U producenta - asortyment

Asortyment w sklepie bez tajemnic: sezonowość, nowe trendy zakupowe, bestsellery. Sprawdź nas.

Świat bez odpadów z Coca-Coli

Coca-Cola zadeklarowała zmianę podejścia do opakowań. Jej ambicją jest, aby do 2030 roku 100 proc. opakowań, które trafiają z firmy na rynek, podlegało zbiórce i recyklingowi.

Nestlé wprowadza KitKat z różową czekoladą

Odkryta w ubiegłym roku przez szwajcarską firmę Barry Callebaut naturalnie różowa czekolada wchodzi na rynek detaliczny.

Królowie zimy

Grudzień 2017 r. mógł okazać się rekordowy pod względem sprzedaży pierogów i uszek mrożonych w Polsce.

Maseczki: szybko i skutecznie

Natychmiastowy efekt, przystępna cena, możliwość wypróbowania różnych nowinek sprzyjają zwiększaniu sprzedaży maseczek.

Rynek na zdrowie

Sprzedaż tzw. zdrowej żywności rośnie w tempie kilkudziesięciu procent rocznie.

Higiena kobieca: w służbie dyskrecji

Artykuły do kobiecej higieny intymnej stają się coraz bardziej chłonne i coraz cieńsze. W dodatku neutralizują naturalne zapachy, a nawet zastępują je kwiatowymi.

Kremy do twarzy na fali wzrostu

Przybywa starszych kobiet, a ubywa młodszych, co oznacza rosnący popyt na kremy o właściwościach przeciwzmarszczkowych.

Przekąska obowiązkowa

Konsumenci chętnie sięgają w okresie karnawału po przekąski z wędlin i nabiału z wyższej półki, nie boją się w tym czasie eksperymentować ze smakami.

Grzane z procentami

Wina i miody pitne w wersji grzańców z roku na rok cieszą się w Polsce coraz większą popularnością.

Panie i panowie - na zdrowie

Nowy Rok to święto obchodzone we wszystkich kulturach. Nic więc dziwnego, że dzień ten ma też szczególne znaczenie dla branży handlowej.

Mieszanki ciast, czyli wyczarowane z proszku

Obecnie wartość tego rynku szacowana jest na ok. 80 mln zł i nadal rośnie.