Wyniki wyszukiwania dla tagu - Nielsen
ilość wyników: 457

Kamis wchodzi na rynek fiksów do gotowania

Firma McCormick, właściciel marki Kamis, wszedł na rynek fiksów - kategorię zdominowaną przez Unilevera (Knorr) i Nestle (Winiary).

Bahlsen wciąż wspiera Krakuski

Producent kontynuuje telewizyjną kampanię.

Trendy: Dzień Kobiet ważniejszy niż walentynki

Dynamika wzrostu sprzedaży słodyczy przed walentynkami jest dwukrotnie słabsza niż przed Dniem Kobiet - wynika z danych Nielsena.

Ludwik trzeci w tabletkach

Wśród produktów markowych tabletki do zmywarek Ludwik zajmują trzecią pozycję. Inco pozostaje liderem w rynku płynów do ręcznego zmywania.

FoodCare stawia na Blow

Producent zamierza aż trzykrotnie zwiększyć udział marki Blow w rynku napojów energetyzujących.

Wartość rynku majonezu rośnie

W ostatnim roku handel sprzedał 51 mln litrów majonezu za 609 mln zł - podało Nestle Polska za Nielsenem.

Proszek na kryzys

W ubiegłym roku rynek proszków do pieczenia urósł ilościowo aż o 12 proc. - podał Dr.Oetker za Nielsenem.

Trendy: Tańsze wino sprzedaje się lepiej

W kanale tradycyjnym rośnie spożycie wina w przedziale cenowym 10-15 zł, natomiast spada tego powyżej 20 zł - podała Polska Rada Winiarska, powołując się na badania CMR.

Wielkanocna ofensywa Kieleckiego

WSP "Społem" wystartuje z wielkanocną kampanią promocją Majonezu Kieleckiego - poinformował prezes firmy Jerzy Misiak.

Hochland wspiera sprzedaż

Piotr Nagalski, dyrektor marketingu Hochland Polska, zapowiada kontynuowanie reklamowego wsparcia sprzedaży, a także działania w sklepach.