U producenta - asortyment

Asortyment w sklepie bez tajemnic: sezonowość, nowe trendy zakupowe, bestsellery. Sprawdź nas.

Bakalland z rekomendacją Instytutu Żywności i Żywienia

Opakowania wybranych orzechów i ziaren zostały oznaczone certyfikatem "Zalecane w codziennej diecie - Instytut Żywności i Żywienia".

Mundial z zyskiem

Imprezy sportowe, a piłkarskie w szczególności, to dla handlu czas prawdziwych żniw sprzedażowych. Tegoroczny mundial będzie szczególny - po raz pierwszy od 12 lat w imprezie tej rangi będzie uczestniczyć reprezentacja Polski.

Aura sprzyja, sprzedaż lodów rośnie

Tegoroczna doskonała pogoda sprawiła, że rynek lodów w Polsce rozgrzał się do czerwoności. Według danych firmy PPL Koral sprzedaż lodów w majówkę wzrosła o 100 proc. w porównaniu do majówki 2017.

Zamiast proszków

Usuwanie zabrudzeń to dziś podstawowa, ale niejedyna funkcja skutecznych środków do prania. Liczy się też forma podania, zapach i bezpieczeństwo dla środowiska.

Na półce. Lizaki

Okazuje się, że słodka przekąska jaką są lizaki kupowana jest nie tylko przez dzieci, ale i dorosłych - głównie na walentynki.

Powrót do tradycji

Przetwory z owoców? Dziś to nie problem. Nie ma potrzeby wielogodzinnego smażenia truskawek, gdyż mamy na rynku produkty, dzięki którym proces ten jest o wiele szybszy i łatwiejszy niż kiedyś.

Konsument przy półce: energetyki

Na decyzję konsumenta przy wyborze napoju energetycznego wpływa przekaz, jaki producenci komunikują poprzez opakowanie i pozycjonowanie produktu.

Popyt na zdrowie

W 2017 r. na rynku herbaty to segment herbat ziołowych rozwijał się najszybciej. W tym segmencie wprowadzono do sprzedaży aż 80 nowych produktów.

Z dodatkiem zielonego

W ostatnich latach wzrosło w Polsce znaczenie w uprawie sałat gatunków i odmian przed rokiem 1990 praktycznie nieobecnych w produkcji, tj.: roszponki, rukoli i sałaty rzymskiej.

Woda na wysokiej fali

Detaliczny rynek wody butelkowanej bezsmakowej wyniósł w 2017 r. około 3,4 mld zł. To najwięcej od trzech lat.

Różowy KitKat wkrótce zawita do Europy

Po udanym debiucie na rynkach japońskim i południowokoreańskim Nestlé zapowiada wprowadzenie batonika w różowej czekoladzie na rynki europejskie.

} }