Wyniki wyszukiwania dla tagu - Nielsen
ilość wyników: 457

Marki własne kontynuują wzrost

To wynik globalnego badania The rise and rise again of "Private Label - Nielsen Global Report" Nielsena w ponad 60 krajach.

Stacje benzynowe coraz ważniejsze dla rynku FMCG

- Sytuacja, jaką wprowadza ustawa o zakazie handlu w niedzielę i z jaką spotkały się hipermarkety czy dyskonty, nie jest niczym nowym dla stacji benzynowych - mówi Konrad Wacławik, ekspert rynku detalicznego, Nielsen.

Płatne reklamówki nie przeszkadzają Polakom

6 na 10 konsumentów uważa, że pobieranie opłaty za reklamówki jest uzasadnione, wynika z badania firmy Nielsen i Payback.

Wkraczamy w erę konsumpcjonizmu hybrydowego

Nielsen wraz z Payback wyróżnili cztery powody tzw. hybrydyzacji konsumpcji wśród Polaków.

Konsument rządzi. Czy aby na pewno?

Czy na pewno każdy konsument jest królem, czy może pewna grupa konsumentów pozostaje nieco niezauważona? Na to pytanie szuka odpowiedzi Małgorzata Głos, client business partner z agencji badawczej Nielsen (na zdjęciu).

Jak palili tak palą, jak kupowali tak kupują

Nie pomogły drastyczne zdjęcia na opakowaniach papierosów. Ich sprzedaż wciąż utrzymuje się na tym samym poziomie. Rząd nie składa broni i szykuje kolejne obostrzenia. Tym razem na celowniku są papierosy typu slim.

Gotowi do boju

Mistrzostwa świata w piłce nożnej są już na wyciągnięcie ręki, a to oznacza, że kibice ruszą do sklepów po skierowane do nich produkty. Głównie piwo.

Popularność piłki nożnej wciąż rośnie

Z okazji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Rosji firma Nielsen sprawdziła, ilu sport ten ma fanów na całym świecie. Okazało się, że coraz więcej.

Szybciej niż cały rynek

Kategoria środków do zmywarek rozwija się w tempie dwucyfrowym - mówi Ewa Soboń, client director w firmie Nielsen.

Moda na piwa rzemieślnicze i regionalne

Choć na rynku piwa dominuje "wielka trójka" międzynarodowych grup browarniczych, najszybciej rośnie wartość sprzedaży piw kraftowych i regionalnych.