Wyniki wyszukiwania dla tagu - Henkel
ilość wyników: 96

PZ Cussons o planach po transakcji z Henklem

- Nasza strategia opiera się na produktach do pielęgnacji ciała. W ten sposób chcemy wzmocnić pozycję w tym sektorze - zapowiada Piotr Sucharski, prezes PZ Cussons Polska.

PZ Cussons: w Polsce stawiamy na Luksję

Z globalnych marek - na Original Source i Carex.

Henkel: ponad połowę sprzedaży realizuje 10 marek

Producent chce zwiększyć globalne przychody z wypracowanych w 2013 r. 16 mld euro do 20 mld euro w 2016 r.

Co za dużo, to niezdrowo

Dobrze przygotowane materiały POS mogą wzmocnić rozpoznawalność marki i zwiększyć sprzedaż w sklepie. Jeżeli będzie ich jednak zbyt dużo, mogą dać efekt odwrotny do zamierzonego.

Henkel: nieco mniej niż rok wcześniej

W I kwartale 2013 r. przychody ze sprzedaży Henkla wyniosły 3,9 mld euro i były o 2,6 proc. niższe niż te wypracowane w I kwartale 2012 r.

Henkel specjalistycznie

Firma Henkel, niemiecki producent chemii specjalistycznej, przejmuje francuskiego producenta detergentów Spotless Group.

Dramers sukcesywnie rozwija portfolio marki Look Expert

Producent stworzyła linię profesjonalnych kosmetyków do włosów, ale zapewnia, że w porównaniu do konkurencyjnych marek, jej produkty są tańsze i podane w ekonomicznych opakowaniach, a jednocześnie mają bogaty skład i nowoczesny design.

Henkel: słabsze wyniki w trudnych warunkach rynkowych

W pierwszej połowie 2014 r. przychody ze sprzedaży firmy Henkel wyniosły 8 mld euro i było o 3 proc. niższe niż te wypracowane w I połowie 2013 r.

Dobre wyniki Henkla w trudnych warunkach rynkowych

W pierwszych dziewięciu miesiącach 2014 r. przychody ze sprzedaży firmy Henkel wyniosły 12,3 mld euro, czyli o 1,6 proc. mniej niż w tym samym okresie ub.r. Jednocześnie w ujęciu organicznym odnotowano wzrost przychodów ze sprzedaży o 3,3 proc., co zarząd firmy uważa ze szczególnie istotne.

Henkel: największa rewolucja Clin od 10 lat

Liczne promocje i "atrakcyjne" oferty sprzedażowe planuje w grudniu Henkel, producent marki Clin. Ale najbardziej producent skupia się na przygotowaniach do sezonu wiosennego.