Wyniki wyszukiwania dla tagu - Grupa-eurocash
ilość wyników: 124

Eurocash ma plan

Eurocash zamierza się podzielić na dwa niezależnie zarządzane obszary: hurt i detal. W ciągu pięciu lat chce otworzyć 900 supermarketów proximity.

Duży Ben Eurocashu nabiera rozmachu

Duży Ben, stworzona przez Grupę Eurocash wielkopolska sieć nowego typu sklepów z alkoholem, powiększyła się o dwie nowe placówki, w Gnieźnie oraz Poznaniu. Grupa nie wyklucza rozwoju tej marki na inne regiony kraju.

Woda dzieli sklepy

Woda butelkowana to jeden z najczęściej kupowanych produktów w Polsce i jako artykuł pierwszej potrzeby dostępna jest w każdym sklepie spożywczym. Są jednak producenci, którzy faworyzują handel wielkopowierzchniowy i dyskonty.

Frisco.pl chce czterokrotnie zwiększyć biznes

25 lipca w Klaudynie (Stare Babice k. Warszawy) odbyło się symboliczne wmurowanie kamienia węgielnego pod nowym magazynem Frisco.pl, który będzie najnowocześniejszym w Polsce obiektem tego typu do obsługi zamówień zakupów spożywczych z dostawą do domu.

Kończy się nabór do programu Eurocashu

Do końca lipca br. dzieci pracowników Grupy Eurocash oraz personelu zatrudnianego przez jej franczyzobiorców i partnerów mogą aplikować do kolejnej edycji Programu Stypendialnego "Spełniaj marzenia!".

Napoje nierówno gazowane

W małoformatowych sklepach sprzedaje się ponad połowa kupowanych w całej Polsce napojów gazowanych.

Eurocash z bardzo dobrymi wynikami, szczególnie w hurcie

Segment hurtu na ścieżce wzrostu, a detal pod znakiem akwizycji i integracji przejętych sklepów - tak Grupie Eurocash minęło pierwsze półrocze. Firma zdecydowała też o udzielaniu franczyzy i agencji na koncepty Duży Ben oraz Kontigo.

Eurocash chce pozbyć się udziałów w spółce PayUp

PayUp zarządza siecią terminali płatniczych zainstalowanych w sklepach detalicznych na terenie całego kraju. Nabywcą ma być firma Polskie ePłatności, jeden z czołowych graczy na rynku płatności bezgotówkowych. Transakcja wymaga jeszcze zgody UOKiK.

W Lokalnych Herosach klienci głosują zakupami

Klienci ponad 400 sklepów małoformatowych, które biorą udział w konkursie grantowym Grupy Eurocash "Lokalni Herosi", wydali już ponad 7 mln zł na zakupy, by wesprzeć swoje wspólnoty w pozyskaniu środków na realizację lokalnych inicjatyw.

Rynek mlekiem podzielony

Dziś ok. 70 proc. mleka w Polsce jest dystrybuowane za pośrednictwem sklepów wielkoformatowych, głównie wielkich sieci dyskontów i supermarketów. Co z tego wynika?