U producenta - asortyment

Asortyment w sklepie bez tajemnic: sezonowość, nowe trendy zakupowe, bestsellery. Sprawdź nas.

To nie jest łatwy czas dla rynku kawy

Po szoku na globalnym rynku kawy, która jest jednym z najczęściej sprzedawanych surowców rolnych na świecie, wciąż ciężko o optymistyczne prognozy. Rynek wciąż zmaga się z presją wynikającą z globalnego spowolnienia gospodarczego i ograniczonego ożywienia konsumpcji poza domem.

Nie o mleko tu chodzi [ANALIZA KATEGORII]

Różnego rodzaju roślinne zastępniki mleka, np. sojowe, ryżowe czy owsiane, coraz częściej można kupić w zwykłym sklepie osiedlowym - w pierwszej połowie 2020 r. wartość ich sprzedaży w placówkach małoformatowych była aż o 35% wyższa niż przed rokiem.

Są upały, są lody! Branża bez rekordów, ale z optymizmem

Pandemia zamroziła handel, w branży lodowej najbardziej ucierpiał segment HoReCa, czyli lody na gałki, pozostałym nie sprzyjała pogoda. Prognozy sprzedażowe nie były optymistyczne. To się jednak zmieniło, a wszystko dzięki aurze.

Coca-Cola o rozbudowie portfolio w Polsce [WYWIAD]

Napojowy gigant zabrał się za kawę i alkohole. Buduje dla nich dystrybucję i tłumaczy, jak odnalazł się w nowej rzeczywistości, a także w jakich kategoriach szukać jeszcze wzrostu.

Nestlé debiutuje z nową marką

W portfolio producenta pojawiły się batony YES!.

Panowie przodem [ANALIZA KATEGORII]

Czasy, gdy stosowanie kosmetyków przez mężczyzn było uznawane za objaw zniewieścienia, minęły - i oby bezpowrotnie. Widać to choćby po rozrastającej się gamie preparatów skierowanych specjalnie do panów.

Lipton coraz bliżej sprzedaży

Jak donosi agencja Bloomberg, zaraz po wakacjach ma się rozpocząć proces sprzedaży herbacianego biznesu Unilevera.

Polacy chętnie sięgają po produkty wytwarzane ręcznie

Liczy się nie tylko smak, wygląd i cena - konsumenci podejmując decyzję o wyborze produktów, zwracają również uwagę na sposób ich powstawania. Tak wynika z najnowszych badań.

Bakteria nie siada [ANALIZA KATEGORII]

W dobie pandemii koronawirusa mycie rąk nabrało nowego wymiaru. To już nie tylko czynność związana z higieną, ale także ochrona.

Mali, ale natarczywi

Meszki, komary, muchy oraz kleszcze - bo o nich mowa - mają swoje pięć minut, bo właśnie rozpoczyna się sezon na te insekty, a co za tym idzie - także na repelenty i środki owadobójcze chroniące przed ich atakami.

Słodszy wymiar [ANALIZA KATEGORII]

Jeśli chodzi o słodycze czekoladowe, to latem sprzedają się one najlepiej przy okazji szczególnych wydarzeń, jak Dzień Matki czy Dzień Dziecka. Tegoroczny sezon będzie nieco inny, ale niekoniecznie gorszy. Ot, taki słodszy wymiar dzisiejszych trudnych czasów.