Wyniki wyszukiwania dla tagu - Nielsen
ilość wyników: 457

Ambra powalczy o rynek RTD

Buduje w kategorii napojów RTD segment premium dla kobiet.

Ferrero Polska rzuca wyzwanie konkurencji

W ciągu trzech lat Ferrero będzie marką numer 1 na rynku czekoladowych słodyczy w Polsce - zadeklarował Enrico Bottero, dyrektor generalny Ferrero Polska. Firma przymierza się do poszerzenia asortymentu.

Trendy: Czas na multipacki

Wafle w czekoladzie są motorem rozwoju kategorii słodyczy impulsowych - informuje Nestle Polska. Jak podaje ze Nielsenem, w okresie sierpień ’11 - lipiec ’12 sprzedaż tej kategorii rok do roku w ujęciu wartościowym wrosła o 13 proc.

Limitowany sos od Winiar

Na stabilnym rynku suchych sosów do gotowania nowości zdarzają się sporadycznie. Jedną z nich wypuścił właśnie na rynek Nestle.

Trendy: rośnie popyt na wina stołowe

Rynek wina mimo spowolnienia lub spadku sprzedaży innych kategorii alkoholowych rośnie w tempie ponad 6 proc. rocznie w ujęciu wartościowym. Najszybciej rozwija się segment win stołowych.

Agros Nova wchodzi w segment marmolady

Spółka Agros Nova zadebiutowała w segmencie marmolady. Pod marką Łowicz wprowadziła dwie marmolady: o smaku wieloowocowym i różanym.

CEDC: Soplica i Żubrówka Biała napędzają sprzedaż

CEDC w II kwartale 2012 r. sprzedał w Polsce o 6 proc. więcej wódki niż w analogicznym okresie roku poprzedniego - wynika z najnowszego sprawozdania finansowego giełdowej spółki.

Rośnie sprzedaż czekoladowych tabliczek

Pomimo spowolnienia gospodarczego konsumenci nadal chętnie sięgają po tabliczki czekoladowe. Wartość ich sprzedaży w ciągu roku rośnie o ponad 7 proc.

Praliny przebojem w dyskontach

Rynek pralin czekoladowych rośnie wartościowo rok do roku o 4,6 proc., ale najszybciej ich sprzedaż rozwija się w dyskontach, gdzie dynamika wzrostu była niemal trzy razy większa.

Butelki zastępują kartony

Coca-Cola Poland Services zastąpiła dotychczasowe litrowe, kartonowe opakowania soków Cappy butelkami PET.