Wyniki wyszukiwania dla tagu - Nielsen
ilość wyników: 457

W letniej szacie

Rynek syropów do rozcieńczania wart jest około 279 mln zł z lekkim trendem spadkowym w ostatnich latach.

Własne marki hamują

Udział własnych marek w rynku FMCG ustabilizował się, choć należy do nich więcej niż połowa niektórych kategorii.

Energetyki rosną w siłę

Kategoria sport/energy drinki notuje w Polsce roczną sprzedaż w wysokości 1,5 mld zł.

Na słodko i słono

W ostaniem roku sprzedało się prawie 4 mld opakowań słodyczy (bez gum do żucia) o łącznej wartości 11,3 mld zł, podał Nielsen. Na słone przekąski Polacy wydają 3,7 mld zł rocznie.

Skuteczność przede wszystkim

Środków do czyszczenia toalet nie można zastąpić żadnymi innym produktami. Mowa o płynach do WC, kostkach, zawieszkach, a także odświeżaczach powietrza.

Nielsen: segment premium zyskuje na znaczeniu w alkoholach

W 2017 roku segment alkoholi premium został drugim segmentem pod względem wartości sprzedaży, po największym - mainstream, spychając segment ekonomiczny na ostatnie miejsce.

Nielsen: segment jedzenia dla dzieci dynamicznie rośnie

Prducenci dostrzegli potencjał w rozszerzaniu oferty skierowanej do najmłodszych konsumentów. Nawet w kategoriach, które dotąd nie były kojarzone z małym konsumentem, takich jak makarony czy słone wypieki, pojawiają się oferty skierowane do najmłodszych.

Jesień korzystna dla batonów

- Dwa miesiące z najwyższą sprzedażą przypadają na powroty do szkół i na uczelnie - mówi Magdalena Mucha, client consultant, Nielsen

Zakupy spożywcze wciąż bardziej w realu niż w sieci

Ponad połowa polskich konsumentów (56 proc.) nie rozważa w ogóle zakupów żywnościowych w sieci, a mniej niż 1 proc. wszystkich produktów spożywczych jest sprzedawana online, wynika z badań Nielsena "Shopper omnichannelowy na rynku FMCG".

Mydlane zaskoczenie

W kategorii mydeł dominują te w płynie, coraz większą popularnością cieszą się zapasy w saszetkach. Jednak w ostatnim roku dynamika spadku sprzedaży mydeł w kostkach zmniejszyła się.