Wyniki wyszukiwania dla tagu - Nielsen
ilość wyników: 457

Polacy piją Ballantine's

Pod względem spożycia whisky Ballantine’s Polska jest na trzecim miejscu w Europie, za Hiszpanią i Francją - ujawnił Handlowi Extra Jean-Baptiste Mouton, dyrektor marketingu i członek zarządu Pernod Ricard Polska.

Jim Beam z nową etykietą

Zawiera mniej tekstu i mocno eksponuje nazwę kategorii, do której trunek się zalicza.

Nowa linia podpasek Always Platinum

Procter & Gamble wprowadził po cichu, bez medialnego wsparcia do wybranych sieci handlowych nową linię podpasek higienicznych Always Platinum.

Zielona Nestea liderem segmentu

Nestea została rynkowym liderem w segmencie mrożonych herbat zielonych - poinformowała Wioletta Bartosiewicz, marketing activation manager Nestea z firmy Coca-Cola Poland Services.

OSM "Piątnica" wchodzi na rynek jogurtów

Zaczęła od gęstego jogurtu z mascarpone.

BelVita zamiast LuGo!

Kraft Foods rezygnuje z lokalnej marki ciastek pożywnych LuGo! Od czerwca ten sam produkt promuje pod swoją międzynarodową marką BelVita.

Polski jubileusz Coca-Coli

19 lipca minęło 40 lat od czasu uruchomienia pierwszej linii rozlewniczej Coca-Coli w Polsce. Do tej pory firma zainwestowała w Polsce 360 mln euro.

Jedyne prawdziwe Delicje

Od dwóch miesięcy szampańskie Delicje firmy Kraft Foods mają konkurenta w postaci ciasteczek Jedyne od Wedla firmy Lotte Wedel. Opakowania obydwu produktów są do siebie bardzo podobne.

Jim Beam z miodem

CEDC wprowadza na rynek bourbon Jim Beam Honey - to już trzecia smakowa wersja tej markowej whisky.

Agros-Nova: Letnia ofensywa dżemów

Agros-Nova chce wzmocnić swoją pozycję lidera w kategorii dżemów. Ma jej w tym pomóc nowa linia premium.