Wyniki wyszukiwania dla tagu - Nielsen
ilość wyników: 457

Haribo: rośnie popyt na kwaśne żelki

Dzięki m.in. wzmocnieniu dystrybucji producent żelków miał w 2011 r. wyższe przychody niż rok wcześniej. Cały segment tych słodyczy notuje jednak niewielki spadek.

Wyborowa ma nową butelkę

4 czerwca do sprzedaży trafiła Wyborowa w nowych opakowaniach. Dzięki bardziej eleganckiej butelce Pernod Ricard Polska chce podkreślić status wódki premium.

Inco wspiera sprzedaż tabletek do zmywarek Ludwik

Producent chce przekonać konsumentów, że Ludwik to nie tylko płyn do mycia naczyń.

Whisky od Żywca

Grupa Żywiec wprowadziła do dystrybucji szkocką whisky Long John. Trunek należy do tego segmentu alkoholowego rynku, przed którym rysują się bardzo dobre perspektywy.

Kinowa ofensywa Nescafe

W kinach Cinema City dobiegła końca promocja kawy Nescafe 3 in 1. W trwającej do 7 czerwca akcji Nestle Polska rozdało widzom 500 tys. sampli.

Polscy konsumenci przestali być optymistami

Kryzys odciska piętno na koszykach zakupowych Polaków.

Nestea ze stewią

Coca-Cola wprowadza na rynek ice tea słodzone stewią jako drugi producent w tej kategorii w Polsce, po PepsiCo.

Knorr liderem na rynku fiksów

Knorr Fix do Spaghetti Bolognese jest numerem 1 w Polsce - pochwalił się Unilever w prasowym komunikacie, powołując się na Nielsena.

Coca-Cola: dzięki Euro 2012 zwiększyliśmy sprzedaż

Coca-Cola dzięki sponsoringowi UEFA Euro 2012 i prowadzonej przed i w trakcie piłkarskiego turnieju kampanii reklamowej zwiększyła sprzedaż - poinformował koncern.

Hochland: kolejna limitowana edycja

Producent po raz drugi w tym roku wypuszcza limitowaną edycję serów topionych w krążkach.