Tylko u nas

Ekskluzywne newsy, analizy i ekspertyzy ze świata handlu i branży dóbr konsumenckich.

E-zakupy w kwadrans. Są możliwe? [TEST HANDELEXTRA]

Tej jesieni w Warszawie, po raz pierwszy w historii e-commerce, sztab kurierów ma dostarczyć klientom e-zakupy w 15, a nawet 10 minut! Czy to możliwe? Przekonajmy się. Zamawiamy, czekamy i sprawdzamy.

Carlsberg Polska: o przyszłości sklepów i piwa [WYWIAD]

W FMCG można kreować innowacje, tworzyć ciekawą komunikację, ale jeżeli produkt nie smakuje, to nie osiągnie sukcesu. Zmieniają się też trendy. Pokolenie Z traktuje umiarkowaną konsumpcję jako rzecz naturalną - opowiada Izabela Głodek, wiceprezes ds. marketingu w Carlsberg Polska.

Kto ostatecznie ustala cenę papierosów w sklepie?

Trzy miesiące temu poruszyliśmy w "Handlu" kwestię bardzo małego zarobku na papierosach dla finalnych sprzedawców, czyli sklepów. Okazało się, że jest to temat, który porusza wielu naszych czytelników. Znajdujemy więc odpowiedzi na zadawane przez nich pytania.

Grupa Muszkieterów: synergia jest paliwem napędowym [WYWIAD]

Formuła Muszkieterów polegająca na połączeniu sklepów, stacji paliw czy myjni świetnie się sprawdza również u mnie w Śremie - przyznaje Krzysztof Gapys, członek zarządu Grupy Muszkieterów, właściciel 2. supermarketów Intermarché w Śremie i 1. w Gostyniu oraz 4. stacji paliw Intermarché.

Ekorewolucja w branży opakowań - etykieta "bio" nie wystarczy [WYWIAD]

Ekoskóra z ananasa czy włókna z wodorostów i chmielu to rozwiązania na razie drogie. Póki co przyszłością gospodarki, w tym także handlu, są materiały z recyklatu oraz przeprojektowywanie opakowań plastikowych tak, by trafiły do drugiego obiegu - mówi Beata Pyś-Skrońska z Polskiej Izby Opakowań.

Ulice handlowe się odradzają [WYWIAD]

Słychać głosy o czwartej fali, tymczasem najemcy dopiero co zdążyli wrócić do lokali handlowych, pojawili się też nowi, którzy zajęli miejsce tych co nie przetrwali. O tym jak obecnie wygląda sytuacja na ulicach handlowych opowiada Beata Kokeli, partner, head of retail agency, Cushman & Wakefield.

Herbapol-Lublin: inspirację czerpiemy z natury [WYWIAD]

O herbacianych trendach, gustach konsumentów, nowościach opowiada Agata Matusewicz, senior brand manager, Herbapol-Lublin.

Spar to już nie tylko sklep [WYWIAD]

Sieć wdraża w swoich sklepach nowy format. O szczegółach projektu opowiada w rozmowie z HandelExtra.pl Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep Spar.