Wyniki wyszukiwania dla tagu - Nielsen
ilość wyników: 457

Konsument jest najważniejszy

W poszukiwaniu innowacji warto się skupić na tych konsumentach, którzy z jakichś powodów nie używają danego produktu bądź kategorii produktów - mówi Marek Rudek, innovation business partner w Nielsenie.

Od nowego produktu do innowacji długa droga

Spełnienie potrzeb i aspiracji konsumentów, rozwiązanie ich problemów to zadania innowacyjnych produktów.

Mieszanki ciast, czyli wyczarowane z proszku

Obecnie wartość tego rynku szacowana jest na ok. 80 mln zł i nadal rośnie.

Top 4 najnowszych trendów w sprzedaży i reklamie

Nielsen wskazał cztery najważniejsze trendy, które szturmem podbijają rynek.

E-commerce w FMCG

To teraźniejszość czy pieśń przyszłości? Według Nielsena - raczej to drugie.

Szwajcar czy holender?

Polacy wydają na sery żółte ponad 2 mld zł rocznie.

Nielsen: praliny i tabliczki na walentynki

Wartość sprzedaży pralinek oraz tabliczek czekoladowych, która odbywa się w lutym wynosi odpowiednio: 127,5 mln zł oraz 135,8 mln zł. To dużo mnie niż w okresie świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy.

W Polsce nadchodzi bio-rewolucja

Z raportu Nielsena "Make it healthy" wynika, że zdrowie jest dla Polaków ważniejsze niż dla przeciętnego Europejczyka.

Będzie rosła sprzedaż żywności w internecie

Tylko 1 proc. produktów szybkozbywalnych, w tym żywności, konsumenci kupują przez internet. W ciągu najbliższych 2-3 lat wzrost ma być jednak co najmniej dwukrotny.

Polski piwosz stawia na jakość

W 2017 r. w naszym kraju sprzedało się mniej piwa niż rok wcześniej. Jednak wartościowo spadek był mniejszy niż wolumenowo.