Wyniki wyszukiwania dla tagu - Uokik
ilość wyników: 233

UOKiK wydał zgodę na utworzenie spółki Polskie Supermarkety

Polomarket i Stokrotka mogą utworzyć wspólnego przedsiębiorcę.

Galerie handlowe w Warszwie: koncentracji ciąg dalszy

UOKiK przedłużył o cztery miesiące termin zakończenia postępowania dotyczącego przejęcia przez Unibail Rodamco kontroli nad spółkami ZT General Partners oraz Warsaw III.

BAT wchodzi w e-papierosy

British American Tobacco, producent papierosów m.in. pod markami Vogue, Pall Mall, Viceroy i Lucky Strike, zawarł umowę zakupu 100 proc. udziałów Chic Group Wartości transakcji nie ujawniono.

Suplementy diety pod lupą UOKiK i inspekcji sanitarnej

Reklama suplementów diety nie może przypisywać im właściwości leczniczych, czy sugerować, że są remedium na liczne dolegliwości - orzekł Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz Państwowa Inspekcja Sanitarna (PiS).

UOKiK znów informuje o prawach klienta

4 dni na odstąpienie od umowy zawartej przez Internet i zasady reklamacji wadliwego towaru - to główne zagadnienia, jakie UOKiK prezentuje w spotach promujących prawa konsumenta.

UOKiK wydał zgodę na przejęcie Starego Browaru

Spółka RREEF Investment należąca do Deutsche Bank może przejąć centrum handlowe Stary Browar w Poznaniu. Według UOKiK transakcja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.

Produkty z rolnictwa ekologicznego pod lupą UOKiK

- Z ekologicznie czystych rejonów, ze zdrowego serca Mazur, z naturalnych źródeł, z nietkniętych ostępów puszczy - żadne z tych wyrażeń nie gwarantuje, że produkt jest ekologiczny. Inspekcja Handlowa na zlecenie UOKiK przeprowadziła kontrole.

KRD-IG kontra Farmio

- Oświadczamy z pełną odpowiedzialnością, że nieprawdziwa jest teza Krajowej Rady Drobiarstwa, że każde mięso drobiowe wyprodukowane w Polsce zgodnie z prawem jest wolne od antybiotyków - mówi Andrzej Łęgosz, wiceprezes zarządu Farmio.

Nie ustaje dyskusja o suplementach diety

Zwiększenie rzetelności reklam suplementów diety, potrzeba większej edukacji konsumentów i sprzedawców oraz walka z szarą strefą - to główne wnioski ze spotkania 18 instytucji publicznych i stowarzyszeń branżowych zaangażowanych w tematykę suplementów diety.

Biedronka producentem

Jeronimo Martins Polska chce produkować azjatyckie dania gotowe.