Wyniki wyszukiwania dla tagu - Nielsen
ilość wyników:
457
Polacy piją Ballantine's
Pod względem spożycia whisky Ballantine’s Polska jest na trzecim miejscu w Europie, za Hiszpanią i Francją - ujawnił Handlowi Extra Jean-Baptiste Mouton, dyrektor marketingu i członek zarządu Pernod Ricard Polska.
Jim Beam z nową etykietą
Zawiera mniej tekstu i mocno eksponuje nazwę kategorii, do której trunek się zalicza.
Nowa linia podpasek Always Platinum
Procter & Gamble wprowadził po cichu, bez medialnego wsparcia do wybranych sieci handlowych nową linię podpasek higienicznych Always Platinum.
Zielona Nestea liderem segmentu
Nestea została rynkowym liderem w segmencie mrożonych herbat zielonych - poinformowała Wioletta Bartosiewicz, marketing activation manager Nestea z firmy Coca-Cola Poland Services.
OSM "Piątnica" wchodzi na rynek jogurtów
Zaczęła od gęstego jogurtu z mascarpone.
BelVita zamiast LuGo!
Kraft Foods rezygnuje z lokalnej marki ciastek pożywnych LuGo! Od czerwca ten sam produkt promuje pod swoją międzynarodową marką BelVita.
Polski jubileusz Coca-Coli
19 lipca minęło 40 lat od czasu uruchomienia pierwszej linii rozlewniczej Coca-Coli w Polsce. Do tej pory firma zainwestowała w Polsce 360 mln euro.
Jedyne prawdziwe Delicje
Od dwóch miesięcy szampańskie Delicje firmy Kraft Foods mają konkurenta w postaci ciasteczek Jedyne od Wedla firmy Lotte Wedel. Opakowania obydwu produktów są do siebie bardzo podobne.
Jim Beam z miodem
CEDC wprowadza na rynek bourbon Jim Beam Honey - to już trzecia smakowa wersja tej markowej whisky.
Agros-Nova: Letnia ofensywa dżemów
Agros-Nova chce wzmocnić swoją pozycję lidera w kategorii dżemów. Ma jej w tym pomóc nowa linia premium.