Wyniki wyszukiwania dla tagu - Nielsen
ilość wyników: 457

Z Nielsena do GfK

Od 3 stycznia Panelem Gospodarstw Domowych GfK kieruje dotychczasowy dyrektor zarządzający Nielsena w Polsce Szymon Mordasiewicz. Magdalena Zimna (na zdjęciu) awansowała w strukturach GfK.

Kinder Niespodzianka numerem jeden

To właśnie ten produkt według raportu firmy Nielsen króluje na rynku słodyczy.

W 2018 r. Polacy wydali na piwo rekordowe 16,7 mld zł!

Agencja badawcza Nielsen przygotowała zestawienie 10 najczęściej spożywanych w naszym kraju alkoholi mocnych. Podium otwiera piwo, potem jest wódka (11 mld zł) i whisky (2,3 mld zł).

Nielsen: 2018 rok był bez wątpienia rynkiem browarów

W 2018 r. Polacy wydali na piwo 16,7 mld zł, o rekordowe 7,1% więcej niż rok wcześniej! Z tej kwoty niemal 513 mln zł sprzedaży wygenerowały piwa bezalkoholowe.

Zdrowa żywność rośnie w siłę

Agencja badawcza Nielsen od kliku lat zauważa wzrost trendu healthy.

Sprawdź, co kupujesz i co jesz

Coraz więcej konsumentów szuka w sklepach produktów z czystą etykietą, także w kategorii przekąsek. Hasłem marki #bezściemy firma Arteta promuje odejście od sztuczności, która stała się codziennością Polaków na rzecz autentyczności.

Nielsen o tym, co jest na świątecznych stołach

Żurek jest nadal najbardziej tradycją potrawą na świątecznym stole, podobnie jak i majonez, czy słodkie wypieki. Polacy chętnie popiją też likier i zajadają się czekoladą.

Z rusztu smakuje lepiej

Konsultanci z Nielsena w ubiegłym roku zbadali, które produkty w sezonie grillowym najszybciej znikają ze sklepowych półek, w jaki sposób grillujemy, a także co w wolne dni oglądamy w telewizji. Chodzi oczywiście o majówkę.

Własne marki bardziej premium

Rośnie ich znaczenie w kategoriach premium, a także jedzenia dla dzieci, co świadczy o coraz większym zaufaniu konsumentów do tych produktów.

Produkty ekologiczne i naturalne na topie

Już prawie 40% Polaków interesuje tego typu artykułami - wynika z najnowszego raportu Nielsena "Home & Beauty Lovers Eco".