Wyniki wyszukiwania dla tagu - Grupa-eurocash
ilość wyników: 124

Zmiany w dziale sprzedaży Carlsberg Polska

Mieszko Musiał, krajowy dyrektor sprzedaży objął funkcję dyrektora ds. sprzedaży w regionie Europy Zachodniej Grupy Carlsberg. Jego miejsce zajmie Piotr Gondek, dotychczasowy menedżer ds. kluczowych klientów hurtowych.

Dobre wyniki Grupy Eurocash

W 2014 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Eurocash wzrosły o 2,6 proc. i sięgnęły 16,7 mld zł. Wynik ten udało się osiągnąć m.in. dzięki dobrej sprzedaży w IV kwartale ub.r., która wyniosła 4,44 mld zł, co oznacza wzrost o 5,1 proc. r./r.

Eurocash: 12 tysięcy sklepów w 20 lat

Grupa Eurocash, zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych oraz operator kilku sieci franczyzowych, świętuje okrągły jubileusz.

PayUp rozszerza ofertę swoich usług

Należąca do Grupy Eurocash PayUp wprowadza na rynek nowe rozwiązanie, dzięki któremu w sklepie detalicznym konsument może kupić kartę do płatności w Internecie.

Klienci Eurocashu w teleturnieju w Polsacie

Polsat w czerwcu br. rozpocznie emisję teleturnieju "Mistrz zakupów", który poprowadzi aktor Piotr Gąsowski. Zgłosić się można do niego biorąc udział w akcji Megaturniej, promującej kupowanie w sklepach Grupy Eurocash.

Eurocash na dużym plusie

W I kwartale 2015 r. sprzedaż Grupy Eurocash przekroczyła 4,6 mld zł i była o 24 proc. wyższa niż w analogicznym okresie 2014 r. Dynamiczny wzrost to w dużej mierze efekt akwizycji dokonanych w ubiegłym roku.

Eurocash promuje sklepy przez program telewizyjny

W sobotę 6 czerwca odbyła się premiera pierwszego odcinka programu telewizyjnego "Mistrz Zakupów". Teleturniej, prowadzony przez Piotra Gąsowskiego na antenie Polsatu jest częścią Megaturnieju - prowadzonej przez Grupę Eurocash ogólnopolskiej akcji promocyjnej wspierającej handel tradycyjny.

Szyte na miarę

Efektywne, oryginalne, dopasowane do konsumentów i z wyjątkowymi nagrodami - takie muszą być teraz programy lojalnościowe. Działania masowe i standardowe tracą już rację bytu.

Marżo, gdzie jesteś?

Wyniszczająca walka o klienta trwa w najlepsze. Jej skutkiem są marże poniżej 20 proc., które nie pozwalają właścicielom sklepów na inwestycje, a jedynie na przetrwanie.

Dwucyfrowe wzrosty w Eurocashu

W II kwartale 2015 r. sprzedaż Grupy Eurocash, krajowego lidera w hurtowej dystrybucji żywności i innych towarów FMCG, sięgnęła 5,18 mld zł i była o blisko 21 proc. wyższa niż w analogicznym okresie 2014 r.