Wyniki wyszukiwania dla tagu - Delikatesy-centrum
ilość wyników: 73

Odchodzimy od foliówek

Statystyczny Polak rocznie zużywa ponad 460 foliowych toreb, Duńczyk i Fin - po cztery. Na świecie co i rusz zakazują rozdawania reklamówek.

Dobre wyniki Grupy Eurocash

W 2014 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Eurocash wzrosły o 2,6 proc. i sięgnęły 16,7 mld zł. Wynik ten udało się osiągnąć m.in. dzięki dobrej sprzedaży w IV kwartale ub.r., która wyniosła 4,44 mld zł, co oznacza wzrost o 5,1 proc. r./r.

Na lokalną skalę

Bardzo dużą rolę odgrywają u mnie marki regionalne, a także dział z owocami i warzywami - mówi Mirosław Gawryluk, prowadzący w Zaściankach sklep należący do sieci Chorten.

Nie czas na eksperymenty

Wsparcie sprzedaży i sprawdzone już topowe produkty to podstawa oferty w kategorii ciast w torebkach. Przybywa jednak konsumentów, którzy preferują samodzielne wypieki. Dla nich nie może zabraknąć wszelkich dodatków do pieczenia, w tym dekoracyjnych.

Największe sieci: nowe placówki

Delikatesy Premium, Carrefour Market, Gama, Livio, Spar.

Co dalej franczyzo?

Sieci franczyzowe rozwijają się, powstają nowe. Jednak eksperci przewidują, że w ciągu kilku lat nastąpi nasycenie rynku i weryfikacja konceptów.

Eurocash na dużym plusie

W I kwartale 2015 r. sprzedaż Grupy Eurocash przekroczyła 4,6 mld zł i była o 24 proc. wyższa niż w analogicznym okresie 2014 r. Dynamiczny wzrost to w dużej mierze efekt akwizycji dokonanych w ubiegłym roku.

Handel w dwóch światach

Zacierają się różnice między formatami sklepów. Handel coraz lepiej wykorzystuje internet. Rozmowa z Agnieszką Gosiewską, retailer services director w firmie badawczej Nielsen.

Eurocash promuje sklepy przez program telewizyjny

W sobotę 6 czerwca odbyła się premiera pierwszego odcinka programu telewizyjnego "Mistrz Zakupów". Teleturniej, prowadzony przez Piotra Gąsowskiego na antenie Polsatu jest częścią Megaturnieju - prowadzonej przez Grupę Eurocash ogólnopolskiej akcji promocyjnej wspierającej handel tradycyjny.

Marżo, gdzie jesteś?

Wyniszczająca walka o klienta trwa w najlepsze. Jej skutkiem są marże poniżej 20 proc., które nie pozwalają właścicielom sklepów na inwestycje, a jedynie na przetrwanie.