoli

Europejski przemysł piwowarski mocno ucierpiał w 2020 r., przede wszystkim z powodu zamknięcia gastronomii. Producenci nie liczą na szybką odbudowę branży.

Zbliża się sezon lodowy: znów inny niż wszystkie

W ostatnich latach kategoria lodów notowała imponujące wzrosty sprzedaży i gwarantowała szybką otację. Wpływ na to miały zarówno wyższe liczby transakcji i ceny, nowe smaki i marki, ale także rozwój ategorii lodów familijnych. Pandemia zmieniła rozwój rynku, ale go nie zatrzymała.

Wielka słodyczy moc

Z okazji świąt konsumenci chętnie kupują czekoladowe prezenty. Sobie i bliskim.

Wawel w 2020 roku wprowadził 33 nowe receptury

Wśród nich znalazły się okrągłe pianki w czekoladzie, czekolady z linii "Ziarna Świata" czy czekolady o smaku Big Milka.

Opłata cukrowa, czyli woda na młyn [ANALIZA]

Pandemia, a potem wprowadzenie opłaty cukrowej zmieniają model spożycia w szeroko rozumianym sektorze napojów. Czy przyczynią się do wzrostu zainteresowania wodą?

Nestlé wyprodukuje wegański batonik

Największy dostawca FMCG na świecie, szwajcarski koncern Nestlé zapowiedział, że wprowadzi w tym roku na rynek wegańskiego KitKata.

Rynek wina: banderole do liftingu

Jest finał długich dyskusji branży winiarskiej na temat banderol. Będzie nie tylko łatwiej, ale i estetyczniej. Papierowe znaki akcyzy naklejane na opakowania już niebawem przejdą poważny lifting. Tak zdecydowało Ministerstwo Finansów.

Rynek piwa: wyzwań bez liku, końca nie widać

Za branżą piwowarską bardzo trudy rok - namieszały pandemia, ale i pogoda.