U producenta

Znajdziesz tu wszystko, co dotyczy firm producenckich z branży FMCG: wyniki finansowe, nowe inicjatywy, plany na przyszłość.

Świat bez odpadów z Coca-Coli

Coca-Cola zadeklarowała zmianę podejścia do opakowań. Jej ambicją jest, aby do 2030 roku 100 proc. opakowań, które trafiają z firmy na rynek, podlegało zbiórce i recyklingowi.

Mokate coraz większe

Producent rozbudowuje zakład w Ustroniu.

Brześć promuje się na targach ISM

Producent kolejny rok z rzędu weźmie udział w jednym z największych i najważniejszych międzynarodowych wydarzeń w branży słodyczy i przekąsek.

Nestlé wprowadza KitKat z różową czekoladą

Odkryta w ubiegłym roku przez szwajcarską firmę Barry Callebaut naturalnie różowa czekolada wchodzi na rynek detaliczny.

UE: nowa strategia dotycząca tworzyw sztucznych

Zgodnie z nowymi planami przyjętymi 16 stycznia br. wszystkie produkty z tworzyw sztucznych na rynku UE do 2030 r. będą musiały nadawać się do recyklingu.

Biuro Podróży Reklamy dla Rockstar

Agencja wygrała przetarg na obsługę digital marki napoju energetycznego z portfolio PepsiCo.

Lindt & Sprüngli z najwyższym wynikiem w historii

W 2017 r. sprzedaż tego szwajcarskiego producenta czekolady sięgnęła 4 mld CHF.

Suplementy diety pod lupą UOKiK-u

Inspekcja Handlowa podczas kontroli zwracała szczególną uwagę na to, czy informacje na opakowaniach lub stronach internetowych nie wprowadzają konsumentów w błąd co do właściwości produktów.

Ferrero przejmuje słodyczowy biznes Nestlé w USA

Grupa Ferrero wraz z spółkami powiązanymi ogłosiła zawarcie ostatecznego porozumienia w sprawie przejęcia amerykańskiej części Nestlé związanej z produkcją słodyczy.

Krajowa Spółka Cukrowa: trwa nabór na stanowisko prezesa

Jeszcze do 19 stycznia 2018 r. kandydaci mogą składać pisemne zgłoszenia na stanowisko prezesa zarządu spółki.

Ceny nieustająco w górę

Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych w grudniu 2017 r. wzrósł o 2,1 proc. w porównaniu do grudnia 2016 r. Wciąż mocno drożeje żywność.