U producenta

Znajdziesz tu wszystko, co dotyczy firm producenckich z branży FMCG: wyniki finansowe, nowe inicjatywy, plany na przyszłość.

Pułapki na etykiecie

Czyli o tym, jak nie dać się zmanipulować przy zakupie produktu spożywczego.

Szybciej niż rynek

Hortex 3.0 to firma, która sprzedaje produkty odpowiadające na trendy konsumenckie, bardzo dobrze rozumie rynek i klientów - o nowej strategii mówi Paweł Gurgul (na zdjęciu), prezes zarządu Hortexu.

L'Oreal założył fundusz wspierania start-upów

Fundusz venture capital BOLD inwestować będzie poprzez udział mniejszościowy w innowacyjne firmy z branży beauty.

Kazar stawia na perfumy

Linię À L’infini marka wspiera tylko w e-commerce i poprzez wysyłkę kreatywną.

Browar Jastrzębie zbiera na browar

Firma przedłuża termin kampanii equity crowdfunding prowadzonej poprzez platformę finansowania udziałowego Beesfund do końca grudnia 2018 r. Browar pozyskał z niej jak dotąd ponad 1,38 mln zł od prawie 1.800 akcjonariuszy i nadal zamierza zadebiutować na rynku NewConnect.

Kawa czy herbata?

Choć w Polsce herbatę pije się przez cały rok, to wydajemy na nią 1,3 mld zł, czyli prawie trzykrotnie mniej niż na kawę.

Polacy kupują dania gotowe na potęgę

Konsumenci zwracają większą uwagę na jakość niż cenę.

Rośnie rynek pieczywa ... mrożonego

- Sprzedaż pieczywa mrożonego do wypieku w sklepach w ostatnich latach zwiększała się o 15% rocznie i trend ten widoczny jest we wszystkich kategoriach: bułki, chleby, przekąski słone i słodkie oraz ciasta - mówi Artur Starek (na zdjęciu), prezes Stowarzyszenia Producentów Pieczywa.

Produkty rejestrowane pod lupą

Inspekcja Handlowa skontrolowała produkty zarejestrowane, takie jak szynka szwarcwaldzka, ser koryciński czy kiełbasa lisiecka.

Roszady w Beiersdorf

Nowy dyrektor generalny firmy przetasowuje zespół zarządzający.

Żywiec Zdrój ma pomysł na plastik

Firma deklaruje, że już w 2020 r. taka sama ilość tego surowca, jaką wprowadzi na rynek zostanie zebrana i poddana recyklingowi.

} }