Wyniki wyszukiwania dla tagu - Nielsen
ilość wyników: 457

Trendy: Wartość rynku syropów szybko rośnie

Mimo że sprzedaż syropów owocowych w ujęciu ilościowym utrzymuje się na stałym poziomie, to w ujęciu wartościowym kategoria szybko rośnie.

Tassimo napędza sprzedaż kawy w kapsułkach

Po roku funkcjonowania systemu Tassimo w Polsce firma Kraft Foods zdobyła 17,3 proc. rynku kawy w kapsułach w ujęciu wartościowym - powiedział Handlowi Extra Bogdan Piwko, dyrektor kategorii kawy w Kraft Foods.

Syropy Łowicz zamiast tabletki

Agros-Nova rozszerza portfolio marki Łowicz o linie syropów funkcjonalnych.

Unilever odświeży markę Lipton

Jesienią będzie miało miejsce kompleksowe odświeżenie marki Lipton Yellow Label Tea - poinformowała Handel Extra Anna Kubicka, brand manager z Unilevera.

Winiary kontratakują

Nestle wprowadza na rynek kolejny innowacyjny fix w ramach linii Winiary Pomysł na… Producent zapowiada silne wsparcie nowości w mediach.

FoodCare wchodzi na rynek słodyczy

Zgodnie z ubiegłorocznymi zapowiedziami producent wprowadził właśnie na rynek żelki pod marką Frugo.

Polmosy na plusie

W I półroczu 2012 r. rentowność przemysłu spirytusowego wyniosła 89,9 mln zł, podczas gdy w analogicznym okresie ub.r. odnotowała stratę w wysokości 62 mln zł.

Podwójne paluszki zamiast Beer Fingers

Producent zmienia opakowania i dystrybucję.

Rośnie sprzedaż witamin

Sprzedaż OTC w sklepach wciąż maleje. Z wyjątkiem segmentu witamin, który według Nielsena rośnie w tempie dwucyfrowym rok do roku.

Baterie na plusie

Rośnie sprzedaż, ceny spadają.