Wyniki wyszukiwania dla tagu - Uokik
ilość wyników:
233
UOKiK wydał zgodę na utworzenie spółki Polskie Supermarkety
Polomarket i Stokrotka mogą utworzyć wspólnego przedsiębiorcę.
Galerie handlowe w Warszwie: koncentracji ciąg dalszy
UOKiK przedłużył o cztery miesiące termin zakończenia postępowania dotyczącego przejęcia przez Unibail Rodamco kontroli nad spółkami ZT General Partners oraz Warsaw III.
BAT wchodzi w e-papierosy
British American Tobacco, producent papierosów m.in. pod markami Vogue, Pall Mall, Viceroy i Lucky Strike, zawarł umowę zakupu 100 proc. udziałów Chic Group Wartości transakcji nie ujawniono.
Suplementy diety pod lupą UOKiK i inspekcji sanitarnej
Reklama suplementów diety nie może przypisywać im właściwości leczniczych, czy sugerować, że są remedium na liczne dolegliwości - orzekł Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz Państwowa Inspekcja Sanitarna (PiS).
UOKiK znów informuje o prawach klienta
4 dni na odstąpienie od umowy zawartej przez Internet i zasady reklamacji wadliwego towaru - to główne zagadnienia, jakie UOKiK prezentuje w spotach promujących prawa konsumenta.
UOKiK wydał zgodę na przejęcie Starego Browaru
Spółka RREEF Investment należąca do Deutsche Bank może przejąć centrum handlowe Stary Browar w Poznaniu. Według UOKiK transakcja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.
Produkty z rolnictwa ekologicznego pod lupą UOKiK
- Z ekologicznie czystych rejonów, ze zdrowego serca Mazur, z naturalnych źródeł, z nietkniętych ostępów puszczy - żadne z tych wyrażeń nie gwarantuje, że produkt jest ekologiczny. Inspekcja Handlowa na zlecenie UOKiK przeprowadziła kontrole.
KRD-IG kontra Farmio
- Oświadczamy z pełną odpowiedzialnością, że nieprawdziwa jest teza Krajowej Rady Drobiarstwa, że każde mięso drobiowe wyprodukowane w Polsce zgodnie z prawem jest wolne od antybiotyków - mówi Andrzej Łęgosz, wiceprezes zarządu Farmio.
Nie ustaje dyskusja o suplementach diety
Zwiększenie rzetelności reklam suplementów diety, potrzeba większej edukacji konsumentów i sprzedawców oraz walka z szarą strefą - to główne wnioski ze spotkania 18 instytucji publicznych i stowarzyszeń branżowych zaangażowanych w tematykę suplementów diety.
Biedronka producentem
Jeronimo Martins Polska chce produkować azjatyckie dania gotowe.