U producenta

Znajdziesz tu wszystko, co dotyczy firm producenckich z branży FMCG: wyniki finansowe, nowe inicjatywy, plany na przyszłość.

Pierwsze akredytowane laboratorium, które bada wina

Laboratorium w Łodzi uzyskało międzynarodową akredytację potwierdzającą jego kompetencje w obszarze badania autentyczności win i tym samym stało się pierwszym polskim ośrodkiem, który specjalizuje się w wykrywaniu zafałszowań w winach stosując tzw. metody izotopowe.

1 mln zł kary dla Polmleku Grudziądz podtrzymane

Sąd Apelacyjny podtrzymał decyzję Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i utrzymał w mocy wyrok nakazujący firmie Polmlek Grudziądz zapłatę ok. 1 mln zł kary.

24 czerwca - święto pralinki

Słodkości te to ekskluzywne czekoladki, które uznawane są za jeden z najbardziej wykwintnych wyrobów w historii produkcji słodyczy.

Lody: tak dobrze nie było od lat

Producenci prognozują, że jeżeli pogoda się utrzyma, sprzedaż lodów w sezonie 2018 pobije wszelkie rekordy.

Wina owocowe wciąż kością niezgody

Jest postęp w sprawie klasyfikacji wyrobów fermentowanych w nomenklaturze scalonej. To największy aktualnie problem branży winiarskiej. Debaty na ten temat toczą się od ok. trzech lat.

Niepubliczna promocja? Tak, to możliwe

Philip Morris znalazł sposób, jak poradzić sobie z obowiązującą od 1,5 roku ustawą wedle której sprzedawca w sklepie nie może udzielić żadnej informacji na temat ewentualnych dostępnych w sklepie alternatyw dla tradycyjnych papierosów.

Milka w programie Cocoa Life

To wiodąca w branży inicjatywa zrównoważonej uprawy ziaren kakaowca i wspierania pozyskującej go społeczności farmerów.

Agencje bez tajemnic

Podczas uroczystej gali redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu Golden Arrow.

Nowe oblicze Ostromecko

Po procesie transformacji, produkty w nowych opakowaniach powracają na rynek z nowym wizerunkiem oraz etykietą sygnowaną nazwiskiem ambasadorki - Magdy Gessler.

Radical dla dojrzałych

Farmona poszerzyła portfolio o linię kosmetyków pielęgnacyjnych do cery dojrzałej - Radical Age Architect.

Kolejna duża inwestycja Maspexu

Maspex otworzył w zakładzie Tymbark w Olsztynku nowy kompleks produkcyjno-logistyczny o wartości 170 mln zł. - Inwestycje są wpisane w nasze DNA - komentuje Krzysztof Pawiński, współwłaściciel i prezes zarządu Grupy Maspex.

} }