Wyniki wyszukiwania dla tagu - Nielsen
ilość wyników:
457
Pizza Guseppe strzałem w dziesiątkę
Dzięki wprowadzeniu do sprzedaży Pizzy Guseppe udział Dr.Oetkera w rynku pizz mrożonych jeszcze rośnie.
Ambra powalczy o kategorię brandy
Robert Ogór, prezes Grupy Ambra, zapowiada, że kierowana przez niego firma ma zakusy na pozycję lidera kategorii brandy w Polsce.
To był dobry rok dla Maspeksu
W 2011 r. Maspex poprawił wyniki sprzedażowe, zwiększył udziały w rynku, a na ten rok już zapowiada nowe inwestycje.
CEDC obserwuje niepokojące zjawisko
Pozycja marki Bols na całym rynku wódki słabnie, bo spada sprzedaż wszystkich wódek z segmentu cenowego premium.
Tiger ilościowym liderem rynku
W tym roku Maspex Wadowice będzie kontynuował silne wsparcie reklamowe napoju Tiger.
Herbapol: to będzie coś dla heavy userów
Firma rozszerza o kolejną submarkę linię napojów energetycznych Green-Up.
Rama po lifitingu
Unilever najpierw poszerzył ofertę margaryn Rama, potem dał im nowe opakowania, a od kwietnia rusza z kampanią telewizyjną.
Coca-Cola: razem łatwiej
Iwona Jacaszek, dyrektor ds. korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska, mówi, że Burn i Monster największy sukces odniosą razem.
Udany początek roku dla Grupy Sobieski
Firma poinformowała, że wódka Krupnik zdetronizowała dotychczasowego lidera tego rynku, a i cała Grupa odbudowuje swoją pozycję.
Hochland kontra własne marki
Jacek Migrała, dyrektor generalny Hochlandu, nie widzi obecnie możliwości produkowania pod własnymi markami.