U producenta - asortyment

Asortyment w sklepie bez tajemnic: sezonowość, nowe trendy zakupowe, bestsellery. Sprawdź nas.

Nestlé słodzi czekoladę, ale nie cukrem!

Największa globalna firma FMCG znalazła sposób na wyprodukowanie gorzkiej czekolady o 70-proc. zawartości kakao kompletnie bez cukru. Słodzi ją substancją pozyskaną z miazgi kakaowej.

Polacy kochają herbatę

Aż 80% z nas pije ją codziennie lub kilka razy dziennie.

Z mięsem czy bez mięsa?

Dania z mięsem lub do uzupełnienia mięsem wciąż stanowią trzon rynku dań gotowych. Jednak więcej nowości widać w segmencie wegetariańskim.

Pięć minut, nie dłużej!

Produkty do depilacji to nie tylko maszynki, ale również cały szereg produktów stosowanych podczas depilacji i po niej. W ich stosowaniu liczy się skuteczność i czas.

Uprawy eko w Polsce wciąż są niszą

Rynek żywności ekologicznej nad Wisłą nie ruszy z miejsce bez systemowego wsparcia, którego wciąż brak. Tymczasem przykłady innych europejskich krajów pokazują, że konsumenci chcą jeść dobre, lokalne produkty.

Pielęgnacja słoneczna: sezonowo, ale intensywnie

Wartość kategorii preparatów do pielęgnacji słonecznej szacowana jest w Polsce na ponad 100 mln zł, ale ma szanse rosnąć. W sezonie letnim można nią dodatkowo zwiększyć obrót w sklepie, zwłaszcza produktami z wyższymi filtrami, które z reguły są droższe.

Ochłoda na drogę

Oferowane w sezonie wiosenno-letnim napoje najlepiej smakują konsumentom schłodzone i zapakowane w poręczne, mniejsze opakowania. Jakie produkty najszybciej schodzą z półek? Podpowiadamy.

Ożywienie w kategorii

Marki i produkty nowych graczy w kategorii gum do żucia przyciągają wzrok zwłaszcza młodych konsumentów w strefach kas.

Lody po polsku i po włosku

Firma Lotte Wedel, która rozszerza swoją ofertę lodów "jak ze snów", postanowiła zbadać zwyczaje konsumpcji tych mroźnych słodkości w naszym kraju i porównać je do lodowej ojczyzny - Włoch.

Kosmetyki 2.0

E-commerce i digital wywierają coraz większy wpływ na branżę kosmetyczną. Ważną zmianą w strategii firm są także działania proekologiczne - pisze Andrzej Mytych (na zdjęciu), dyrektor ds. komunikacji i członek zarządu AVON Cosmetics Polska

Płynne złoto [ANALIZA]

Na piwie w ubiegłym roku zarobili wszyscy, a piwna rewolucja od kilku lat trwa w najlepsze.

} }