U producenta

Znajdziesz tu wszystko, co dotyczy firm producenckich z branży FMCG: wyniki finansowe, nowe inicjatywy, plany na przyszłość.

Kim Kardashian West pod skrzydłami Coty

Amerykańska celebrytka sprzedała koncernowi 20% udziałów w swojej firmie kosmetycznej Kardashian West za 200 mln dolarów.

Dorota Szelągowska twarzą linii Nivea Q10 Power

Nowa ambasadorka wpierać będzie działania marki swoim wizerunkiem w telewizji, prasie oraz internecie.

Wpływ pandemii na rynek herbaty

O tym, jakim przeobrażeniom w ostatnich miesiącach uległ przemysł herbaciany na Sri Lance opowiada Dilhan C. Fernando, kiper, znawca rynku herbaty i CEO marki Dilmah.

Pierwsza polska firma mleczarska przechodzi na 100% roślinną produkcję

Firma Jogurty Magda i jej transformacja w kierunku roślinnej produkcji to pionierska decyzja w skali Polski, jak i Europy.

Weszła w życie nowa matryca VAT: są reakcje sieci

Auchan, Lidl i Biedronka zapowiadają wielkie i trwałe obniżki cen w ich sklepach. 1 lipca weszła w życie tzw. nowa matryca VAT. Oznacza to, że dla części produktów spożywczych VAT spadnie - np. dla owoców cytrusowych oraz części wyrobów piekarniczych, ale dla innych, np. owoców morza - wrośnie.

Nestlé debiutuje z nową marką

W portfolio producenta pojawiły się batony YES!.

Wiemy, gdzie i za ile Polacy zwykle kupują kosmetyki

Prawie 40% Polaków kupuje kosmetyki tylko raz w miesiącu, zwykle w najpopularniejszych drogeriach. Pandemia nie zmieniła zwyczajów zakupowych w tej kategorii.

Panowie przodem [ANALIZA KATEGORII]

Czasy, gdy stosowanie kosmetyków przez mężczyzn było uznawane za objaw zniewieścienia, minęły - i oby bezpowrotnie. Widać to choćby po rozrastającej się gamie preparatów skierowanych specjalnie do panów.

Wielki boom na żele dezynfekujące: fakty i mity

Ich produkcja i sprzedaż wystrzeliły. Ale raj się kończy, również ten związany z niedoinformowaniem konsumentów, co rzeczywiście działa przeciwwirusowo.

Mocne wzrosty na rynku whisky

Polacy polubili whisky. Choć pandemia przyhamowała rozwój tej kategorii, dostępność różnych rodzajów i półek cenowych oraz dojrzewanie pokolenia Y do markowych trunków powinny jej zapewnić dobrą przyszłość.

Lipton coraz bliżej sprzedaży

Jak donosi agencja Bloomberg, zaraz po wakacjach ma się rozpocząć proces sprzedaży herbacianego biznesu Unilevera.