U producenta

Znajdziesz tu wszystko, co dotyczy firm producenckich z branży FMCG: wyniki finansowe, nowe inicjatywy, plany na przyszłość.

Qurczak chce zdobyć roślinne półki. Nie tylko w Polsce [WYWIAD]

Chcemy, aby nasz brand był liderem w produkcji i eksporcie wegańskiego mięsa à la drobiowego. Celujemy w rynek europejski. Problemy zdrowotne ludzi związane ze spożyciem mięsa mogą kosztować świat ponad 1,6 bln dol. To pokazuje, w co warto inwestować - mówi Iga Czubak, CEO Roślinny Qurczak.

Były prezes mleczarni Bielmlek zatrzymany przez CBA

Zatrzymany w środę przez CBA były prezes zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Bielmlek Tadeusz R. usłyszy zarzuty nadużycia uprawnień i niedopełnienia obowiązków. Według Prokuratury podejmował on m.in. "nieuzasadnione ekonomicznie decyzje" i obciążał spółdzielnię, doprowadzając do jej upadłości.

Diamant rozdał nagrody w pierwszej edycji Dobrych Działań

A, jakie inicjatywa wygrały?

Roleski chce zawojować światowe rynki i… podniebienia [WYWIAD]

- Mamy ambicje być producentem obecnym na wszystkich rynkach świata. Zdajemy sobie sprawę, że wymaga to z naszej strony dużego zaangażowania, ale jesteśmy na to gotowi - mówi Paweł Lazar, dyrektor rozwoju rynku tradycyjnego w firmie Roleski.

Danone: dobra rentowność, ale ceny w górę

W trzecim kwartale 2021 r. firma zwiększyła sprzedaż o 5,8% do prawie 6,2 mld euro. Skorygowana o efekty walutowe, a także przejęcia i sprzedaż zwyżka wyniosła 3,8%. Ale… konsumenci zapłacą więcej za produkty. Sprawdzamy dlaczego.

Materne-Polska zmienia nazwę

Od 1 listopada producent soków i deserów owocowych będzie funkcjonował jako Andros Polska.

CMR: jak podatek obniżył poziom cukru w napojach

Opłata cukrowa weszła w życie 1 stycznia 2021 r. i narobiła sporo zamieszania. Dane CMR wciąż świadczą o tym, że ceny grup napojowych zwyżkują, opakowania napojów zmniejszyły swoją objętość, ale… w składzie mają mniej cukru. Badamy dlaczego.

Salesforce: Jak cyfryzacja uratowała firmy w pandemii [RAPORT]

Wyniki raportu "Trendy wśród małych i średnich przedsiębiorstw" wskazują na kilka sposobów, dzięki którym małe i średnie firmy mogą odnieść sukces w cyfrowym świecie.

Zakłady Coca-Cola HBC w Polsce wyróżnione

Obiekty otrzymały nagrodzone w ramach międzynarodowego standardu Alliance for Water Stewardship (AWS).

Szef Krafta Heinza: ludzie muszą przywyknąć do wyższych cen

Gigant spożywczy ogłosił, że podnosi ceny w kilku krajach.

Global Cosmed stawia na eko

Producent rozwija ofertę proekologicznych kosmetyków myjących linii Botanical i Mineral i zapowiada kolejne inwestycje w proekologiczny park maszynowy i receptury spełniające oczekiwania świadomych środowiskowo klientów globalnych.