Wyniki wyszukiwania dla tagu - Lidl-polska
ilość wyników: 128

Aleksandra Szywilewska odpowiedzialna za marketing Lidla

Z firmą związana jest od 2012 r.

Nowy dyrektor marketingu w Ikea Retail

Z początkiem listopada stanowisko to obejmie Filip Fiedorow.

Poszukiwany, poszukiwana

Rządowy program "Rodzina 500+" napędza sprzedaż w wielu sklepach, ale sprzyja też rosnącej liczbie wakatów w handlu. Pojawiły się wyliczenia, że od momentu pierwszych wypłat zapomogi aż o 100 tys. wzrosła liczba kobiet nieaktywnych zawodowo.

GfK zapytał o marki własne Lidla

Instytut badawczy GfK przetestował na zlecenie sieci Lidl produkty sprzedawane pod jego markami własnymi. Wyniki badania pokazują, że zdaniem większości respondentów, są one równie smaczne lub lepsze niż wyroby znanych marek, o czym sieć będzie informować w rozpoczynającej się kampanii promocyjnej.

Lidl markami własnymi stoi

Marki własne generują 70 proc. obrotów sieci Lidl. Wśród nich prawie 70 proc. to produkcja krajowa - informuje Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.

Biedronka kupiła ten sam koncept marketingowy, co Lidl w Portugalii

Najnowszą akcję lojalnościową Biedronki Gang Świeżaków już rok wcześniej przeprowadził portugalski Lidl - ustaliła Wirtualna Polska. Biedronka odpowiada, że od nikogo pomysłu nie ściągnęła, a jedynie kupiła ten sam koncept marketingowy co konkurent. Lidl poprosił prawników o przyjrzenie się sprawie.

Lidl: jesteśmy liderem wśród pracodawców branży handlowej

Anna Durzyńska objęła stanowisko dyrektora ds. personalnych spółek grupy Lidl w Polsce (na zdjęciu). Firma podkreśla, że w Polsce zatrudnia już ok. 15 tys. pracowników.

Lidl każdemu pracownikowi da bon o wartości 600 zł

Tak firma świętuje zbliżające się otwarcie 600. placówki. Łączna wartość bonów na zakupy przekazanych pracownikom wyniesie 9 mln zł.

Lidl: absolutna satysfakcja albo zwrot pieniędzy

27 października Lidl ruszył z kolejną akcją promocyjną. Tym razem dotyczy ona promowanych przez sieć marek własnych. Każdy konsument, który kupi tego typu produkty spożywcze, chemiczne czy kosmetyki będzie mógł je zwrócić bez podania przyczyny.

Lidl przecenił a może nie docenił Polaków

22 dni wcześniej Lidl Polska zakończył promocję "Absolutna satysfakcja albo zwrot pieniędzy", która miała przekonać klientów do jakości produktów marek własnych operatora. Pojawiły się nadużycia, które firmę mogą wiele kosztować.

} }