U producenta
Znajdziesz tu wszystko, co dotyczy firm producenckich z branży FMCG: wyniki finansowe, nowe inicjatywy, plany na przyszłość.
24 kwietnia Europejski Dzień Śniadania
W tym roku obchodzony jest pod hasłem "Znajdź czas na śniadanie".
Branża mleczarska bez kar
UOKiK przeanalizował umowy firm mleczarskich z rolnikami i stworzył własne rekomendacje dla branży. Tym razem obyło się bez żadnych kar.
Janex rozwija skrzydła
Dystrybutor wyrobów mięsnych i wędliniarskich - Janex - zamówił w MLP Group obiekt BTS o powierzchni około 4,8 tys. mkw. Umowa została podpisana na 12 lat.
Modelka Josephine Skriver ambasadorką Maybelline
Josephine Skriver dołączy do sporego już grona globalnych ambasadorek jednej z największych marek kosmetycznych Maybelline.
Südzucker Polska ze sklepem internetowym B2B
Producent Cukru Królewskiego uruchomił sklep internetowy dla klientów biznesowych. Platforma oferuje możliwość zamawiania produktów w 3 kategoriach: przemysł produkty standardowe, przemysł produkty specjalne oraz produkty detaliczne.
Spomlek ambasadorem województwa lubelskiego
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, dzięki działaniom przyczyniającym się się do rozwoju województwa lubelskiego, została ambasadorem tego rejonu.
Hochland na Food Blogger Fest
Producent, który był partnerem wydarzenia, przygotował warsztaty kulinarne ze znanymi kucharzami, konkursy oraz wiele innych aktywności.
Harper Hygienics z nową strategią
Producent, do którego należy m.in. marka Cleanic, planuje tworzyć silne, wysokomarżowe firmowe marki dla wszystkich kategorii produktów.
Sprzedaż w marcu wzrosła mocniej od oczekiwań
W trzecim miesiącu roku sprzedaż detaliczna wzrosła o 9,2 proc. podczas gdy ekonomiści spodziewali się wzrostu o 7,9 proc.
Polacy marnują żywność na potęgę
W naszym kraju jest to 9 mln ton żywności rocznie - to problem ekonomiczny czy etyczny?
4 mld osób na świecie korzysta z Internetu
Obecnie z sieci korzysta już 4 mld osób z globalnej populacji przekraczającej 7,6 mld. Oznacza to, że podpiętych do sieci jest ponad połowa społeczeństwa na świecie.