Wyniki wyszukiwania dla tagu - Lidl-polska
ilość wyników: 150

Do Lidla w piżamie

Sieć przygotowała nietypową promocję dla klientów. Choć nie dla wszystkich...

Po nocy w Lidlu

Z nocnych promocji w sklepach sieci skorzystało kilka tysięcy klientów.

0,5 mln fanów Lidla

Facebookowy profil Lidla polubiło ponad 0,5 mln internautów. Sieć jest aktywna również w innych portalach internetowych.

Kariera w Lidlu

W ramach kolejnej edycji konkursu "Grasz o staż" Lidl ufundował 14 płatnych staży.

Winna ofensywa Lidla

Sieć chce powtórzyć sukces sprzedażowy tego trunku z ubiegłego roku. W tym celu stawia nie tylko na bogatą ofertę win, ale także propagowanie wiedzy o winie wśród konsumentów.

Lidl: 10 mld zł w 2013 r.

Do dyskontera należy ponad 500 sklepów, w 2014 r. chce otworzyć kolejne 30.

Lidl rośnie na Śląsku

Sieć dyskontów powiększyła się w tym województwie o dwie placówki.

Torebki z najnowszej kolekcji Wittchen do kupienia w Lidlu

Od soboty 4 października w sklepach Lidl dostępne są ekskluzywne torebki Wittchen. Lidl to pierwsza i jedyna sieć sklepów dyskontowych, z którą współpracuje Wittchen.

Lidl: najwyższą dynamikę sprzedaży mają wina, które kosztują od 30 do 50 zł

Lidl zbadał preferencje zakupowe Polaków w kategorii wina i do tychże preferencji dostosował ofertę. Wśród 43 nowych etykiet, które w październiku pojawiły się w sprzedaży, aż 27 win kosztuje mniej niż 30 zł. Nie zabraknie jednak i droższych propozycji.

Prawie 20 mln zł na promowanie polskich jabłek

Tyle łącznie zamierza przeznaczyć handel na sfinansowanie kampanii promocyjnej "Jem bo polskie", która ruszyła na początku października.