Wyniki wyszukiwania dla tagu - Makro
ilość wyników: 46

Media Markt rozwija sieć sprzedaży

Jesienią otwarcie kolejnej placówki sieci we Włocławku.

Seko zwiększa wpływy

Wzrost przychodów i kontrola kosztów przełożyły się na trzykrotny wzrost zysków producenta ryb, marynat i przetworów rybnych.

Rosną wydatki sieci handlowych na reklamę

Rekordziści, jak Lidl, w pierwszej połowie 2017 r. wydali na ten cen 65,7 mln zł - ponaddwukrotnie więcej od największego rywala - Jeronimo Martins, operatora sieci Biedronka.

Metro: pierwsze wyniki po podziale

W III kw. roku 2016/2017 wydzielona z dawnej Grupy Metro spółka Metro AG odnotowała niemal 5-proc. wzrost sprzedaży.

Kampania Visa i Makro zakończona sukcesem

Podczas kampanii promocyjnej sieć hurtowni zanotowała wzrost liczby dziennych transakcji kartami i wartości średniego koszyka.

Francuskie specjały w Makro i nie tylko

Z okazji 23. urodzin sieć hurtowni przygotowała specjalną ofertę tematyczną z produktami z kuchni francuskiej.

Już 5000 ofert z okazji Dnia Własnego Biznesu

Prawie 2000 firm dołączyło do międzynarodowego Dnia Własnego Biznesu, w Polsce organizowanego przez sieć hurtowni Makro. Wydarzenie to jest okazją dla przedsiębiorców do promocji własnej działalności i pozyskanie nowych klientów m.in. poprzez tworzenie dla nich ofert specjalnych.

Jabłko Lubelskie - nowa marka na rynku

Firma LubApple, jeden z czołowych producentów owoców w Europie, wzbogaca listę produktów regionalnych, z którymi kojarzona jest Lubelszczyzna.

Jacob’s Creek Double Barrel

Australijska marka wina z portfolio Wyborowa Pernod Ricard prezentuje czerwone wino, które najpierw starzone jest w tradycyjnych dębowych beczkach, później w beczkach po whisk(e)y.

Świąteczna odsłona wina Lutzville

Od listopada na rynku dostępna jest specjalna, limitowana odsłona wytrawnego, czerwonego wina Lutzville Pinotage oraz białego Lutzville Sauvignion Blanc z eleganckim korkiem w kształcie kryształu do zatykania butelki.