Wyniki wyszukiwania dla tagu - Payback
ilość wyników: 15

Chudsza Wielkanoc?

Jak wynika z badań Payback, ponad 60 proc. Polaków zamierza na Wielkanocy oszczędzać.

Szyte na miarę

Efektywne, oryginalne, dopasowane do konsumentów i z wyjątkowymi nagrodami - takie muszą być teraz programy lojalnościowe. Działania masowe i standardowe tracą już rację bytu.

Rusza loteria Payback

W akcji Paybackomania konsumenci mogą wygrać nagrody o wartości ponad pół miliona złotych.

Payback najbardziej znany

38 proc. uczestników programów lojalnościowych deklaruje uczestnictwo w nim.

Payback i BP we wspólnej kampanii

Kampania zachęca do zbierania punktów na stacjach BP i wymiany ich na nagrody. Głównymi kanałami komunikacji są kina i YouTube.

Kaufland z aplikacją mobilną

Sporo dużych sieci handlowych, choć nie wszystkie, ma już własne aplikacje mobilne i/lub karty lojalnościowe. Do tego grona dołączył teraz Kaufland.

Super- i hipermarkety najpopularniejszym miejscem zakupów

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Payback, co czwarty Polak wybiera sklepy położone najbliżej domu. Często nie są to jednak sklepy osiedlowe, ale super- i hipermarkety.

Kaufland buduje lojalność klientów

Już od czwartku 26 kwietnia klienci sieci Kaufland będą mogli zbierać punkty Payback i wymieniać je na nagrody lub wykorzystywać do realizacji zakupów. Sieć rusza z multipartnerskim programem lojalnościowym.

Payback z promocją na BP i w Kauflandzie

W jej ramach za zakupy na stacjach paliwowych BP oraz w marketach Kaufland będzie można otrzymać rabaty na paliwo oraz pakiety punktów promocyjnych Payback.

Wielka loteria Paybacku

5 września Payback wraz z kluczowymi partnerami takimi jak: BP, Kaufland, Multikino czy Mrówka oraz 300 sklepami online rusza z wielką loterią. To największa multipartnerska akcja promocyjna w tym roku.