U producenta - asortyment

Asortyment w sklepie bez tajemnic: sezonowość, nowe trendy zakupowe, bestsellery. Sprawdź nas.

Maspex produkuje i dystrybuuje Nestea

Od 1 stycznia 2020 roku spółki z Grupy Maspex, na bazie podpisanej umowy licencyjnej, posiadają wyłączne prawo do wprowadzania na rynek i sprzedaży produktów Nestea wszystkim klientom - poinformował producent.

Bez GMO znaczy produkty

Coraz więcej firm zajmujących się przetwórstwem mleka decyduje się na wprowadzenie Systemu Certyfikacji PIM "Bez GMO", informuje Polska Izba Mleka

Nabiał dziś: Zdrowy wzrost

Produkty nabiałowe odnotowują dynamikę wzrostu podobną do całego koszyka FMCG. Niektóre kategorie rosną jednak nawet trzykrotnie szybciej.

Z mleka i bez mleka [WYWIAD]

Wprowadzenie na rynek roślinnych alternatyw nabiału pod marką Bez Deka Mleka to propozycja dla tych, którzy decydują się pójść w stronę weganizmu czy fleksitarianizmu - mówi Andrzej Chomyszczak, wiceprezes ds. handlu i marketingu OSM Łowicz.

Z procentami i na słodko [ANALIZA]

Po bardzo dobrym dla handlu detalicznego okresie świąteczno-noworocznym początek roku kalendarzowego nie jest już tak obfity w wydarzenia naturalnie wspierające sprzedaż. Okazje typu walentynki czy Dzień Kobiet mogą zatem ożywić ten nieco uśpiony okres.

Królowie mrozu

Zima to świetny czas dla sprzedaży niemal wszystkich mrożonek.

Nabiał jutro: Droga mleczna

Zmiany klimatyczne i demograficzne wymuszą na społeczeństwach ewolucję sposobu odżywiania. Co może ona przynieść produktom mlecznym? Wiadomo, że próby laboratoryjnego wytwarzania mleka i białka już się odbywają.

Balsamy i mleczka: Konsystencja, zapach, skład

Dzisiejszy konsument szuka coraz lepszej żywności i coraz lepszych kosmetyków. Te mają być funkcjonalne, przyjemne, zapachowe, ale także zdrowe i naturalne.

Gładkie i zdrowe

Wypielęgnowane, zadbane dłonie to wizytówka już nie tylko kobiet, lecz także mężczyzn. Popyt kremy do rąk zimą zwiększa się nawet kilkakrotnie.

GfK: od 2011 r. ceny ryb w sklepach nieustannie rosną

W latach 2011-2019 średnia cena całej kategorii ryb wzrosła o ok. 33%, w tym ryb świeżych i wędzonych o 48%. Dla porównania - w tym samym czasie mięso podrożało o 5%, a cena drobiu nieznacznie spadła - mówi Grzegorz Mech, strategic insight manager, GfK.

Mania chrupania

Konsumenci pokochali słone przekąski. Spożycie chipsów, chrupek i prażynek ciągle rośnie.

} }