Wyniki wyszukiwania dla tagu - Lidl-polska
ilość wyników: 127

Kawior i homary nie dla Polaków

Nie kupujemy luksusowych produktów spożywczych ze względu na zbyt wysoką cenę.

Przystanek Woodstock z Lidlem

Lidl już po raz piąty weźmie udział w Przystanku Woodstock. Sieć zbuduje rockowy sklep z dostosowanym do potrzeb uczestników asortymentem, w którym będą oni mogli kupić produkty na każdy dzień bez konieczności opuszczania terenu Festiwalu.

Lidl podsumował tegoroczny Woodstock

Sieć po raz piąty zbudowała Lidl Rock Shop na Przystanku Woodstock.

Lidl kończy współpracę z Pascalem i Okrasą

Po trzech latach działań, prowadzonych w ramach formatu łączącego edukację z rozrywką, Lidl Polska kończy kampanię "Pascal kontra Okrasa".

Lidl podbija Instagram

Sieć wchodzi do kolejnego kanału social media.

Wyprawki dla uczniów pracowników Lidla

Chcąc wesprzeć pracowników i ich rodziny Lidl po raz czwarty przygotowuje wyprawkę pierwszoklasisty. W tym roku przekaże dzieciom 1200 szkolnych kompletów.

Lidl zmienia design piw Argus

Niebawem produkt w nowej odsłonie pojawi się we wszystkich sklepach sieci.

Polak w zarządzie koncernu Lidl w Niemczech

Michał Łagunionek, dotychczasowy prezes zarządu Lidl Polska, został powołany jako nowy członek zarządu centrali koncernu Lidl w Niemczech.

Chleby z Lidla bez konserwantów

Chcąc zachęcić klientów do wyboru zdrowych produktów, Lidl opracował nowe receptury pieczywa - teraz wszystkie chleby z asortymentu "Chrupiące z pieca" nie zawierają konserwantów.

IQS: Rośnie popyt na luksusowe produkty spożywcze

Cena produktów (77 proc.), ograniczona dostępność (21 proc.) oraz niewiedza na temat ich przygotowania (17 proc.) są barierami odstraszającymi konsumentów od zakupu delikatesowych artykułów spożywczych - wynika z badań przeprowadzonych przez Grupę IQS na zlecenie Lidl Polska.

} }