Wyniki wyszukiwania dla tagu - Nielsen
ilość wyników: 457

Szeroki asortyment magnesem na klientów

Nielsen: ze wszystkich grup dochodowych to Polacy mają coraz więcej pieniędzy na wydatki.

Nielsen: mała czarna i nie tylko

- W hipermarketach na półkach można znaleźć średnio ok. 400 różnych herbat. Dynamicznie rozwija się też sprzedaż szałwii, pokrzywy, czystka czy morwy białej - mówi Aleksandra Kret, client specialist w Nielsen Polska.

E-commerce - lokomotywą handlu?

Polska wciąż znajduje się w początkowej fazie wzrostu e-commerce - to wniosek z raportu Nielsena dotyczącego handlu online.

Nielsen: kawa coraz cenniejsza

W każdym z segmentów można zauważyć wzrosty lub tendencję wzrostową cen - o najważniejszych zmianach na rynku kawy mówi Przemek Maciejewski, client specialist w Nielsen Polska.

Nielsen: mocny sezon w lodach

- Wartość sprzedaży lodów w 2017 r. wyniosła 1,998 mld zł i w porównaniu z 2016 r. urosła o 2,7 proc. - mówi Piotr Kędzierski, client consultantem w Nielsen Polska.

Różnorodność w cenie

W 2017 r. na polski rynek piwa, wart w Polsce ok. 15,5 mld zł, trafiło 1655 nowych piw. Tylko 6 proc. było klasycznymi jasnymi pełnymi.

Z vendingiem za pan brat

Agencja badawcza Nielsen przygotowała pierwsze w naszym kraju badanie rynku vendingowego. Wynika z niego, że to z automatów z gorącymi napojami konsumenci korzystają najczęściej.

Woda na wysokiej fali

Detaliczny rynek wody butelkowanej bezsmakowej wyniósł w 2017 r. około 3,4 mld zł. To najwięcej od trzech lat.

Piątek, sobota, poniedziałek

To na wzrost obrotów w te dni liczą właściciele sklepów, którzy muszą je zamykać w niedziele z zakazem handlu. A na te niedziele liczą ci, którzy mogą handlować.

Biedronka pożądana przez studentów

Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka, w rankingu "Pracodawca Roku" uplasował się na 4. pozycji tuż za takimi gigantami jak Google, Deloitte i Ernst & Young.