U producenta

Znajdziesz tu wszystko, co dotyczy firm producenckich z branży FMCG: wyniki finansowe, nowe inicjatywy, plany na przyszłość.

Łukasz Kalinowski: Piątnica jako marka jest w dobrym miejscu

Między innym o tym czego oczekują dzisiejsi konsumenci i czy jest sens być obecnym w każdej kategorii produktów opowiada Łukasz Kalinowski, wiceprezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy.

ZPC Brześć stawia na eksport

To jeden z kluczowych elementów strategii rozwoju firmy.

Nowy prezes Harper Hygenics

Został nim Adam Pieniacki (na zdjęciu).

Wyniki Danone'a pod presją walut i bojkotu

W trzecim kwartale 2018 r. mleczarski potentat odnotował wzrost sprzedaży LFL przy nominalnym spadku.

Sertop rozwija sektor HoReCa

Tyski producent serków topionych zamierza poszerzyć współpracę z gastronomią w zakresie regionalnych produktów.

Brand managerowie na rynku pracy

Chętnie zmieniają pracę i podejmują się nowych wyzwań. Coraz częściej w branży handlowej.

Farmona klientem CreativeHarder Group

Producent kosmetyków 15 października rozpoczął współpracę z agencją.

Cisowianka Perlage partnerem Teatru Wielkiego - Opery Narodowej

Inauguracja kolejnego sezonu współpracy odbyła się w piątek 12 października podczas premiery opery "Manru" Ignacego Paderweskiego

Przeciętna rodzina wyrzuca rocznie do śmieci 2 tys. zł

Aż 235 kg żywności marnuje rocznie statystyczny Polak. Oznacza to, że wyrzuca codziennie 2/3 kg jedzenia. To odpowiednik 2 tys. zł na gospodarstwo domowe.

Zmiany na szczycie w Beiersdorf

Z początkiem stycznia 2019 r. nowym prezesem zarządu niemieckiego koncernu Beiersdorf (Nivea) zostanie Stefan De Loecker.

Przez okrągły rok

Wartość rynku pizzy mrożonej przekracza już 400 mln zł. Ze wszystkich kategorii mrożonek pizza jest produktem najmniej sezonowym.

} }