U producenta

Znajdziesz tu wszystko, co dotyczy firm producenckich z branży FMCG: wyniki finansowe, nowe inicjatywy, plany na przyszłość.

Wystartowała usługa Twój e-PIT

Po raz pierwszy urząd skarbowy wypełni deklaracje za podatników. Należy jedynie sprawdzić, czy dane w automatycznie wygenerowanym formularzu są poprawne.

#PyszneInspiracje z Hochlandem

Tym razem z pieczarkami w roli głównej.

Nestlé wprowadza nową gamę kaw Starbucks

To pierwszy asortyment kaw jaki pojawi się na rynku, od kiedy obie firmy oficjalnie rozpoczęły współpracę. W Polsce kawy te pojawią się jesienią.

Wioletta Rosołowska szefową L'Oreala w Niemczech

Jej miejsce na czele L'Oreal Polska i Kraje Bałtyckie zajmie Niels Westerbye Juhl.

Devil Energy Drink wciąż budzi kontrowersje

Stowarzyszenie Twoja Sprawa kontynuuje batalię sądową przeciw producentowi Devil Energy, który w kontrowersyjny sposób promuje swoje napoje.

Znakomity sezon dla producenta piwa Żywiec

W 2018 r. zysk netto Grupa Żywiec wzrósł w porównaniu do poprzedniego sezonu o jedną czwartą. Firma zanotowała dwucyfrowy wzrost sprzedaży marek premium, w tym Żywca, Heinekena i Desperadosa oraz piw bezalkoholowych.

Serenadowy kącik zabaw już w Lublinie

Duża zabawka edukacyjna, mebelki w żółtej barwie oraz wiele zabawek i materiałów dydaktycznych - taki kącik zabaw czeka już na najmłodszych w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym.

Polska w ogonie Europy pod względem pozyskiwania specjalistów

Nie ma pomysłu jak zagospodarować osoby bezrobotne i te w wieku 50+. Z rynku odeszła część kobiet, kluczowe jest też ściągnięcie osób, które wyjechały za granicę. A bez właściwie wykształconej siły roboczej nie uda nam się nadrabiać zaległości w stosunku do Europy Zachodniej.

Konsumencki test szynki

Przeciętny konsument zje do końca tego roku około 20 kilogramów wędlin. Wśród nich będzie dominować szynka choć, jak zauważają eksperci polski klient ma największy wybór wędlin spośród wszystkich krajów UE.

Global Cosmed na podbój Azji

Według planów producenta kosmetyków i chemii gospodarczej w 2019 r. chce on zwiększyć zysk EBITDA o prawie 40%.

Oshee coraz zdrowsze

Firma zakończyła kolejny etap programu ulepszania składów swoich produktów.

} }