Wyniki wyszukiwania dla tagu - Makro
ilość wyników:
46
Kontakty w cenie
Kompetentny, uprzejmy, z doświadczeniem w branży, najlepiej długo pracujący u jednego pracodawcy - takimi cechami powinien charakteryzować się idealny przedstawiciel handlowy. Do takiej definicji zgodnym chórem doszli detaliści, z którymi rozmawialiśmy.
Już 40 tys. ton produktów rybnych wytwarzanych w Polsce ma certyfikat MSC
Raport Roczny MSC 2014-15 pt. "15 lat certyfikowanych ryb i owoców morza" pokazuje, że miniony rok był szczególnie udany dla zrównoważonych połowów, również dzięki udziałowi w programie polskich rybaków oraz producentów.
Od A do Z
Myliłby się ten, który uznałby kategorię dań gotowych w słoikach za archaiczną. Choć istnieje na rynku od lat, przybywa jej konsumentów. Duża w tym zasługa samych producentów, którzy znacznie podnieśli jakość produktów.
Makro z nową aplikację mobilną
Dzięki niej użytkownicy mają wgląd do wybranych nowości produktowych, aktualnych gazetek promocyjnych z ofertą alkoholi oraz ofert specjalnych dostępnych tylko dla posiadaczy aplikacji.
Makro świętuje 22. urodziny
W związku z jubileuszem od 13 września na klientów sieci czekają tysiące produktów w niższych cenach, loterie, konkursy i promocje.
Makro inwestuje w nowy kanał dystrybucji
Firma rozpoczęła budowę sieci platform dystrybucyjnych w kluczowych dla sektora HoReCa lokalizacjach Polski.
Największe sieci: nowe placówki
Delikatesy Mięsne Gzella, E. Leclerc, Gama, Lidl, Makro, Mini Gama, Natura, Smyk, Spar, Ziaja.
Ponad 1 mld zł na reklamę sieci handlowych
Lidl wydał na reklamę ponad dwa razy więcej niż drugi w zestawieniu Media Expert i o ponad 100 mln zł więcej niż jego główny konkurent - Biedronka.
Połączenie Tesco i Bookera coraz bliżej
Połączenie z Tesco nastąpi prawdopodobnie pod koniec 2017 lub na początku 2018 r. - poinformował przy okazji publikacji wyników firmy Booker jej prezes Charles Wilson.
Intermarché bez jajek trójek
Sieć supermarketów podjęła decyzję o stopniowym wycofywaniu z obrotu jajek pochodzących od kur z chowu klatkowego.