Wyniki wyszukiwania dla tagu - Nielsen
ilość wyników:
457
Trendy: Wartość rynku syropów szybko rośnie
Mimo że sprzedaż syropów owocowych w ujęciu ilościowym utrzymuje się na stałym poziomie, to w ujęciu wartościowym kategoria szybko rośnie.
Tassimo napędza sprzedaż kawy w kapsułkach
Po roku funkcjonowania systemu Tassimo w Polsce firma Kraft Foods zdobyła 17,3 proc. rynku kawy w kapsułach w ujęciu wartościowym - powiedział Handlowi Extra Bogdan Piwko, dyrektor kategorii kawy w Kraft Foods.
Syropy Łowicz zamiast tabletki
Agros-Nova rozszerza portfolio marki Łowicz o linie syropów funkcjonalnych.
Unilever odświeży markę Lipton
Jesienią będzie miało miejsce kompleksowe odświeżenie marki Lipton Yellow Label Tea - poinformowała Handel Extra Anna Kubicka, brand manager z Unilevera.
Winiary kontratakują
Nestle wprowadza na rynek kolejny innowacyjny fix w ramach linii Winiary Pomysł na… Producent zapowiada silne wsparcie nowości w mediach.
FoodCare wchodzi na rynek słodyczy
Zgodnie z ubiegłorocznymi zapowiedziami producent wprowadził właśnie na rynek żelki pod marką Frugo.
Polmosy na plusie
W I półroczu 2012 r. rentowność przemysłu spirytusowego wyniosła 89,9 mln zł, podczas gdy w analogicznym okresie ub.r. odnotowała stratę w wysokości 62 mln zł.
Podwójne paluszki zamiast Beer Fingers
Producent zmienia opakowania i dystrybucję.
Rośnie sprzedaż witamin
Sprzedaż OTC w sklepach wciąż maleje. Z wyjątkiem segmentu witamin, który według Nielsena rośnie w tempie dwucyfrowym rok do roku.
Baterie na plusie
Rośnie sprzedaż, ceny spadają.