Wyniki wyszukiwania dla tagu - Nielsen
ilość wyników: 457

Konsumenci wydają miliardy na jedzenie

O 4,3 miliarda euro więcej niż w 2015 r. wydali konsumenci siedmiu krajów Europy Zachodniej na produkty FMCG w 2016 r.

Jacobs w nowej odsłonie

Jacobs Douwe Egberts zmienił wygląd wszystkich kaw pod marką Jacobs.

Wszystko o żelkach, sugusach, twardych cukierkach i lizakach

Cukierki nieczekoladowe to mocno zróżnicowana kategoria, choć najwięcej perspektyw ma segment żelków, który realizuje ponad jedną czwartą sprzedaży kategorii.

Sery twarde to największa kategoria na rynku sera, warta ponad 2 mld zł

Choć sery żółte sprzedają się dobrze przez cały rok, lekki wzrost zapotrzebowania widoczny jest jesienią i zimą. To idealny towarzysz kanapki dla ucznia.

Szkolny plecak ze zdrową przekąską

Coraz częściej do tornistrów, zamiast klasycznych batonów, trafiają owocowe i warzywne snacki.

Rynek FMCG w Europie rośnie najszybciej od trzech lat

Sprzedaż produktów FMCG wzrosła w II kwartale 2017 r. o 3,7 proc., co jest najwyższym poziomem od trzech lat - podają zachodnie media za Nielsenem.

Unilever przejmuje organiczne herbaty

Holendersko-brytyjski producent Unilever ogłosił akwizycję brytyjskiego producenta ekskluzywnych organicznych herbat Pukka Herbs. Nie podano kwoty transakcji.

W rozsądnej cenie

Kremy, których cena nie przekracza 8 zł, w 2016 r. zanotowały wzrost sprzedaży o 10 proc., dzięki czemu zajmują już 62 proc. kategorii.

W chłodne jesienne popołudnia

Zupy z mrożonki to najszybszy przepis na przygotowanie pożywnego rozgrzewającego pierwszego dania. Polacy spożywają ok. 17 tys. ton tych produktów rocznie.

Niszowe alkohole dochodzą do głosu

Tylko u nas: 31,6 mld zł rocznie, tyle według Nielsena, Polacy wydają rocznie na wszelkiej maści alkohole. Najwięcej na piwo i wódkę.