U producenta - asortyment

Asortyment w sklepie bez tajemnic: sezonowość, nowe trendy zakupowe, bestsellery. Sprawdź nas.

W letniej szacie

Rynek syropów do rozcieńczania wart jest około 279 mln zł z lekkim trendem spadkowym w ostatnich latach.

Szybciej niż cały rynek

Kategoria środków do zmywarek rozwija się w tempie dwucyfrowym - mówi Ewa Soboń, client director w firmie Nielsen.

Lody: tak dobrze nie było od lat

Producenci prognozują, że jeżeli pogoda się utrzyma, sprzedaż lodów w sezonie 2018 pobije wszelkie rekordy.

Dla koneserów smaku i nie tylko

Makarony to duży i stabilny rynek w Polsce. Jego wartość według producentów sięga 1,3 mld zł. Oznacza to, że sprzedaje się u nas ponad 170 tys. ton makaronu rocznie, co daje około 4,5 kg na osobę.

Klasyka z nutą otwartości

Okres letni sprzyja sprzedaży dań gotowych i sosów do makaronu czy ryżu. Pierwsza kategoria jest stabilna, druga - rośnie.

Bez glutenu, laktozy, cukru

Dla wielu konsumentów diety bezglutenowa czy bezlaktozowa są koniecznością zdrowotną, dla innych elementem zdrowego trybu życia. W efekcie spożycie tego typu produktów rośnie.

Na błysk

Kategorię preparatów do zmywarek czeka szybki rozwój.

Ocean możliwości

Rynek wody w Polsce rośnie. Najsilniejsze trendy na rynku to ekologiczny i prozdrowotny - na razie im podporządkowane są wszystkie komunikacyjne ruchy producentów.

Mięso wołowe. Dlaczego tak rzadko gości na stołach?

W minionej dekadzie spożycie wołowiny w Polsce spadło niemal o połowę. Teraz powoli wraca do łask, ale w zupełnie innej formie.

Gotowi do boju

Mistrzostwa świata w piłce nożnej są już na wyciągnięcie ręki, a to oznacza, że kibice ruszą do sklepów po skierowane do nich produkty. Głównie piwo.

Nowe oblicze sałaty

W ostatnich latach wzrosło w Polsce znaczenie w uprawie sałat gatunków i odmian przed rokiem 1990 praktycznie nieobecnych w produkcji, tj.: roszponki, rukoli i sałaty rzymskiej.

} }