U producenta

Znajdziesz tu wszystko, co dotyczy firm producenckich z branży FMCG: wyniki finansowe, nowe inicjatywy, plany na przyszłość.

Powstała pierwsza Polska Koalicja ds. Zrównoważonego Oleju Palmowego

Badania pokazują, że bojkot oleju palmowego i szukanie zamienników nie mają uzasadnienia. Nie bojkotujmy - certyfikujmy.

Żywiec Zdrój po raz pierwszy w szklanej butelce

Woda powstała z myślą o branży HoReCa, co oznacza, że Cisowianka Perlage będzie miała konkurencję.

Skup produktów rolnych pod lupą ministrów

Dobiegają końca prace nad zmianą ustawy o organizacji niektórych rynków rolnych oraz ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwemu wykorzystywaniu przewagi kontraktowej w obrocie produktami rolnymi i spożywczymi. Według przetwórców owoców i warzyw proponowane zmiany są dla nich niekorzystne.

Henryk Kania ma doradcę i kuratora

Katowicki sąd rejonowy ustanowił kuratora dla będących w postępowaniu układowym ZM Henryk Kania. Spółka podpisała też umowę z doradcą finansowym.

Coca-Cola wprowadza na rynek kawę

Koncern zaprezentował właśnie nową gamę gotowej do spożycia kawy w puszce pod marką Costa.

Nowy globalny dyrektor handlowy PepsiCo

Został nim Ram Krishnan.

KUPS: konsument oczekuje naturalnego składu produktu spożywczego

Poszukiwanie produktów o prozdrowotnych właściwościach jest jednym z najważniejszych trendów konsumenckich kształtujących branżę spożywczą w ostatnich latach.

Danone przekazuje akcje pracownikom

W ten sposób firma pragnie podkreślić ich realny wpływ na rozwój organizacji.

Pielęgnacja słoneczna: sezonowo, ale intensywnie

Wartość kategorii preparatów do pielęgnacji słonecznej szacowana jest w Polsce na ponad 100 mln zł, ale ma szanse rosnąć. W sezonie letnim można nią dodatkowo zwiększyć obrót w sklepie, zwłaszcza produktami z wyższymi filtrami, które z reguły są droższe.

Nowy magazyn centralny PepsiCo

P3, inwestor, właściciel i zarządca obiektów logistycznych, rozpoczął budowę magazynu na terenie parku P3 Mszczonów.

Koncern Procter & Gamble zainwestował w Polsce 4 mld zł

Procter & Gamle świętuje ponad ćwierć wieku swojej obecności w Polsce oraz 25-lecie działalności fabryki pieluszek Pampers na warszawskim Targówku. Okazuje się, że od tego czasu zainwestował w naszym kraju prawie 4 mld zł i utworzył 3800 miejsc pracy.

} }