Wyniki wyszukiwania dla tagu - Nielsen
ilość wyników:
457
Już 1/5 produktów FMCG należy do marek własnych
30,6 mld zł wyniosła w 2018 r. sprzedaż marek własnych rosnąc o 5,2% w stosunku do roku poprzedniego. Dyskonty odpowiedzialne już za 81,8% tej sprzedaży, stworzyły potęgę marek nabiałowych - podaje Nielsen.
Poznaj najbardziej przełomowe innowacje 2018 według Nielsena
Napój Fuzetea Coca-Coli, lody Big Milk Intense Unilevera oraz pasta do zębów Colgate Natural Extracts Charcoal firmy Colgate-Palmolive to najbardziej przełomowe innowacje w Polsce w 2018 r. według Nielsena. Na tle regionu to w naszym kraju innowacje sprzedają się najlepiej.
Nielsen: to produkty świeże przyciągaja do sklepów
Zdaniem klientów produkty świeże, czyli: mięso, pieczywo, wędliny, warzywa i owoce przeważają w podjęciu decyzji odnośnie miejsca zakupów. Tak wynika z raportu Nielsena “Get it fresh".
177 zł w niecałe 30 minut. Tak się kupuje w internecie
"W e-commerce" to nowy raport Nielsena o zakupach produktów spożywczych, kosmetycznych i chemicznych online.
Nielsen: Tokarczuk króluje wśród książek pod choinkę
"Księgi Jakubowe" Olgi Tokarczuk, "Powrót do Jedwabnego" Tomasza Budzyńskiego, Ewy Kurek i Wojciecha Sumlińskiego oraz "Nela w krainie orek" Neli Małej Reporterki, to według Nielsen BookScan Polska najczęściej kupowane książki w okresie przedświątecznym.
10 trendów alkoholowych na 2020 rok
Nielsen wskazuje 10 najważniejszych trendów alkoholowych w 2020 r., w tym jeden ... bezalkoholowy.
Nielsen: małe sklepy idą pod młotek, rosną dyskonty i supermarkety
W 2019 r. działało w Polsce o niemal 5 tys. sklepów mniej niż rok wcześniej i o 7 tys. mniej niż 2 lata temu. Przybywa jedynie dyskontów i supermarketów. Nielsen opublikował właśnie najnowszy raport dotyczący liczby i rodzajów sklepów.
Wiemy ile jest wart rynek produktów spożywczych bio
Nielsen po raz pierwszy oszacował wartość rynku produktów bio w Polsce. Wiadomo, że najwięcej kupują ich mieszkańcy stolicy.
Nielsen: w jeden tydzień Polacy kupili prawie 0,5 mln żelów do rąk!
Nielsen potwierdza, że w obliczu zagrożenia koronawirusem Polacy szturmem ruszyli do sklepów i kupują dużo więcej niż zwykle. Zwłaszcza środków czystości oraz suchych produktów spożywczych.
Nielsen: obyś kupował w ciekawych czasach
Nielsen opracował 6 etapów różnych zachowań konsumentów w zależności od stadium rozwoju pandemii w danym kraju. W którym jesteśmy teraz?