U producenta

Znajdziesz tu wszystko, co dotyczy firm producenckich z branży FMCG: wyniki finansowe, nowe inicjatywy, plany na przyszłość.

Po prostu Bistro

Dwa lata po inauguracji marki Proste Historie jej producent Iglotex zdecydował się na wydzielenie w jej ramach submarki Bistro.

Unilever bez tajemnic

Brytyjsko-holenderski koncern, w ramach inicjatywy transparentności, opublikował składniki zapachowe, które stosuje przy produkcji kosmetyków i środków czystości.

Havas Media dla Tarczyńskiego

Dom mediowy obronił budżet i zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki wędlin.

Tarczyński podnosi cenę w wezwaniu

Założyciele i większościowi właściciele firmy Tarczyński już po raz drugi podnieśli cenę w wezwaniu na sprzedaż akcji firmy skierowanym do pozostałych akcjonariuszy.

Ambra poszerza sieć

Sieć Centrum Wina otwiera swój 26. sklep w Polsce i trzeci w Krakowie.

Święto kuchni włoskiej

10 marca w Trzebownisku koło Rzeszowa odbędzie się konkurs włoskiej sztuki kulinarnej Arte Culinaria Italiana.

Produkty Oshee w Nepalu

Tym samym liczba światowych rynków, na których dostępna jest marka Oshee wzrosła do 45.

Zdalna praca szansą na rozwój kobiet

Rusza pierwszy w Polsce kurs, który pozwala zbudować umiejętności niezbędne do pełnoetatowej pracy zdalnej w obszarze wsparcia administracyjno-marketingowego firm.

Henkel rośnie głównie na klejach

Producent kosmetyków i chemii gospodarczej odnotował niewielkie wzrosty w sprzedaży tych kategorii w 2017 r. Zdecydowanie szybciej rosła jego sprzedaż w segmencie klejów i technologii.

Tańsze ziemniaki, droższe jabłka

W ubiegłym roku w Polsce zebrano niespełna 2,7 mln ton owoców z drzew, czyli o 1/3 mniej niż w rekordowym pod tym względem 2016 r.

Nielsen: mała czarna i nie tylko

- W hipermarketach na półkach można znaleźć średnio ok. 400 różnych herbat. Dynamicznie rozwija się też sprzedaż szałwii, pokrzywy, czystka czy morwy białej - mówi Aleksandra Kret, client specialist w Nielsen Polska.

} }