U producenta - asortyment

Asortyment w sklepie bez tajemnic: sezonowość, nowe trendy zakupowe, bestsellery. Sprawdź nas.

Lody po polsku i po włosku

Firma Lotte Wedel, która rozszerza swoją ofertę lodów "jak ze snów", postanowiła zbadać zwyczaje konsumpcji tych mroźnych słodkości w naszym kraju i porównać je do lodowej ojczyzny - Włoch.

Kosmetyki 2.0

E-commerce i digital wywierają coraz większy wpływ na branżę kosmetyczną. Ważną zmianą w strategii firm są także działania proekologiczne - pisze Andrzej Mytych (na zdjęciu), dyrektor ds. komunikacji i członek zarządu AVON Cosmetics Polska

Pielęgnacja słoneczna: sezonowo, ale intensywnie

Wartość kategorii preparatów do pielęgnacji słonecznej szacowana jest w Polsce na ponad 100 mln zł, ale ma szanse rosnąć. W sezonie letnim można nią dodatkowo zwiększyć obrót w sklepie, zwłaszcza produktami z wyższymi filtrami, które z reguły są droższe.

Płynne złoto [ANALIZA]

Na piwie w ubiegłym roku zarobili wszyscy, a piwna rewolucja od kilku lat trwa w najlepsze.

Na obiad w tygodniu

Kategoria gotowych dań chłodzonych cieszy się na tyle dużą i wciąż rosnącą popularnością, że powinno znaleźć się dla niej miejsce także w lokalnych sklepach. Zwłaszcza od poniedziałku do piątku, kiedy popyt na te produkty jest najwyższy.

Na stół i do koszyka

Konsumenci zaczynają kupować wędliny na wielkanocny stół mniej więcej na tydzień przed świętami.

OSM Piątnica: regularnie rośniemy

O wyzwaniach w branży i rynku nabiałowym opowiada Łukasz Kalinowski (na zdjęciu), wiceprezes OSM Piątnica.

Sezon czas zacząć!

Z roku na rok konsumenci kupują coraz więcej lodów, w jeszcze większym tempie rosną ich wydatki na ten asortyment. Warto z tego skorzystać i zwiększyć zyski ze sprzedaży tej kategorii.

Dostosowane do wieku i potrzeb

Kremy do twarzy bez wątpienia należą do produktów pierwszej potrzeby, zwłaszcza wśród kobiet. Prym w sprzedaży wiodą te o właściwościach przeciwzmarszczkowych i nawilżających.

W 2018 r. Polacy wydali na słodycze ponad 12 mld zł

O 3,5% wzrosła według Nielsena wartościowa sprzedaż słodyczy w ubiegłym roku. Stało się tak pomimo długiego i upalnego lata, które nie sprzyjało spożyciu słodkich przekąsek, zwłaszcza czekoladowych.

Danone to już nie tylko mleko

Kategoria produktów roślinnych jest już obecna w 11,5% gospodarstw domowych w Polsce, podczas gdy na przykład w Belgii - w ponad 35%. Danone buduje drugą nogę.

} }