Wyniki wyszukiwania dla tagu - Piotr-i-pawel
ilość wyników: 144

Tesco rusza z zakupami przez internet

Tesco Ezakupy to nowa usługa, dostępna na razie w Warszawie.

Piotr i Paweł rośnie

Sieć otwiera w maju trzy nowe placówki.

Tan-Viet wprowadził Wok Smoka

Firma promuje nowość kampanią w telewizji.

Fazer w żelkach

Raisio, dystrybutor produktów Fazera, wchodzi w kolejną kategorię.

Cleanic Deo tworzy nową kategorię

Harper Hygienics pod marką Cleanic Deo buduje nową kategorię na rynku produktów kosmetyczno-higienicznych.

Bać-Pol zdradza plany

Rok 2013 Bać-Pol zamierza zamknąć sprzedażą w wysokości 1,85 mld zł, co oznacza 20-proc. wzrost w stosunku do roku 2012.

Marka Beef Master w sieci Piotr i Paweł

Z końcem października do supersamów sieci Piotr i Paweł trafiły produkt Beef Master: steki z polędwicy, steki z rostbefu, steki z antrykotu, T-bone stek oraz tatar.

Piotr i Paweł zwiększył sprzedaż

Szczególnie dobry był IV kwartał. Dwucyfrowy wzrost sprzedaży przez internet.

Plany handlowego trio wchodzą w decydującą fazę

Spółka GH PL Plus, wspólne przedsięwzięcie firm Bać Pol, Piotr i Paweł oraz Topaz, o swoich planach.

Marki własne nie tylko własne

Każdy sklep może mieć w ofercie wybrane produkty w takiej cenie jak w Biedronkach.