Wyniki wyszukiwania dla tagu - Coca-cola
ilość wyników: 92

Produkty FMCG podbijają świat

Na rynkach rozwijających się konsumenci wydali w 2016 r. o 6 proc. więcej pieniędzy na produkty FMCG niż rok wcześniej. To razem 51 proc. światowych wydatków na ten cel. Jeszcze trzy lata temu udział ten wynosił 48 proc.

Amazon, Walmart, Ikea i Aldi wśród stu największych marek świata

W nowym rankingu BrandZ znalazło się kilka marek handlowych i producenckich z branży FMCG. Najwyżej uplasował się Amazon - na 4. miejscu, zaraz za trzema markami z branży IT.

Robert Lewandowski w kampanii Coca-Coli Zero Cukru

Działania reklamowe dla marki wspierać będą również dotychczasowi ambasadorzy marki Coca-Cola, m.in. Maffashion, Martin, Rezi, Blowek oraz Masny.

O historii opakowań i ich wpływie na współczesny handel

Sztuka pakowania i wymyślania opakowań rozwija się niemalże równolegle z rozwojem handlu, a kreatywność w dziedzinie opakowań, często w równym stopniu co receptury czy innowacje, stoi za sukcesami konkretnych produktów i marek.

Francuskie specjały w Makro i nie tylko

Z okazji 23. urodzin sieć hurtowni przygotowała specjalną ofertę tematyczną z produktami z kuchni francuskiej.

Coca-Cola HBC Polska z nowym dyrektorem finansowym

Stanowisko to objął Konstantinos Vairlis.

Świąteczny hit Coca-Cola w nowym wykonaniu

Tym razem do współpracy producent zaprosił piosenkarkę Cleo.

Coca-Cola HBC Polska z nowym magazynem

W zakładzie produkcyjnym w Radzyminie swój najnowszy magazyn otworzyła firma Coca-Cola. Inwestycja o powierzchni 3800 mkw. warta jest prawie 24 mln zł.

Cukier znika z produktów Coca-Coli

Coca-Cola, w ramach realizacji europejskiego zobowiązania dotyczącego redukcji kaloryczności, wprowadziła na polski rynek produkt bez cukru - Coca-Colę Cherry Zero Cukru.

Coca-Cola wprowadza do sklepów Carrefour "Napojowskazy"

"Napojowskaz" to interaktywne rozwiązanie, którego celem jest nawigacja klienta po kategorii napojów w sieci sklepów Carrefour.