Wyniki wyszukiwania dla tagu - Gus
ilość wyników: 69

PMR: mniej dzieci, to niższa dynamika rynku

Zgodnie z wynikami analizy PMR, zawartej w raporcie "Rynek produktów dla dzieci w Polsce 2014. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2014-2019", rynek produktów dla dzieci osiągnął wartość 8,7 mld zł w 2013 r., co stanowiło wzrost tylko o 1,6 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.

Ponad 61 proc. Polaków biernych zawodowo to kobiety

GUS opublikował raport "Kobiety i mężczyźni na rynku pracy", z którego wynika, że współczynnik aktywności zawodowej kobiet rośnie szybciej niż mężczyzn, ale nadal więcej pań jest biernych niż aktywnych zawodowo.

GUS: jest lepiej, ale powodów do świętowania nie ma

Ze wstępnych danych GUS wynika, że w 2014 r. w Polsce urodziło się 376 tys. dzieci. To najwięcej od czterech lat, ale nadal za mało, aby zagwarantować prostą zastępowalność pokoleń.

Diageo Polska: Smirnoff Black to nasz ubiegłoroczny hit sprzedaży

Polacy coraz chętniej sięgają po wódki z segmentu premium, takich jak Smirnoff Black.

Hipermarkety wciąż na minusie

Dane Nielsena pokazują, że nawet w ostatnim kwartale ub.r. wartość sprzedaży w tym kanale była niższa niż rok wcześniej.

GUS o tym, ile pieniędzy mają miesięcznie Polacy i ile z tego wydają na jedzenie

W 2014 r. sytuacja materialna gospodarstw domowych w Polsce poprawiła się. Przeciętny miesięczny dochód na osobę w zaokrągleniu do 1 zł ukształtował się w 2014 r. na poziomie 1340 zł i był realnie wyższy o 3,2 proc. od dochodu z 2013 r.

Do pomocy w kuchni

Nawet w tych gospodarstwach domowych, w których na co dzień korzysta się ze zmywarek, często stosuje się również tradycyjne płyny do mycia naczyń. To dlatego obie kategorie wciąż się rozwijają.

Pospolite ruszenie

Tak, ale... - tak w skrócie można podsumować stanowisko sieci i organizacji handlowych w sprawie planowanego wprowadzenia w przyszłym roku nowego podatku obrotowego dla sklepów.

Ceny spadały

GUS opublikował wskaźniki cen za grudzień i 2015 r.

GUS: w grudniu ceny w dół, sprzedaż w kratkę

Ceny towarów i usług konsumpcyjnych - według szybkiego szacunku GUS - obniżyły się w grudniu 2015 r. o 0,2 proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca, a w porównaniu z analogicznym miesiącem w 2014 r. spadły o 0,5 proc. Według CMR wzrosła za to sprzedaż w sklepach małoformatowych.