Wyniki wyszukiwania dla tagu - Nielsen
ilość wyników: 457

Pizza Guseppe strzałem w dziesiątkę

Dzięki wprowadzeniu do sprzedaży Pizzy Guseppe udział Dr.Oetkera w rynku pizz mrożonych jeszcze rośnie.

Ambra powalczy o kategorię brandy

Robert Ogór, prezes Grupy Ambra, zapowiada, że kierowana przez niego firma ma zakusy na pozycję lidera kategorii brandy w Polsce.

To był dobry rok dla Maspeksu

W 2011 r. Maspex poprawił wyniki sprzedażowe, zwiększył udziały w rynku, a na ten rok już zapowiada nowe inwestycje.

CEDC obserwuje niepokojące zjawisko

Pozycja marki Bols na całym rynku wódki słabnie, bo spada sprzedaż wszystkich wódek z segmentu cenowego premium.

Tiger ilościowym liderem rynku

W tym roku Maspex Wadowice będzie kontynuował silne wsparcie reklamowe napoju Tiger.

Herbapol: to będzie coś dla heavy userów

Firma rozszerza o kolejną submarkę linię napojów energetycznych Green-Up.

Rama po lifitingu

Unilever najpierw poszerzył ofertę margaryn Rama, potem dał im nowe opakowania, a od kwietnia rusza z kampanią telewizyjną.

Coca-Cola: razem łatwiej

Iwona Jacaszek, dyrektor ds. korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska, mówi, że Burn i Monster największy sukces odniosą razem.

Udany początek roku dla Grupy Sobieski

Firma poinformowała, że wódka Krupnik zdetronizowała dotychczasowego lidera tego rynku, a i cała Grupa odbudowuje swoją pozycję.

Hochland kontra własne marki

Jacek Migrała, dyrektor generalny Hochlandu, nie widzi obecnie możliwości produkowania pod własnymi markami.